51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال ویرپول درکرج

تعمیر یخچال ویرپول در کرج ما برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به یخچال های خود متکی هستیم. هنگامی که یخچال ویرپول  شما خراب است، سرویس تعمیر یخچال ویرپول در کرج ضروری است. خواه برای تعمیر سیستم یخ ساز، نشتی آب یا کشف دلیل سرد نشدن یخچال باشد، تیم خدمات تعمیر لوازم خانگی می تواند مفید باشد.

اما تعمیر یخچال معیوب یک کاری نیست که همه از عهده آن برآیند.یک تکنسین لوازم خانگی واجد شرایط برای این کار در نهایت می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

مشکلات رایج یخچال

اگر دستگاه وصل است و مناطق گرم یا سرد تولید نمی کند، احتمالاً یکی از اجزای مکانیکی کار نمی کند. در برخی موارد، خود کمپرسور ممکن است از کار افتاده باشد و یافتن جایگزین‌های آن دشوار باشد. کمپرسور معمولاً گران ترین قسمت یخچال است، بنابراین جایگزینی ممکن است گزینه بهتری باشد.

احتمال دیگر مشکل در مبرد است، اما هنگام دستکاری این ماده مراقب باشید، زیرا نشت آن به محیط غیرقانونی است. اگر قسمت‌هایی از یخچال مناطق گرم یا سرد تولید می‌کنند، احتمالاً مشکل یکی از فن‌های دستگاه است. در برخی موارد، برداشتن انسداد از روی فن می‌تواند هر مشکلی را برطرف کند.

در غیر این صورت، اگر نیازی به جداسازی بیش از حد نداشته باشند، می توان فن های جایگزین را نصب کرد.یخچال‌های کوچک معمولاً مانند یخچال‌های استاندارد کار می‌کنند، معمولاً از خنک‌کننده شیمیایی استفاده می‌کنند. عیب یابی یخچال ویرپول نیاز به کمک متخصص دارد، زیرا مواد شیمیایی به کار رفته در آن می تواند خطرناک باشد.

تعمیر یخچال ویرپول درکرج

سر و صدای یخچال

آیا مانند ساییدن، خراشیدن یا ضربه زدن به نظر می رسد، انگار چیزی با تیغه های فن برخورد می کند؟ اگر چنین است، ممکن است در یکی از دو فن یخچال انسدادی وجود داشته باشد. یکی فن کندانسور است که در پایین یخچال قرار دارد و دیگری فن اواپراتور در قسمت فریزر است.

مشخص کنید به نظر می رسد صدا از کدام ناحیه می آید و سپس برق را برای عیب یابی قطع کنید.     اگر به نظر می رسد صدا در فن کندانسور قرار دارد، پانل دسترسی عقب را بردارید و هر چیزی را که می تواند پره های فن را مسدود کند بررسی کنید. اگر تیغه ها آسیب دیده باشند، باید تعویض شوند.

(زمانی که آنجا هستید، زمان خوبی برای تمیز کردن کویل ها است، که باید حداقل سالی یک بار انجام شود تا کارها به خوبی پیش برود؛ در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.)    اگر صدا از داخل فریزر می آید، درپوش فن اواپراتور را که در داخل فریزر قرار دارد بردارید. هر گونه زباله ای که ممکن است پره های فن را مسدود کرده باشد را بردارید و قطعات شکسته ای که نیاز به تعویض دارند را بررسی کنید.

دمای یخچال

عوامل مختلفی می توانند بر دمای داخل یخچال تأثیر بگذارند، از جمله تغییر دما در نتیجه تغییر فصل. در ماه های زمستان، دمای داخل خانه کمتر است، در حالی که در ماه های تابستان بیشتر است. حتی اگر درب یخچال بسته باشد، تغییر دمای داخل خانه شما تا حدودی بر دمای داخل یخچال و فریزر تأثیر می گذارد.

باز کردن درب باعث می شود تا هوای خنک داخل خارج شود و هوای گرم تری وارد فریزر یا یخچال شود. دمای داخلی نیز می تواند تحت تأثیر نشت در مهر و موم درب های یخچال قرار گیرد.

تعمیر یخچال ویرپول درکرج

تعمیر ترموستاد یخچال در کرج

هنگامی که ترموستات یخچال کار نمی کند، می تواند باعث خرابی کل دستگاه شود. ترموستات کمپرسور را کنترل می کند تا دما را سرد نگه دارد. در غیر این صورت، ممکن است با یک خرابی ناخوشایند روبرو شوید و مواد غذایی فاسد شدنی ممکن است فاسد شوند.

در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد یخچال شما ترموستات معیوب دارد و نکاتی برای عیب یابی برای کمک به شما برای مقابله با آنها آورده شده است.

یخچال به اندازه کافی خنک نیست ترموستات برای تنظیم دما برای خنک کردن غذا و نوشیدنی طراحی شده است. اگر اقلام آنچنان که باید خنک به نظر نمی‌رسند، ترموستات یخچال را با یک درجه بالا بردن مجدد تنظیم کنید. سپس باید روشن یا راه اندازی مجدد شود.

اما اگر این کار را نکرد، ممکن است یک نقص فنی وجود داشته باشد. برای بازنشانی صحیح سیستم، قبل از تنظیم ترموستات، دستگاه را از برق بکشید. اگر این مشکل را حل نکرد، با یک تکنسین تعمیر یخچال در کرج متخصص در برند یخچال خود تماس بگیرید.

سرد شدن بیش ار حد یخچال:

معمول اگر مواد غذایی داخل یخچال یا محفظه های آن یخ بزنند، ممکن است علت آن خرابی ترموستات باشد. می توانید از دماسنج دستگاه برای بررسی ترموستات استفاده کنید یا سعی کنید دما را چند درجه افزایش دهید. سپس یک روز صبر کنید تا بررسی کنید که آیا غذا یخ زده نشده است یا خیر. با این حال، این مشکل اغلب به کمک یک متخصص تعمیر و تعویض ترموستات قدیمی شما نیاز دارد.

مطالب مرتبط