51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال جنرال هوس در کرج

تعمیر یخچال جنرال هوس در کرج اگر یخچال خرابی دارید، ممکن است از خود بپرسید که با آن چه کار کنید. با این حال، انتخاب های شما محدود است، زیرا یا باید آن را توسط یک شرکت تعمیر یخچال مطمئن تعمیر کنید یا آن را تعویض کنید. چه زمانی تصمیم می گیرید که یخچال خراب خود را تعمیر یا تعویض کنید؟

یخچال یک خرید فوری نیست. وقتی یخچال می‌خرید، انتظار دارید حداقل 10 تا 15 سال بدون هیچ مشکلی کار کند. با این حال، اگر یخچال شما ایرادی را نشان می دهد، زمان تصمیم گیری فرا رسیده است. یخچال ها به دلایل زیادی خراب می شوند. اگر گارانتی شما خراب است، اول از همه، باید گارانتی را بررسی کنید و تأیید کنید که آیا هنوز در مدت زمان اعلام شده است یا خیر. در غیر این صورت، باید تصمیم بگیرید که آیا قصد تعویض دارید یا تعمیر. اگر فکر می کنید قادر به این تصمیم نیستید، همیشه می توانید مشاوره یک تعمیر یخچال جنرا هوس در کرج قابل اعتماد را انتخاب کنید. همیشه توصیه می شود یخچال معیوب خود را توسط یک متخصص بررسی کنید و برای راحتی شما، سرویس دهندگان زیادی برای تعمیر یخچال در کرج وجود دارد.

تعمیر یخچال جنرال هوس در کرج

چه زمانی باید یخچال جنرال هوس خود را تعویض کنید؟

در اینجا چندین مورد وجود دارد که باید به جای تعمیر یخچال خود، آن را جایگزین کنید.

1. گرم شدن بیش از حدگرمای بیش از حد یکی از نشانه هایی است که نشان می دهد زمان تعویض یخچال فرا رسیده است. به طور معمول، گرمای بیش از حد در موتور رخ می دهد. طبیعی است که وقتی پشت یخچال خود را لمس می کنید کمی گرما احساس کنید. اما گرمای بیش از حد هرگز نشانه خوبی نیست. اگر یخچال شما بیش از حد گرم می شود، توصیه می شود با یک شرکت تعمیر یخچال تماس بگیرید و برای تصمیم گیری در مورد انتخاب تعمیر یا جایگزینی، مشاوره بگیرید.

2. یخ زدن بیش از حدهدف اصلی یخچال یا فریزر شما در واقع سرد نگه داشتن وسایل است. با این حال، اگر متوجه شدید که غذایی که در داخل ذخیره می کنید به طور غیرعادی سرد یا یخ زده می شود، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد که نیاز به نگرانی شما داشته باشد. این یک مشکل رایج است که در یخچال های قدیمی ظاهر می شود و توصیه می کنیم خودتان آن را با جدا کردن یخچال از برق برای یخ زدایی برطرف کنید. با این وجود، اگر این شرایط تکرار می شود، بهتر است به جای صرف زمان و هزینه برای تعمیر یخچال قدیمی، یک یخچال جدید خریداری کنید.

3. حوضچه های اطراف یخچالنشت آب از یخچال شما پس از یخ زدایی معمول است. اما، اگر یخچال شما دائماً کف آشپزخانه را گودال می‌سازد، باید نگران باشید. نشتی یخچال می تواند به دلایل مختلفی باشد: 

مهر و موم درب فرسوده شده است

شلنگ های آسیب دیده از یخچال تا ظرف چکه

قطره چکه شکسته

فریزر بیش از حد یخ زده 

هنگامی که یخچال شما نشتی دارد، توصیه می شود با یک شرکت تعمیر یخچال جنرال هوس در کرج مطمئن تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص دهد. اگر تعمیر هزینه قابل توجهی برای شما دارد، تعویض آن انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

تعمیر یخچال جنرال هوس در کرج

4. فساد مواد غذاییفریزر شما برای جلوگیری از فساد مواد غذایی است. اگر ناگهان متوجه شدید که میوه ها، سبزیجات و سایر مواد غذایی شما سریعتر از قبل فاسد می شوند، احتمالاً زمان مناسبی برای خرید یک یخچال جدید است و در مصرف مواد غذایی و انرژی صرفه جویی می شود.

5. نویز غیر معمولیخچال ها به عنوان وسایل پر سر و صدا شناخته می شوند. به هر حال، اگر هنگام اجرا صدای بلندی ایجاد می کند، عاقلانه است که با یک تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید تا بررسی کند. هنگامی که مشکل توسط یک تکنسین متخصص تعمیر یخچال تشخیص داده شد، ممکن است تصمیم بگیرید که آن را تعمیر یا تعویض کنید.

6. تراکم شدیدتراکم شدید نشان دهنده سرد شدن نامناسب است. اگر قطرات آب در طرفین یخچال خود مشاهده کردید، باید درزگیر لاستیکی اطراف در را به دقت بررسی کنید، زیرا ممکن است در نتیجه درزگیری معیوب باشد. تراکم بیش از حد معمولاً زمانی ظاهر می شود که هوای سرد به بیرون نشت می کند و هوای گرم به داخل نشت می کند. برای اینکه مطمئن باشید، بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد تعمیر یا تعویض یخچال خود با یک تکنسین متخصص مشورت کنید.

مطالب مرتبط