51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج:

تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج اهمیت سرویس یخچال به خوبی شناخته شده است. اما حتی برای دستگاهی که به طور موثر 24 ساعته کار می کند، ممکن است خراب شود که برای آن به خدمات تعمیر یخچال در کرج  نیاز دارید.

ما تیمی داریم که از کارشناسان مجرب برای تعمیر هر نوع یخچال و فریزر با یک تماس در دسترس هستند. از آنجایی که یخچال در هر دقیقه از روز کارایی خود را حفظ می کند، ممکن است در برخی از زمان ها به درستی کار نکند. دلیلش شاید چند تا باشه!

  • نشت آب غیرقابل توقف روی زمین
  • فریزر یخ تولید نمی کند
  •  محفظه میوه و سبزیجات گرم شده است
  •  لایه ضخیم یخ کف فریزر

یخچال به جای خنک کردن، غذا را منجمد می کندممکن است به بخشی نیاز داشته باشد که باید تعویض شود و در نتیجه یخچال از کار بیفتد. این ممکن است مسائل زیادی را ایجاد کند. باید به اندازه کافی سریع تعمیر شود یا ممکن است مواد غذایی موجود در آنجا خراب و یا فاسد شود. در چنین شرایطی، تماس با نمایندگی تعمیر یخچال یخچال در کرج  اضطراری ضروری است.

کارشناس تضمین می کند که یخچال به درستی تعمیر شده و مشکل مشابهی دیگر تکرار نمی شود. استفاده از خدمات تعمیر یخچال متخصص بسیار مهم است زیرا یخچال تضمین می کند که مواد غذایی نگهداری شده در یخچال برای مدت طولانی تازه می مانند.

تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج

یخچال الکترواستیل چگونه کار می کند؟

یخچال و فریزر از دو جزء اصلی تشکیل شده است: کویل کندانسور و کویل اواپراتور. یک خنک کننده مایع توسط یک کمپرسور و یک موتور از طریق این سیم پیچ ها به گردش در می آید. مایع مبرد در کندانسور خنک می شود. سپس به سمت اواپراتور جریان می یابد. در اواپراتور، هوای دستگاه با تماس با سیم پیچ پر از مایع خنک می شود. کندانسور یخچال یا فریزر سیم پیچ بیرونی دستگاه است. اواپراتور سیم پیچ در داخل است. مایع خنک کننده توسط یک کمپرسور در سیستم به گردش در می آید.

تعمیر لوازم خانگی الکترواستیل در کرج

ما امروز لوازم خانگی را تعمیر می کنیم ماشین لباسشویی شما نمی چرخد؟ یخچال شما خنک نمی شود؟ آیا خشک کن شما روشن نمی شود؟ آیا ماشین ظرفشویی شما تخلیه نمی کند؟ هر گونه تعمیر لوازم خانگی که نیاز دارید، ما در خدمت شما هستیم. به بهترین تکنسین های تعمیر لوازم خانگی  برای تعمیرات کارآمد، صادقانه و مقرون به صرفه برای همه لوازم خانگی، ساخت ها و مدل ها اعتماد کنید.تمامی برندهای اصلی لوازم خانگی، ما راه حل تعمیر لوازم خانگی آموزش دیده توسط سازنده شما هستیم. توانایی‌های عیب‌یابی سریع ما و سال‌ها تجربه تعمیرات لوازم خانگی به ما این امکان را می‌دهد که اغلب تنها در یک بازدید، لوازم خانگی را تعمیر کنیم! آیا به دنبال تعمیر سریع دستگاه خود هستید؟ برای خدمات رایگان تعمیر لوازم خانگی در همان روز با ما تماس بگیرید! از خدمات مهربان متخصص تعمیرات لوازم خانگی مجرب ما قدردانی خواهید کرد.

تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج


تعمیرات لوازم خانگی

این روز ها در هر خونه ای ، لوازم برقی وجود دارد که در بهتر کردن کیفیت زندگی نقش مهمی دارد.

کردن کیفیت زندگی نقش مهمی دارند . در زمان استفاده از این وسایل ممکن است مشکلاتی برایشان ایجاد شود . که با توجه به قیمت های بالای خرید وسایل برقی ، مجبور به تعمیر آن لوازم خانگی ،مدل آسیایی مثل (سامسونگ،ال جی،) و اروپایی مثل (آاگ،بوش،کنوود) و اینکه با تکنسین های ما در تماس باشید که با پیدا کردن مشکلات یخچالتون به سرعت خود خودشان را برسانند.

و لازم به ذکر که بگویم که تکنسن های ما در زمینه ی یخچال درست کردن هر یخچالی بهترین هستند.

 

خدمات پس از فروش ما

در مورد گارانتی چطور؟خوشحالم که پرسیدی! ما با یک سال ضمانت نامه کتبی برای همه کارها پشت کار خود ایستاده ایم.این به این معنی است که ما بار اول مشکل را برطرف می کنیم و کار خود را برای 12 ماه تضمین می کنیم!تمامی قطعات با ضمانت سازنده 3 ماه، 6 ماه یا 12 ماه بسته به قطعه ارائه می شوند.جزئیات را از تکنسین خود بپرسید.

مطالب مرتبط