51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال نیکسان در کرج

ما برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به یخچال های خود متکی هستیم. هنگامی که یخچال شما سرسخت است،به یک سرویس تعمیر یخچال نیکسان در کرج ضروری است.

خواه برای تعمیر سیستم یخ ساز، نشتی آب یا کشف دلیل سرد نشدن یخچال باشد، تیم خدمات تعمیر لوازم خانگی می تواند مفید باشد. اما، تعمیر یخچال نیکسان در کرج معیوب یک کار هر کسی نیست که همه از عهده آن برآیند.استخدام یک تکنسین لوازم خانگی واجد شرایط برای این کار در نهایت می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

تعمیر یخچال نیکسان در کرج

رفع اسان یخچال نکسان

 مشکل رایج چندین دلیل احتمالی وجود دارد که یخچال شما غذاها و نوشیدنی های شما را سرد نگه نمی دارد. اما قبل از اینکه به تعمیرات پیچیده تر بپردازیم، ابتدا به ساده ترین تعمیرات نگاهی می اندازیم.

 1. مطمئن شوید که یخچال شما از برق جدا نشده است. گاهی اوقات ممکن است با فشار دادن یخچال، یک دوشاخه تا حدی از پریز خارج شود. شاید یک حیوان خانگی آن را جدا کرده باشد. وقتی در را باز می کنید باید چراغ یخچال روشن شود. اگر اینطور نیست، یا لامپ شما سوخته یا دوشاخه کامل نیست. 

2. ترموستات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی خاموش نشده است.

 3. دریچه های پشت محفظه فریزر را بررسی کنید. آیا آنها با جعبه های بزرگ بستنی یا پیتزا مسدود شده اند؟ این دریچه ها باید شفاف باشند تا هوای سرد در کل واحد فریزر/یخچال به گردش درآید. 

4. اگر در خانه ای با حیوانات خانگی زندگی می کنید، موهای حیوانات خانگی می تواند در جلوی کلاف های زیر و پشت یخچال جمع شود. گرفتگی کویل ها می تواند باعث خنک شدن ضعیف شود، بنابراین کویل های خود را کاملاً جاروبرقی بکشید. 

5. بررسی کنید تا مطمئن شوید چیزی در فن کندانسور گیر نکرده و آزادانه در حال چرخش است. اگر یخچال شما مدل جدیدتری است، ممکن است فن نداشته باشد اما به جای آن در پشت آن کویل است. برای مدل های قدیمی تر، یخچال خود را از برق بکشید و بیرون بکشید. پره های فن کندانسور را تمیز کنید و فن را با انگشتان خود بچرخانید تا ببینید آزادانه حرکت می کند یا گیر کرده است. یخچال را دوباره به برق وصل کنید و ببینید وقتی کمپرسور کار می کند فن کار می کند یا خیر. اگر فن کار نمی کند، به خواندن ادامه دهید تا نحوه تعویض فن را ببینید.

 تعویض فن اواپراتور یخچال

اگر صدای کارکرد کمپرسور یخچال خود را می شنوید اما دمای داخل واحد شما به اندازه کافی خنک نیست، به احتمال زیاد فن اواپراتور شما گیر کرده یا شکسته است. یکی از نشانه های بد بودن فن اواپراتور صدایی است که از آن خارج می شود.

وقتی موتور فن شروع به خراب شدن می‌کند، صدای جیغ یا جیغ می‌شنوید، و وقتی در فریزر را باز می‌کنید این صدا بلندتر می‌شود.اگر با استفاده از این راحل ها مشکلات شما حل نشد با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید.

تعمیر یخچال نیکسان در کرج

یخچال نکسان ها چقدر عمر می کنند؟

ماندگاری یخچال نکسان ها چقدر است؟ بستگی دارد. در حالی که یک یخچال به طور متوسط ​​12 سال دوام می آورد، می توانید طول عمر آن را با چند با ر تعمیر و نگهداری ساده افزایش دهید.

یخچال شما یکی از مهم ترین وسایل خانه شماست، اما قرار نیست برای همیشه دوام بیاورد. حتی بهترین یخچال و فریزر نیز در نهایت آخرین نفس خنک خود را نفس می کشد (و شیر فاسد شده شما را با خود می برد).

خوشبختانه، احتمالاً قبل از اتمام کامل یخچال متوجه چند علامت خواهید شد و چند راه وجود دارد که می توانید طول عمر آن را افزایش دهید. بنابراین، یخچال ها دقیقا چقدر عمر می کنند؟ این راهنما آنچه را که باید بدانید را به شما می گوید.

