51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال اسنوا در کرج

ما یک تجربه تعمیر یخچال اسنوا در کرج  بدون دردسر برای لوازم خانگی در خانه شما ارائه می دهیم. تکنسین های ما در مورد تمام محصولات ما آموزش دیده اند، بنابراین آنها می توانند دستگاه شما را در اسرع وقت عیب یابی و تعمیر کنند. 

اکثر تعمیرات در اولین بازدید بهبود می بخشد. هنگامی که در خانه شما هستید، تکنسین های ما خوشحال می شوند که توصیه های تخصصی خود را در مورد نگهداری و راه اندازی دستگاه شما به اشتراک بگذارند تا حداکثر استفاده را از ویژگی های دستگاه خود ببرید.

اگر به سرویس یخچال نیاز دارید، با یک متخصص عمومی تماس نگیرید. با تکنسین یخچال که فقط در تعمیر یخچال اسنوا تخصص دارد تماس بگیرید!

ما خدمات مقرون به صرفه ای را در تمام برندهای اصلی یخچال، فریزر و یخ ساز خانگی ارائه می دهیم.ما نه تنها تعمیر یخچال را ارائه نمی دهیم، بلکه فریزرها و یخ سازها را نیز تعمیر می کنیم – که امروزه جزء ضروری اکثر یخچال ها هستند.

خدمات تعمیر یخچال:

وقتی یخچال یا فریزر شما خراب می شود، شرکتی می خواهید که به سرعت به خانه شما برسد. ما خدمات یک روزه خود را با انعطاف پذیری ترکیب می کنیم تا بهترین خدمات تعمیر یخچال در کرج را که می توانید دریافت کنید ارائه دهیم.

انعطاف پذیری در صنعت خدمات مهم است. ما می دانیم که وقت شما ارزشمند است. به همین دلیل است که ما همیشه یک بازه زمانی یک ساعته در اختیار شما قرار می دهیم. تمام روز را در خانه گیر نکنید! وقتی با ما تماس می گیرید، به شما اطلاع می دهیم که چه زمانی آنجا خواهیم بود تا بتوانید بقیه روز خود را برنامه ریزی کنید. این راحتی تعمیر یخچال در کرج است!

تعمیر یخچال اسنوا در کرج

 

نکات مفید یخچال اسنوا

یخچال‌ها لوازم اصلی هستند و یخچال‌های جدید قیمت بیشتری نسبت به سایر لوازم خانگی دارند. شما نیز مانند بسیاری از مردم، احتمالاً می خواهید بیشترین عمر را از یخچال خود ببرید. اما مدل های قدیمی چطور؟ آیا این هنوز هم صادق است؟

اکثر مدل های ساخته شده قبل از سال 2002 بسیار کم مصرف هستند. ممکن است بخواهید داده های مصرف انرژی یخچال قدیمی خود را با مدل های جدیدتر که امروزه به فروش می رسد مقایسه کنید.

در مورد صرفه جویی در مصرف انرژی، باید تنظیمات دمای یخچال و فریزر خود را بررسی کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که دمای خود را کمتر از این سطوح تنظیم کنید، زیرا ممکن است به سادگی بیش از آنچه نیاز دارید برای هزینه های خنک کننده هزینه کنید.

به محض مشاهده علائم خرابی دستگاه، حتما به دنبال تعمیر حرفه ای یخچال در کرج هستید. سوال اصلی اینجاست که دقیقاً در یک شرکت تعمیر یخچال باید به دنبال چه چیزی باشید؟

یخچال یک وسیله ضروری و یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه است که آن را مستعد خرابی های مکرر می کند.

 یخچال شما فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی تازه و مواد غذایی منجمد را در اختیار شما قرار می دهد و مواد لازم برای تهیه وعده های غذایی ویژه برای مناسبت های خاص را در اختیار شما قرار می دهد.

یک چیز در مورد لوازم خانگی این است که در مواقعی که بیشتر به آنها نیاز دارید از کار می افتند و تعمیر یخچال یک امر ضروری است.

به عنوان مثال، یخچال شما ممکن است تصمیم بگیرد که در روزی که آن را بارگیری می کنید، استراحت کند تا برای یک موقعیت خاص آماده شود. خب، اساساً تصمیم به استراحت نمی‌گیرد، اما بار تازه یخچال شما را مجبور می‌کند تا برای حفظ دمای پایین به سختی کار کند، و در آن زمان است که همه چیز به سمت جنوب می‌رود.

ما از مدت ها قبل این را می دانیم و به همین دلیل است که بر اهمیت تعمیر و نگهداری صحیح یخچال تاکید می کنیم.

تعمیر یخچال اسنوا در کرج

خدمات پس از فروش

در مورد گارانتی چطور؟خوشحالم که پرسیدی! ما با یک سال ضمانت نامه کتبی برای همه کارها پشت کار خود ایستاده ایم.این به این معنی است که ما بار اول مشکل را برطرف می کنیم و کار خود را برای 12 ماه تضمین می کنیم!تمامی قطعات با ضمانت سازنده 3 ماه، 6 ماه یا 12 ماه بسته به قطعه ارائه می شوند.جزئیات را از تکنسین خود بپرسید.

مطالب مرتبط