51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال هونام در کرج

اگر به دنبال کمک حرفه ای برای مشکل یخچال خود هستید، ممکن است تعجب کنید که آیا باید با یک متخصص تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید یا یک تکنسین تعمیر یخچال هونام در کرج حقیقت این است که بستگی به ماهیت مشکل دارد. برای مشکلی که به نظر می‌رسد مستقیم‌تر به دستگاه واقعی مربوط می‌شود – یعنی مشکل با برد کنترل یا ترموستات – احتمالاً یک متخصص تعمیر لوازم خانگی مناسب‌تر است. اگر موضوع پیچیده‌تر و مرتبط با مکانیسم مبرد باشد، ممکن است یک تکنسین تعمیر یخچال درکرج بهتری باشد.

اگر وقت دارید، یک مصاحبه اولیه با یک متخصص تعمیر لوازم خانگی و یک تکنسین تعمیر یخچال در کرج انجام دهید تا مشکل شما را توضیح دهد و در مورد تجربه آنها در این نوع تعمیرات بیشتر بدانید.

یخچال ها چگونه کار می کنند؟

اگرچه ظاهر و گزینه‌های یخچال‌های مکانیکی از زمان اختراع آن‌ها در سال 1899 بسیار پیموده است، اجزا و مکانیسم‌های موجود در کار تقریباً مشابه بیش از یک قرن پیش هستند:

یخچال‌ها با استفاده از مواد شیمیایی تبخیری مبرد خنک می‌مانند. در فرآیند تبدیل از مایع به گاز از طریق تبخیر، دمای مبرد کاهش می یابد و جعبه ای که غذای شما در آن نگهداری می شود نیز سرد نگه می دارد.

برای کار موثر، سیستم به کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، لوله مویین، ترموستات و جعبه یخچال مهر و موم شده نیاز دارد تا بتوان دما را کنترل کرد. اگر هر یک از این قسمت ها کار نکند، کل فرآیند تبرید ممکن است دچار مشکل شود.

 

تعمیر یخچال هونام در کرج

برخی از مشکلات رایج یخچال چیست؟

هنگامی که شما با یک متخصص برای کمک در تعمیر یخچال در کرج تماس می گیرید، هم هزینه آن و هم هزینه قطعات مورد نیاز برای تعمیر را می پردازید. ارتباط مستقیمی بین سهولت تعمیر و هزینه ای که می پردازید وجود دارد. اگر یخچال شما قدیمی یا یک مدل غیر معمول باشد، ممکن است هزینه فراتر از میانگین ملی افزایش یابد، زیرا هر دوی این سناریوها یافتن قطعات جایگزین صحیح را دشوار می کند.برخلاف بنزین یا روغن ماشین شما، مبردی که یخچال شما را روشن نگه می دارد هرگز نباید تمام شود. به سادگی در فرآیند تبخیر چرخه را ادامه می دهد. اگر یخچال خنک نمی ماند، ممکن است مشکوک شوید که نشتی وجود دارد. یک متخصص می تواند با هزینه متوسط ​​ نشتی را تشخیص داده و تعمیر کند.

یخچال صدای بلندی ایجاد می کند

یک یخچال پر سر و صدا بیشتر از یک مزاحمت است. این نشانه این است که یخچال شما به طور موثر کار نمی کند، که ممکن است به دلیل دوچرخه سواری زیاد، قبض آب و برق را برای شما تمام کند. می‌توانید با جدا کردن یخچال از برق، دور کردن آن از دیوار و تمیز کردن کویل‌های کندانسور در قسمت پشتی یخچال، تعمیر خود را در این مورد انجام دهید. در بسیاری از موارد، گرد و غبار و زباله های روی کویل ها مقصر هستند – و پاک کردن آنها باعث می شود یخچال به شکل بالایی بازگردد.

اگر تنظیم دما خیلی پایین باشد، ممکن است یخچال خیلی اوقات دوچرخه سواری کند. توصیه می شود ترموستات یخچال خود را روی 35 تا 38 درجه فارنهایت تنظیم کنید. اگر در آن پنجره هستید، اما دما همچنان خاموش است، ممکن است مشکل از ترموستات باشد. این یک تعمیر یا جایگزینی نسبتا آسان برای یک تعمیر حرفه ای با هزینه متوسط ​​ است.

تعمیر یخچال هونام در کرج

یخچال در نقاطی بیش از حد سرد است

اگر یخچال شما کار فریزر را انجام می دهد، چند مشکل احتمالی در بازی وجود دارد. خبر خوب این است که رفع این مشکل نسبتاً آسان است و در بسیاری از موارد حتی ممکن است. با بررسی تنظیمات ترموستات، مهر و موم درب و کویل ها شروع کنید. اگر هر یک از این موارد نیاز به تنظیم یا تعمیر داشته باشد، ممکن است توضیح دهد که چرا یخچال مواد غذایی را منجمد کرده است. اگر هنوز مطمئن نیستید که چه چیزی باعث این مشکل شده است، یک متخصص دانش لازم برای عیب یابی دلایل دیگر مانند مشکل در دمپر، برد کنترل یا ترموستات را خواهد داشت.

مطالب مرتبط