51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

بهترین برند یخچال های خارجی

به اشتراک بذارید

بهترین برند یخچال های خارجی

این مطلب قرار است شما را از دست گذشت و گذار در مکان های عمومی برای انتخاب و برسی یخچال راحت کند. تا به راحتی بهترین برند یخچال های خارجی را با تعمیر یخچال در کرج پیدا کرده تا به آسانی خرید کنید.

بهترین برند یخچال های خارجی

مشخصات و ویژگی های یک یخچال فریزر خوب چیست:

  • میزان رطوبت آن به چه صورت است:

کریسپر یخچال اگر رطوبت پیش از حد از دست بدهد، موجب می شود سبزیجات داخل یخچال به  سرعت خشک می شوند. و برعکس اگه رطوبت در یخچال زیاد باشد، سبزیجات یا میوه ها پوسیده می شوند. پس یخچالی که بتواند این موضوع را در تعادل نگه دارد یخچال مناسبی می باشد.

  • دما آن چگونه است:

یخچال و فریزری که دما آن 37 درجه زیر صفر باشد مناسب است. و اگر زیر 37 درجه یا بالا آن باشد مشکلاتی به بار می آورد. یخچال ایده آل باید درجه آن پایین تر از 0 درجه باشد.

  • فضا داخل آن به چه صورت باشد:

یکی از ممهمترین عامل برای اینکه یخچال، یخچالی خوب باشد ظرفیت آن است، در بعضی ماقع خریداران یخچال به اشتباه فر می کنند که ظرفیت بالا تر یعنی جای بیشتر، که همیشه این امر دست نیست. پس قبل از خرید باید فضا داخل یخچال کامل برسی و اندازه گیری شود. هرچه فضا قابل استفاده به طرفیت ذخیره سازی یخچال نزدیک تر باشد مواد غذایی بیشتری میشود درون یخچال جای داد.

  • مصرف انرژی آن چگونه می باشد:

اندازه گیری مصرف انرژی را می توان با کنترل برق اندازه گیری کرد. و کارایی یخچال به مصر پایین انرژی بستگی دارد.

بهترین برند یخچال های خارجی

بهترین برند یخچال های خارجی کدامنند:

  • یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028SS:

ویژگی های این محصول:

نمودار مصرف انرژی: +A

گنجایش فریزر: 146 لیتر

گنجایش یخچال: 348 لیتر

پهنا آن: 600 میلی متر

ارتفاع: 1800 میلی متر

عمق این محصول: 660 میلی متر

این برند به زیبایی آن معروق است. که دارا کمپرسور هایی است که مصرف انرژی کمی دارد. و سیستم سرمایش دوگانه ای که دارد، موجب می شود که سرمایش فریزر و یخچال از هم جدا باشند. و این کار موجب سالم ماندن غذا و مواد غذایی می شود.

دارا بوگیر است که جلوگیری می کند از اینکه بو مواد غذایی داخل یخچال با هم مخلوط نشود. و مهمترین ویژگی این محصول، کنترل رطوبت دارد که از پوسدگی و خشک شدن سیزیجات و میوه ها جلوگیری کند و در تعادل نگه دارد.

  • یخچال فریزر سامسونگ مدل FSR12:

نمودار مصرف انرژی: A++

گنجایش فریزر: 247لیتر

گنجایش یخچال: 518لیتر

پهنا آن: 912میلی متر

ارتفاع: 1744میلی متر

عمق این محصول: 896میلی متر

این محصول در روی آن پنلی گذاشته شده است، که بتوانید از آب، یخ و .. به راحتی استفاده و انتخب کنید. و کشو هایی که در این یخچال هستند به اندازه افی ظرفیت دارند و می توان در آن مواد غذایی را به راحتی جای داد. کمپرسور اینورتر هکه در این یخچال است موجب طولانی شدن عمر یخچال شما می شود.

بهترین برند یخچال های خارجی

  • یخچال فریزر مجیک شف:

نمودار مصرف انرژی: A

گنجایش فریزر: 100لیتر

گنجایش یخچال: 270لیتر

پهنا آن: 650میلی متر

ارتفاع: 2000میلی متر

عمق این محصول: 620میلی متر

این محصول به جز زیبایی ه دارد بسیار کوچک و جمع جور می باشد. و برای مکان هایی که فضای کافی وجود ندارد بهترین انتخاب است. دارا 2 کشو و 4 طبقه است که برای کذاشتن محصولات شما می باشد. و دارا یخ ساز نیمه اتومات است که یخ مورد نیاز شما را تعمین می کند.

  • یخچال تی سی ال:

نمودار مصرف انرژی: +A

گنجایش فریزر: 123لیتر

گنجایش یخچال: 395 لیتر

پهنا آن: 836 میلی متر

ارتفاع: 1848میلی متر

عمق این محصول: 668میلی متر

محصول دار کشو و طبقاتی است که به شما این امکان را می دهد که مواد را به صورت تفکیک شده درون آن قرار دهید. و صفحه LED که ردوس یخچال قرار دارد نتظیمات یخچال را نمایش می دهد. و در محصولات کم مصرف قرار دارد، و دارا سیستمی به نام Multi air flow است کع تعادل دما در یخچال را به عهده دارد، که موجب تازه ماندن مواد درون یخچال می شود.

  • یخچال فریزر دوقلو هیوندای:

نمودار مصرف انرژی: +A

گنجایش فریزر: 271لیتر

گنجایش یخچال: 330لیتر

پهنا آن: 600میلی متر

ارتفاع: 1800میلی متر

عمق این محصول: 630میلی متر

این یخچال گنجایش بالا و کیفیت فوق العاده ای دارد، و محفظه تمام اتومات دارد که برای فریزر است که هرگاه نیاز یه یخ داستید با استفاده از این سیستم آن را فراهم کنید. و انجماد سریع این دستگاه موجب شده تا این دستگاه خاص باشد. و در صورتی که نیز دارید می توانید محصولا داخل یخچال را منجمد کنید.

  • یخچال فریزر ال جی:

نمودار مصرف انرژی: +A

گنجایش فریزر: 195لیتر

گنجایش یخچال: 792لیتر

پهنا آن: 912میلی متر

ارتفاع: 1790میلی متر

عمق این محصول: 738میلی متر

انجماد سریع این دستگاه موجب می شود که در هر زمان که خواستید مواد غذایی درون یخچال را منجمد کنید. و سیستم جریان هوا چندگانه این محصول دما هوا مواد غذایی و یخچال را نتظیم می کند. و از دیگز ویژگی آن به محفظه نگهدارنده مواد غذایی می توان اشاره کرد.

  • یخچال فریزر ساید بای ساید بوش:

نمودار مصرف انرژی: +A

گنجایش فریزر: 163لیتر

گنجایش یخچال: 359لیتر

پهنا آن: 910میلی متر

رتفاع: 1770میلی متر

عمق این محصول: 720میلی متر

دارای محفظه نگهدارنده میوه و سبزیجات است که رطوبت و دما داخل یخچال را تنظیم می کند. و دارا بوگیر و سیستم نهویه که دارد جلوگیری می کند از بوی بد در یخچال و مخلوط شدن بو آنها با هم، و از ویژگی های بارز آن این است که، د هنگامی که برق رفته این یخچال تا 4 ساعت سرما را داخل یخچال نگه می دارد. و دارا یخساز اتومات است. و طبقاتی که در این یخچال درست شده می توان با خیال راحت محصولات ا درون آن قرار داد.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =