51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تشخیص عیب های رایج در یخچال و راه حل آنها

به اشتراک بذارید

تشخیص عیب های رایج در یخچال و راه حل آنها

تشخیص عیب های رایج در یخچال و راه حل آنها

وقتی به سراغ مطلبی درباره مشکلات یخچال می آییم به احتمال زیاد یخچال شما دارا ایراداتی است که به دنبال راحلی برای تعمیر آن هستید. آن منبع باید معتبر و قابل اطمینان باشد. سرد کرج معتبر ترین سایتی است که می توانید با خواندن مطالب آن، مشکل یخچال خود را برطرف کرده. و در صورت نیاز با آن تماس گرفته تا اولین فرصت با فرستادن تعمیرکاران حرفه ای خود به محل، مشکل یخچال شما را حل کند. حال امروز تعمیر یخچال در کرج شما را با مشکلات عمده یخچال آشنا کرده و دلیل  وجود آن را نیز برای شما بازگو می کند. و راحل برای جلوگیری از آن نیز به شما ارائه می دهد ولی سعی کنید. تا وقتی مطمئن نشدید دست به تعمیر آن نزنید چون ممکن است مشکل را بیشتر کرده در کنار آن نیز هزینه را هم بیشتر میی کنید برای تعمیر.

تشخیص عیب های رایج در یخچال و راه حل آنها

مشکلات رایج در یخچال فریزر شما عبارت اند از:

  • پریدن فیوز: این مشکل هنگام فرسودگی فیوز اتفاق می افتد و می توانید خودتان آن را در خانه تعمیر کنید.

 

  • آبسرد کن یخچال از خود آب می دهد: با مواجه شدن با این مشکل، باید بدانید مشکل می تواند از کثیفی مخزن، فشار اب زیاد یا خرابی در شلنگ باشد. که این مشکل در خانه به واسطه ی خودتان می تواند حل شود.

 

  • بدنه یخچال از خود برق می دهد: این مشکل موقعی رخ می دهد. که یخچال قدیمی شده یا از نشتی آب آن نیز می تواند باشد، این مشکل با تعمیرکاران سرد کرج برطرف می شود ولی توصیه می شود یخچال را تعویض کنید.

 

  • یخچال روشن نشود: در این هنگام شما با مواردی مثل قطع مدار برق، مشکل در کمپرسور، نوسان ولتاژ، ایراد از موتور محرک، سیم پیچ کندانسور کثیف باشد یا ترموستات یخچال خراب باشد هر یک از این مشکلات موجب می شود. یخچال شما روشن نشود، که بهتر است به تعمیرکار مجرب تماس گرفته تا این مشکل را برای شما حل کند.

 

  • برفک درون یخچال: یخ زدگی درون یخچال موقعی رخ می دهد که، ترموستات خراب باشد، کثیفی سیم پیچ ها، کثیفی در درزگیر ها یا می تواند از خرابی دمپر هوا نیز باشد. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است با تکنسین های خبر کمک بگیرید تا مشکل یخچال شما را برطرف کند.

 

  • یج نزدن یخچال: این مشکل برای موقعی است که، کندانسو یخچال تمیز نشده باشد. فن موتور اواپراتور یخچال خراب باشد یا رله استارت نیز خراب باشد. این مشکل نیاز به تعمیر حرفه ای دارد یعنی خودتان در خانه نمی توانید آن را تعمیر کنید.

 

  • صفحه نمایشگر یخچال خاموش می شود: وقتی صفحه نمایشگر یخچال خاموش می شود که، در جریان برق قطع باشد،.برد الکتریکی یخچال خراب باشد، صفحه نمایشگر سوخته باشد، عیب یاب اتومات روشن شده باشد یا کلید درب خراب شده باشد. همه ی این مشکلات نیاز به تعمیرکار ماهر دارد به جز، قطعی جریان برق که خودتان می توانید آن را درست کنید.

 

  • درب یخچال سخت و دشوار باز می شود: هروقت درب یخچال به سختی باز شد باید بدانید که لولا آن را باید چک کنید. درزگیر و کثیفی آن را باید چک کنید و تمیز کنید این مشکل را کافیست با سرد کرج به اشتراک بگذارید تا این مشکل را از مشکل تلفن برای شما حل کند.

 

  • بدنه یخچال داغ می شود: این مشکل با خرابی هیتر، کثیف شدن لوله های کندانسور یا حتی با کثیفی سیم پیچ کندانسور نیز به وجو می آید. این مشکل را باید به تعمیرکار حرفه ای سپرد چون نیاز به تعمیر تخصصی دارد.

 

  • سر و صدا یخچال: وقتی یخچال از خود سر و صدا تولید می کند، مشکل از کمپرسور، خرابی فن اواپراتور، کثیفی در فن کندانسور یا ایراد در تایمر فن می باشد که برای رفع این مشکل باید به تعمیرکار مربوطه تماس حاصل فرمایید.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =