51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

از بین بردن بوی بد یخچال سامسونگ

به اشتراک بذارید

از بین بردن بوی بد یخچال سامسونگ

بوی یخچال سامسونگ…[چگونه رفع کنیم] یخچال سامسونگ به دلایل مختلفی بو می دهد از بین بردن بوی بد یخچال سامسونگ. در این مقاله، ما آن دلایل را فهرست می کنیم و راه های رفع مشکل را مورد بحث قرار می دهیم. این کارها بوی بد را از بین می برد.

 انواع خاصی از جوش شیرین وجود دارد که برای یخچال و فریزر کار می کند. بنابراین، نوع مناسب را انتخاب کنید زیرا نوع عمومی ممکن است برای از بین بردن بوها از یخچال و فریزر کارایی نداشته باشد. بوی پلاستیک معمولا از تمام قسمت های نو و استفاده نشده یخچال می آید. هنگامی که در فروشگاه است، بسته می ماند تا هوا گردش نداشته باشد و بوی تمام قطعات پلاستیکی داخل آن محبوس می شود. با گذشت زمان، تبدیل به بخشی از یخچال می شود و جدا کردن آن را دشوار می کند. و از آنجایی که پلاستیک بوی قوی دارد، به راحتی در غذا و آب نفوذ می کند.
از بین بردن بوی بد یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ بوی مواد شیمیایی می دهد؟

برای حذف بوی شیمیایی از یخچال سامسونگ، دستگاه را از برق بکشید و هر دو بخش یخچال و فریزر را از مواد غذایی خالی کنید. سپس هر قفسه، قفسه و سطل را بردارید و کل واحد را کاملا خالی بگذارید.

 سپس جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. سطل ها، قفسه ها و قفسه ها را با خمیر تمیز کنید و داخل یخچال را نیز با رب تمیز کنید.

اجازه دهید رب روی قسمت های یخچال و داخل یخچال خشک شود. همچنین درهای یخچال را برای چند روز باز بگذارید و رب را در آن قرار دهید.

بعد از این مدت، یخچال و قسمت های آن را پاک کنید تا خمیر جوش شیرین گرفته شود. این کار را به طور کامل انجام دهید تا هیچ خمیری روی هیچ سطحی باقی نماند. سپس درها را ببندید و یخچال را دوباره به برق بزنید. این کار از بوی شیمیایی مراقبت می کند.

به عنوان یک اضافی، بشقاب هایی را با تفاله قهوه در داخل هر دو قسمت قرار دهید. بوی قهوه نمی چسبد اما به از بین بردن بوی شیمیایی کمک می کند. با این حال، این متعارف نیست، اما شناخته شده است که کار می کند.

اگر بوی شیمیایی شبیه بوی لاک پاک کن باشد، ممکن است نشت در یخچال باشد. بوی مبرد یا فریون شبیه همین است.

و اگر نشتی است، با تعمیر یخچال درکرج تماس بگیرید تا منشا نشتی را مشخص کند و پس از تعویض گاز نشت‌شده در سریع‌ترین زمان ممکن آن را آب‌بندی کنید. با این حال، در حالی که منتظر کمک متخصص هستید، یخچال را از برق بکشید و پنجره‌ها را باز کنید تا بوی آن زیاد نشود.

از بین بردن بوی بد یخچال سامسونگ

آب یخچال سامسونگ بوی سیر می دهد؟

همه چیز را از یخچال خارج کنید و آن را از برق بکشید. اگر دستگاه یخ در آن وجود داشت، چند ساعت اجازه دهید تا آب شود.

سپس یک لیمو را به دو نیم کنید، کمی جوش شیرین را روی یک بشقاب بپاشید، نیمی از لیموی برش خورده را بردارید و قسمت بریده آن را داخل جوش شیرین فشار دهید.

تمام سطوح یخچال و یخ ساز را با نصف لیمو تمیز کنید. لیمو را در جوش شیرین فشار دهید تا تمیز شود تا زمانی که کارتان تمام شود.

خمیر حاصل از جوش شیرین و آب لیمو را حدود 1 ساعت بگذارید تا خشک شود و تمام آن را تمیز کنید. یخ ساز را در فریزر تعویض کنید، یخچال را دوباره وصل کنید و چند ساعت قبل از بررسی مجدد آب به آن بدهید. این مراحل از بوی سیر در آب مراقبت می کند.

 با این حال، مطمئن شوید که مواد غذایی حاوی سیر را در فریزر به طور مناسب در آلومینیوم یا فویل بپیچید. انجام این کار از پخش شدن بو به آب، یخ و سایر موارد موجود در دستگاه جلوگیری می کند.

از بین بردن بوی بد یخچال سامسونگ

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =