51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در گوهردشت کرج

سرد کرج یکی از با تجربه ترین شرکت ها در تعمیر یخچال در کرج است که  بیش از نیم قرن سابقه خدمات رسانی به مشتریان عزیز دارد تعمیر یخچال در گوهردشت کرج.  سرد کرج دارای ضمانت نامه کتبی ، خدمات پس از فروش ، و در صورتی خرابی قطعه ، تعویض آن با یک قطعه اورجینال .

تکنسین های سرد کرج توسط افراد بسیار با تجربه و در شرکت های معتبر شروع به کار کردند و الان نیز خودشان یک فرد مجرب و قابل اعتماد با تجربه هستند که می توانند یخچالتان را با بروز ترین و بهترین تجهیزات در سریعترین زمان عیب یابی و بعد از آن شروع به تعمیر کنند . حال اگر در کرج زندگی می کنید و ساکن گوهردشت هستید ، دیگر نگران خرابی یخچال و حمل و نقل آن در ترافیک های گوهردشت نباشید . سرد کرج یک تیم از بهترین تعمیرکاران را در گوهردشت قرار داده است که فقط مسیول تعمیر یخچال در گوهردشت کرج هستند .

تعمیر یخچال در گوهردشت کرج

پس هر موقع یخچالتان دچار مشکل و یا خرابی شد ، حتما با سرد کرج تماس گرفته تا تکنسین های ما در سریعترین زمان به منزل شما آمده و پس از عیب یابی ، یخچالتان را تعمیر کنند . سرد کرج همیشه آماده خدمات رسانی به شما بوده ، است و خواهد بود .

مشکل خنک نکردن یخچال به چه علت است؟

خنک نکردن یخچال می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که مهمترین آن ها :

اتمام شارژ گاز ، موتور و خرابی لاستیک درب

برای بررسی شارژ و موتور یخچال باید با مرکز تخصصی سرد کرج تماس بگیرید.

ولی قبل از تماس حتما لاستیک دور یخچال را چک کنید.

گاهی به دلیل معیوب بودن لاستیک دور درب هوای خنک از یخچال رد می شود و باعث خنک نبودن یخچال می شود.

عمر مفید یخچال چقدر است؟

به گذارش نمایندگی سرد کرج عمر مفید یخچال ۱۵ سال است پس از این مدت بهتر است که یخچال را عوض کنید و اگر امکان تعویض یخچال را ندارید حتما دستگاه را با کمک تعمیرگاه سرویس نمایید.

تعمیر یخچال در گوهردشت کرج

خدماتی که ما برای تعمیر یخچال در گوهردشت کرج انجام می دهیم :

  • نصب و راه اندازی یخچال فریزر
  • تعویض موتور یخچال فریز
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال و ساید
  • رفع بوی بد یخچال فریزر
  • رفع آبریزی یخچال و ساید
  • تعویض فیلتر تصفیه آب ساید

تعمیر یخچال در منزل

تکنسین های ما ، پس از تماس با ما با سریعترین  زمان خودشان را به منزل شما می رسانند که دیگر نیاز نباشد تا هزینه های بیشتری مبنا بر درست کردن یخچال پرداخت کنید . ترافیک های بسیار زیاد هم زمان زیادی را برای تعمیر صرف می کنند . شما هم میتوانید تعمیرکار را درحال تعمیر یخچال در گوهردشت کرج را بررسی کرده اگر تعمیر قطعه بصرفه نباشد ، در صورت تعویض قطعه خراب با قطعه اورجینال که دارای ۶ ماه ضمانت است  ،  شما در آنجا حضور دارید و پس از تعویض ، تعمیرکار به شما یک ضمانت نامه کتبی می دهد تا بتوانید از خدمات سرد کرج بهره مند شوید . 

مطالب مرتبط