51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

بهترین مکان برای یخچال در آشپزخانه

به اشتراک بذارید

بهترین مکان برای یخچال در آشپزخانه

بهترین مکان برای یخچال در آشپزخانه

قرار دادن یخچال – مواردی که باید در آشپزخانه خود در نظر بگیرید بهترین مکان برای یخچال در آشپزخانه.وقتی صحبت از آشپزخانه خانگی می شود، چند وسیله اصلی وجود دارند که آشپزخانه را تشکیل می دهند. حداقل یک اجاق گاز، ظرف غذا و یخچال – بدون آن‌ها نمی‌توانست منطقه آماده‌سازی غذا باشد که قرار بود باشند. هنگام قرار دادن اجاق گاز و ظرف، تصمیم اغلب نسبتاً مستقیم است – محدوده در بالای اجاق گاز است، که اغلب بالای اجاق قرار دارد یا در مجاورت آن قرار دارد. اما در مورد یخچال چطور؟ بهترین موقعیت کجاست و آیا در طراحی آشپزخانه ملاحظات دیگری وجود دارد؟ ما کلاه های فکری خود را گذاشته ایم و به شش نکته در رابطه با طراحی، بهره وری انرژی و راحتی هنگام قرار دادن یخچال رسیده ایم.

بهترین مکان برای یخچال در آشپزخانه

 1. منابع حرارتی مانند اجاق‌ها، رادیاتورها و حتی نور مستقیم خورشید می‌توانند بر بازده انرژی یخچال تأثیر بگذارند و به طور بالقوه طول عمر عملکردی آن را کاهش دهند. هنگامی که یخچال تحت تاثیر گرمای ثابت قرار می گیرد، برای حفظ دمای داخلی مناسب باید بیشتر کار کند. یخچال ها را هرگز نباید مستقیماً در کنار منبع گرما یا در مکان هایی که تحت تأثیر نور مستقیم خورشید برای مدت طولانی قرار دارند، قرار دهید. 

2. یخچال همیشه باید در مجاورت یک نیمکت با فضای کافی قرار گیرد. این باعث می شود بارگیری مواد غذایی سریع باشد، به این معنی که درب برای مدت زمان کمتری باز است و هنگام جمع آوری مواد اولیه برای تهیه غذا، می توانید به راحتی آنچه را که لازم است برداشته و به سرعت روی نیمکت قرار دهید. هرچه بازه زمانی درب کوتاه‌تر باشد، تأثیر کمتری بر تغییرات دمای یخچال یا فریزر خواهد داشت.

 3. در صورت خرید یک یخچال که فقط از یک طرف لولا شده است، درب باید از طرفی لولا شود که وقتی در باز است، محتویات به راحتی قابل دسترسی باشد. به عنوان مثال: اگر یخچال شما در سمت راست نیمکت قرار دارد، یخچال باید لولای دست راست باشد. تا با محتویات نزدیک به نیمکت باز شود و به فضای آشپزخانه باز شود. اگر در این شرایط یک یخچال لولای چپ دارید، دسترسی راحت خود را به نیمکت مسدود خواهید کرد. 

بهترین مکان برای یخچال در آشپزخانه

4. همه یخچال ها تا حدی به تهویه نیاز دارند – نوع تهویه (عقب، جلو، داخلی و غیره) الزامات تهویه را تعیین می کند. اگر یخچال تهویه مناسب نداشته باشد، به دلیل تجمع هوای گرم، کمپرسور به طور مداوم کار می کند که بر طول عمر دستگاه تأثیر می گذارد. سرد کرج توصیه می کند همیشه فضای تهویه حداقل 200 سانتی متر مربع را در نظر بگیرید، اما فضای تهویه بیشتر باعث بهره وری انرژی بهتر دستگاه می شود. 

5. هنگام انتخاب یک یخچال جدید، مهم است که اندازه خانه، عادات غذایی و خرید خود را در نظر بگیرید (آیا به طور منظم غذاهای تازه می‌خرید یا باقیمانده‌های آن را فریز می‌کنید؟)، به چه نوع مناطق دمایی نیاز دارید.

ظرفیت یخچال – متوسط

 تقریباً 70-100 لیتر: یک تا دو نفر.

تقریباً 40-50 لیتر برای هر نفر (برای سه یا بیشتر) اضافه کنید. 

ظرفیت فریزر – میانگین

تقریباً 50-80 لیتر برای هر نفر: برای استفاده حداقلی تا متوسط، به طور منظم برگردانده می شود.

 تقریباً 130 لیتر برای هر نفر: برای مقادیر زیاد منجمد برای مدت طولانی تر.

 6. ارگونومی و پیکربندی دستگاه را در نظر بگیرید. به عنوان مثال: درهای فرانسوی یا پایه های پایینی از خم شدن منظم شما جلوگیری می کند. زیرا یخچال بالای کمر قرار دارد. با این حال، اگر از یخچال و فریزر تقریباً به همان اندازه استفاده می کنید، شاید کنار هم قرار دادن آنها مفید باشد. زیرا می توانید اقلام معمولی را در بالا در هر دو طرف قرار دهید، که دوباره از خم شدن یا چمباتمه زدن منظم برای بازیابی اقلام پایین جلوگیری می کند.

اگر در مورد طیف وسیعی از یخچال‌های سؤالی دارید با یکی از اعضای تیم مفید تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید.

 

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + سیزده =