یخچال ها چقدر عمر می کنند؟

بیشتر یخچال ها بین 10 تا 15 سال عمر می کنند – اما بسته به مارک، مدل و نگهداری متفاوت است. از یک طرف، یک مدل رده بالا در صورت نگهداری خوب می تواند تا 20 سال دوام بیاورد.

از سوی دیگر، یک یخچال ارزان قیمت که دائماً پر است ممکن است پس از چند سال از کار بیفتد.به طور متوسط، می توانید انتظار داشته باشید که یک یخچال سنتی با فریزر پایین یا بالا حدود 12 سال دوام بیاورد قبل از اینکه نیاز به نصب یک جایگزین داشته باشید.

چگونه طول عمر یخچال خود را افزایش دهیم

اگرچه یخچال‌ها معمولاً حدود یک دهه عمر می‌کنند، اما می‌توانید عمر آنها را کاملاً افزایش دهید. همه چیز در مورد تعمیر و نگهداری منظم است. از آنجایی که برخی از تعمیرات یخچال تقریباً به اندازه تعویض هزینه دارند، می خواهید مشکلات را قبل از شروع آنها برطرف کنید. از این نکات استفاده کنید.

کویل های کندانسور را تمیز کنید

کویل های کندانسور، که در پایین یا پشت یخچال شما قرار دارند، جزء کلیدی هر سیستم تبرید هستند. متأسفانه، آنها همچنین آهنربایی برای گرد و غبار و کثیفی هستند – و کویل های کثیف یخچال شما را تحت فشار قرار می دهند. مطمئن شوید که کویل های کندانسور خود را یک تا دو بار در سال با استفاده از برس و جاروبرقی با اتصال گرز تمیز کنید.

درها را تمیز و روغن کاری کنید

آن مهر و موم را می بینید که از داخل در شما می چرخد؟ این واشر نامیده می شود – و می تواند به مرور زمان ترک بخورد، پیچ خورده یا شل شود. وقتی این اتفاق می افتد، یخچال شما شروع به نشت هوای سرد می کند. برای حفظ کارایی یخچال، واشرها را تمیز کرده و با لایه نازکی از ژله نفتی روغن کاری کنید.

به یخچال خود کمی فضا بدهید

همه ما آشپزخانه بزرگ نداریم. ممکن است وسوسه انگیز باشد که از بالای یخچال خود به عنوان ذخیره اضافی استفاده کنید، اما این دستگاه در واقع به فضایی برای دفع گرما نیاز دارد. حداقل باید یک فاصله 1 اینچی بین کابینت ها و بالای یخچال خود داشته باشید (اگرچه برخی مدل ها ممکن است بیشتر توصیه کنند).

فیلتر آب را عوض کنید

هر یخچالی آب‌پاش یا یخ‌ساز ندارد. در این صورت، فیلتر آب به حذف آلودگی ها و باکتری ها از آبی که مصرف می کنید کمک می کند. حتما هر شش ماه یکبار آن را عوض کنید. این تنها باید حدود 100 دلار در سال هزینه داشته باشد.

تعمیر یخچال نیکسان در کرج

نشانه هایی که نشان می دهد باید یخچال خود را تعمیر  کنید

بیایید واضح بگوییم: اگر یخچال شما غذای شما را خنک نمی‌کند، مشکلی وجود دارد –  به طور معمول، قبل از اینکه یخچال شما کاملاً خاموش شود، چند هشدار دریافت می کنید. یا متوجه خواهید شد که سخت تر از حد معمول کار می کند یا واقعاً به اندازه کافی کار نمی کند. در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد نیاز به تعمیر یخچال دارید دارید:

در قسمت بیرونی یخچال شما بیشتر از حد معمول تراکم وجود دارد.

متوجه آب (که از نوشیدنی ریخته نشده است) داخل یخچال خود می‌شوید. 

دستگاه در لمس داغ است (اگرچه کمی گرما طبیعی است).

موتور یخچال شما به طور غیرعادی نویز دارد.

موتور یخچال شما به طور غیرمعمولی بی صدا است.

غذای شما سریعتر از حد معمول خراب می شود.

داخل یخچال شما احساس گرما می کند. 

غذای منجمد شما منجمد نیست. 

یک گودال آب زیر یخچال است.

اگر متوجه هر یک از این علائم شدید، در اسرع وقت با خدمات تعمیر یخچال نیکسان در کرج خود تماس بگیرید. آنها می توانند مشکل را تشخیص دهند. اگر یخچال شما در حال حاضر به پایان عمر خود نزدیک شده است، ممکن است بخواهید از هرگونه تعمیر احتمالی خودداری کنید و به جای آن جایگزینی را انتخاب کنید.

 

مطالب مرتبط