51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر کولر گازی در کرج

تعمیر کولر گازی در کرج سیستم های تهویه مطبوع اتاق که به آنها واحد پنجره نیز گفته می شود، به همان روشی که سیستم های تهویه مطبوع مرکزی عمل می کنند، کار می کنند. آنها کوچکتر از سیستم های مرکزی هستند و اغلب هزینه بیشتری برای کار کردن دارند. بسته به اندازه آن، واحد اتاق ممکن است فقط اتاقی را که در آن قرار دارد خنک کند، یا ممکن است بتواند اتاق های مجاور را نیز خنک کند.

بین کویل ها یک کمپرسور، دو فن، یک موتور و کنترل ترموستات قرار گرفته است. خاک بزرگترین دشمن کولر گازی پنجره ای است. می تواند کارایی کویل اواپراتور را کاهش دهد، عملکرد فن را که هوای خنک را خارج می کند مسدود کند، فیلترها را مسدود کند و درگاه های تخلیه را مسدود کند.

تعمیر کولر گازی در کرج

چرا کولر گازی من خانه را خنک نمی کند؟

مطمئن شوید که مشکل از کوره نیست ترموستات خود را روی حالت AC قرار دهید و تنظیم دما را پایین بیاورید. اگر فن کوره وارد شود، مشکل در کوره نیست.فن کار نمی کند، کلید مدار را دوباره تنظیم کنید. اگر هنوز هم فن شروع نمی‌شود، با یک تعمیر کولر گازی در کرج تماس بگیرید – راه‌حل‌های نشان‌داده‌شده در اینجا کار نمی‌کنند. 

بعد، واحد متراکم خارج را بررسی کنید. کمپرسور (که صدایی شبیه یخچال دارد) و فن باید کار کنند. اگر نه، مراحل عیب یابی و تعمیر نشان داده شده در اینجا را دنبال کنید.

احتیاط: برق را خاموش کنید

قبل از کشیدن جداکننده بیرونی یا برداشتن پانل دسترسی واحد متراکم، قطع کننده های تهویه مطبوع و کوره را در تابلوی برق اصلی خاموش کنید. سپس از یک تستر ولتاژ روی سیم هایی که به کنتاکتور می آیند استفاده کنید تا مطمئن شوید که برق واقعاً قطع شده است.

تعمیر کولر گازی در کرج

AC کار نمی کند؟

خرید قطعات کنتاکتور AC (رله) و خازن (های) شروع/کار (به شکل زیر مراجعه کنید) اغلب خراب می شوند و ارزان هستند. بنابراین خرید و نصب فوراً آن قطعات یک شرط مطمئن است، به خصوص اگر واحد سرویس تهویه مطبوع شما بیش از پنج سال سن داشته باشد. موتور فن کندانسور نیز ممکن است از کار بیفتد، از خرید آن خودداری کنید، مگر اینکه مطمئن باشید خراب است.

برای خرید قطعات جایگزین، پلاک نام را روی واحد کندانسور (نه کوره خود) پیدا کنید. نام، مدل و شماره سریال را یادداشت کنید (یا عکس بگیرید). قطعات را از فروشگاه لوازم خانگی، خریداری کنید.

تعمیر کولر گازی در کرج

 

تعمیر کولر گازی در کرج

مطالب مرتبط