51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در محل کرج

تعمیر یخچال در محل کرج ما وظیفه داریم تا یخچال شما را در کمترین زمان ممکن بازگردانیم و راه اندازی کنیم. ما بهترین خدمات مشتری و تعمیر لوازم خانگی را در سراسر کرج ارائه می دهیم.

خانه یا واحد تجاری شما تنها زمانی کامل و راحت است که همه لوازم شما در بهترین شرایط خود باشند یا همانطور که شما می خواهید کار می کنند.ما می تواند تمامی برندها و مدل های یخچال را از تمامی واحدهای اصلی و تجاری سرویس دهد.

تکنسین های معتبر، با تجربه و آموزش دیده ما همیشه آماده انجام کار در هر نوع و مدلی هستند.با قیمت رقابتی، قطعات با کیفیت، و آموزش دیده ترین کارکنان، تجربه تعمیر لوازم خانگی را بر خلاف سایرین ارائه می دهیم.

دستگاه الکترونیکی یا مکانیکی، یخچال شما نیز هر از چندی مشکلاتی خواهد داشت. بسیاری از این رفع آسان داشته باشد، و تحت تولید کننده و یا گارانتی تمدید تحت پوشش.

تعمیر یخچال در محل کرج

مشکلات دما

شایع ترین مشکل یخچال، سرد نشدن یخچال است. که خنک نگه داشتن یخچال شما یک ضرورت است، بنابراین این مشکل باید به سرعت درست شود، برای تعمیر یخچال در محل کرج  با تیم سرد کرج تماس بگیرید.

یخچال را از دیوارها دور نگه داریداطمینان حاصل کنید که یخچال خود را به درستی قرار داده شده است و نه بیش از حد نزدیک به یک دیوار. دریچه های هوا نیاز به فضا برای اجازه می دهد برای جریان هوا مناسب است.

واشر فرسوده

مطمئن شوید که درب یخچال شما به درستی باز و بسته می شود. اگر متوجه شدید که به سختی بسته می شود یا باید آن را باز کنید، ممکن است نیاز به تعویض درزگیر درب یخچال داشته باشد.

گیج کنترل دما

با قرار دادن دماسنج در داخل دستگاه، دوبار بررسی کنید که دمای داخلی یخچال شما صحیح باشد. ممکن است گیج شکسته باشد و دمای یخچال شما را به درستی نخواند و خنک نکند.

دریچه های مسدود شده

گردش هوای یخچال شما به دریچه هایی برای حفظ دمای خنک و یکنواخت در سرتاسر متکی است. وقتی یخچال را با مواد غذایی، باقیمانده و سایر مواد فاسد شدنی پر می کنیم، تهویه داخلی ممکن است تا حدی یا به طور کامل مسدود شود.

 کویل های کندانسور که کثیف هستند

اگر به نظر می رسد همه چیز به جز خنک نشدن یخچال کار می کند، با کویل های کندانسور مشکل دارید. اگر کویل های کندانسور سیستم تبرید شما نجس باشند، عملکرد یخچال شما آسیب می بیند، زیرا برای دفع گرما از داخل دستگاه باید بیش از حد معمول کار کنند.

موتور فن کندانسور

اگر یخچال شما هنوز خنک نمی شود، ممکن است مشکل از موتور فن کندانسور باشد. موتور فن هوا را برای خنک کردن کویل های کندانسور می کشد و فن شکسته احتمال گرم شدن بیش از حد دستگاه آشپزخانه و سرد نشدن آن را افزایش می دهد.برای تعمیر یخچال در کرج با تیم سرد کرج تماس بگیرید.

فن اواپراتور

بسته به نوع یخچال شما، ممکن است یک یا چند فن اواپراتور نصب شود. هوای سرد کویل های اواپراتور توسط این فن ها در سراسر محفظه فریزر پخش می شود.

کنترل پنل ها

اکثر مدل های فعلی یخچال از حداقل دو برد مدار برای مدیریت عملکردهای کلیدی یخچال استفاده می کنند: برد اصلی و کنترل دما. یک یا هر دو برد مدار باید آسیب ببینند تا یخچال شما خنک نشود و در نتیجه مواد غذایی پوسیده شوند.

در دسترس بودن برق

گاهی اوقات به آسانی بررسی وصل بودن یخچال قبل از جدا کردن آن برای کشف مشکل، آسان است. اگر دوشاخه برق به طور کامل در پریز قرار نگرفته باشد، احتمالاً آزاد می شود و در نتیجه برق یخچال شما قطع می شود.

محل یخچال

این ممکن است تعجب آور باشد، اما مکان یخچال شما بر عملکرد آن تأثیر دارد. اگر آشپزخانه شما بیش از حد سرد یا گرم باشد، توانایی خنک کنندگی یخچال شما آسیب خواهد دید. وجود وسایل گرم مانند ظرفشویی، ماشین ظرفشویی و اجاق در کنار مدل شما نیز می تواند بر توانایی خنک کنندگی آن تأثیر بگذارد.

پاکسازی یخچال

اگر یخچال‌های داخلی یا ضدعمق شما در مناطق خاصی پر از مواد غذایی باشند، گردش هوا مسدود می‌شود و از سرد شدن مدل شما جلوگیری می‌کند.

تعمیر یخچال در محل کرج

 

مطالب مرتبط