51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال بوژان در کرج

تعمیر یخچال بوژان در کرج کم هزینه و بدون دردسر برای مشتریان سرد کرج برای یخچالی که خنک نمی شود نیاز به تعمیر دارید؟ سرد کرج می تواند هر مشکلی را که ممکن است در مورد یخچال مطمئن خود داشته باشید برطرف کند.

هدف ما این است که تعمیرات یخچال را برای همه مشتریان خود آسان و راحت کنیم. یخچال خود را با خدمات ارزان، سریع و حرفه ای تعمیر یخچال در کرج  که رضایت مشتری را تضمین می کند،

در بهترین شکل نگه دارید. اداره یک کسب و کار؟ هر گونه خرابی در یخچال شما به معنای از دست دادن محصول و البته از دست دادن درآمد است. به کمک نیاز دارید؟ تکنسین تعمیر یخچال بوژان ما به سادگی یک تماس فاصله دارد.

تکنسین ها چگونه ترموستات یخچال را گام به گام سرویس می کنند؟

فرقی نمی‌کند یخچال بوژان داشته باشید یا یخچالی با برند دیگری، اگر می‌خواهید عملکرد خود را حفظ کند، باید هر سال آن را تعمیر کنید. در میان قطعات مختلفی که تکنسین‌ها در کرج و حومه آن سرویس می‌کنند، ترموستات جزء قطعاتی است که با دقت قدم می‌زنند.

 در اینجا، روش‌هایی را که توسط تکنسین‌ها ترموستات‌ها را در یخچال‌ها سرویس می‌کنند، مورد بحث قرار می‌دهیم. بنابراین، اگر فقط در مورد تکنیک های مربوط به تعمیر یخچال تحقیق می کنید، این بحثی است که باید دنبال کنید.

تعمیر یخچال بوژان در کرج

بررسی وضعیت ترموستات 

تکنسین هایی که تعمیرات یخچال را در کرج و حومه آن انجام می دهند، ابتدا بررسی می کنند که آیا کمپرسور به طور مداوم کار می کند یا خیر. اگر اینطور باشد، آن را خاموش می کنند، دستگیره کنترل را می کشند و از هم جدا می کنند تا بتوانند به ترموستات برسند.

سپس سیم های قرمز و آبی متصل شده را از ترمینال جدا کرده و دوباره وصل کرده و به دستگاه وصل می کنند. اگر کمپرسور همچنان کار نمی کند یا متوقف نمی شود، ترموستات را تعویض می کنند.

یخچال به اندازه کافی خنک نیست.

ترموستات برای تنظیم دما برای خنک کردن غذا و نوشیدنی طراحی شده است. اگر اقلام آنچنان که باید خنک به نظر نمی‌رسند، ترموستات یخچال را با یک درجه بالا بردن مجدد تنظیم کنید.

سپس باید روشن یا راه اندازی مجدد شود. اما اگر این کار را نکرد، ممکن است یک نقص فنی وجود داشته باشد. برای بازنشانی صحیح سیستم، قبل از تنظیم ترموستات، دستگاه را از برق بکشید. اگر این مشکل را حل نکرد، با یک تکنسین تعمیر یخچال بوژان در کرج متخصص در برند یخچال تماس بگیرید.

تعمیر یخچال بوژان در کرج

یخچال سرد غیر معمول

اگر مواد غذایی داخل یخچال یا محفظه های آن یخ بزنند، ممکن است علت آن خرابی ترموستات باشد. می توانید از دماسنج دستگاه برای بررسی ترموستات استفاده کنید یا سعی کنید دما را چند درجه افزایش دهید. یک روز صبر کنید تا بررسی کنید که آیا غذا یخ زده نشده است یا خیر. با این حال، این مشکل اغلب به کمک یک متخصص تعمیر و تعویض ترموستات قدیمی شما نیاز دارد.

نوسان دمای یخچال

بهترین دما برای یخچال بین 30 تا 40 درجه فارنهایت است، اما حتی نوسانات جزئی می تواند باعث فاسد شدن غذا و رشد میکروب های بیماری زا شود. طبق گفته سازمان غذا و داروی ، دمای یخچال باید کمتر از 40 درجه فارنهایت باشد تا مواد غذایی فاسد شدنی را خنک و تازه نگه دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد دمای توصیه شده را می توانید در دفترچه راهنمای دستگاه خود بیابید. اگر به طور دوره ای دمای یخچال را چک می کنید، از دماسنج شیشه ای استفاده نکنید، زیرا دمای سرد می تواند به آن آسیب برساند.

 

مطالب مرتبط