51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال فریزر در کرج

تعمیر یخچال فریزر در کرج یخچال فقط یک کار دارد: خنک نگه داشتن وسایل. دما مهمترین معیار در یخچال است. اطمینان از اینکه یخچال شما در دمای مناسب باقی می‌ماند، فقط به این معنی نیست که بستنی‌تان آب نشود، بلکه به این معنی است که مطمئن شوید غذای شما برای مصرف سالم است. در اکثر یخچال ها، دو طرف مجزا و دو گیج درجه حرارت مجزا وجود دارد. برای سمت فریزر، درجه حرارت باید تنظیم و در 0-5 درجه حفظ شود.

برای غذای تازه سمت یخچال باید روی 35-40 درجه تنظیم شود. برای بررسی دمای یخچال، یک لیوان آب داخل آن بریزید و یک دماسنج داخل لیوان قرار دهید، چند ساعت به آن زمان دهید و دما را بررسی کنید. اگر یخچال و/یا فریزر شما دمای ایده آل را حفظ نمی کند، وقت آن است که قبل از بدتر شدن مشکل با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر در کرج

یخچال خود را تعمیر یا تعویض کنیم

به طور معمول، عمر یخچال بین 6 تا 10 سال است. عمر دستگاه ممکن است به نحوه نگهداری از دستگاه بستگی داشته باشد. تکنسین های حرفه ای ما قادر به تشخیص انجام خدمات تعمیر یخچال و همچنین تعمیر و نگهداری سالانه برای افزایش عمر دستگاه شما هستند. در صورت لزوم، ما یک تشخیص و تخمین صادقانه ارائه می دهیم تا به شما کمک کند تشخیص دهید که آیا ارزش تعمیر دستگاه شما را دارد یا زمان تعویض آن را دارد.

 

نگهداری و تعمیر یخچال فریزر در کرج 

بیشتر صاحبان خانه وقتی صحبت از تعمیر و نگهداری لوازم خانگی می شود، درست از کنار یخچال عبور می کنند. بیرون کشیدن یخچال یک یا دو بار در سال برای بازرسی و تمیز کردن، کار سختی است. تعمیرکاران حرفه‌ای لوازم خانگی ما می‌توانند با تمیز کردن کویل‌های کندانسور، بازرسی خطوط تخلیه، برداشتن و تعویض سینی چکه‌کن، مراقبت از یخچال شما را انجام دهند و اطمینان حاصل کنند که دستگاه شما تا حد امکان کار می‌کند.

برندهای یخچال که ما تعمیر می کنیم

ما آماده نگهداری، تعمیر و یا تعویض قطعات رایج در همه برندهای رایج به خانه شما هستیم. ما برای کار بر روی یخچال شما آموزش دیده ایم. مهم نیست که چه مشکلی با یخچال خود دارید، سرد کرج آماده است و می تواند به جلوگیری از خراب شدن شیر کمک کند.

تعمیر یخچال فریزر در کرج

سایر مشکلات رایج یخچال که می توانیم برطرف کنیم:

خنک نشدن، نشتی آب، به اندازه کافی سرد نیست.

خیلی سرد، نور کار نمی کند، دائما کار می کند.

یخ زدایی، پر سر و صدا یا بلند نیست.

دستگاه پخش یخ کار نمی کند، دستگاه پخش آب کار نمی کند.

یخ ساز سرریز شده، یخ ساز یخ نمی سازد.

یخ ساز کار نمی کند، یخ ساز نشتی دارد.

تعویض مهر و موم دمپر هوا، تمیز کردن کندانسور.

یخ زدایی تجمعات یخ، یخ زدایی مسدود شده تخلیه.

تعمیر یا تعویض، سیم کشی مجدد.

مطالب مرتبط