51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

جدید ترین یخچال ال جی

به اشتراک بذارید

جدید ترین یخچال ال جی

جدی ترین یخچال ال جی

این برند نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند، به طوری طراحی شده و دارا رنگ بندی های متنوع است که هر توع سلیقه را به خود جلب می کند. و مهمترین نکته درباره این برند قیمت های مناسبی که دارد است که با هرگونه بوجه می توان خرید کرد. و حتی هنگام خرابی دیگر نگران یخچال خود نباشید چون تعمیر یخچال در کرج در هر زمانی در خدمت شماست. فقط کافیست با سرد کرج تماس بگیرید، تا تعمیرکاران ما در منزل شما یخچال را تعمیر کرده و دیگر نگران خابی دوباره دستگاه خود نباشید.و این برند در سال 2022 بهترین برند یخچال را کسب کرده است.

جدید ترین یخچال ال جی

از بهترین یخچال های ال جی می توان به 4مورد زیر اشاره کرد:

  • یخچال ال جی مدل LTCS24223S
  • یخچال ال جی فریزر پایین مدل LDCS24223S

فضا 24 مکعب را فراهم می کند، و برای خانواده با جمیعت زیاد مناسب است و مواد غذایی زیادی را می توان درون آن قرار دارد.و دارا سیستم جریان هوا چندگانه است که تمام مواد غذایی شما را تازه نگه می دارد.

  • یخچال ال جی درب فرانسوی مدل LFC22770ST

این مدل از این برند قیمت به صرفه ترین نسبت به یقیه یخچال ها دارد، فقط در یک رنگ وجود دارد، ولی در هر آشپزخانه با هر رنگی آن آشپزخانه را به جای زیبایی تبدیل می کند. درون یخچال از نورپردازی LED استفاده شده که تمام یخچال را راحتی روشن می کند، و سیستم خنک کننده هوشمند این محصول با واکنش سریع که می دهد دما و رطوبت را کنترل می کند. تا مواد غذایی شما تازه بمانند.

  • یخچال ال جی درب فرانسوی مدل LMXC23796ST

پیشترفته ترین نوع از این برد می باشد که، که دارا یک درب اضافی می باشد که در بین فریزر و یخچال قرار دارد.و دارد صفحه ای است که بدون آن که نیاز به باز و بستع کردن درب داشته باشد می توان داخل یخچال را دید (InstaView Door- in-Door) و می توان ار برنامه ThinQ استفاده کرد. که این محصول را خاص می کند.

جدید ترین یخچال ال جی

این برند از چه ویژگی هایی برخوردار است:

اصلا چرا باید انتخاب ما یخچال ال جی باشد؟ این برند برای راحتی هر فردی که قرار است از یخچال این برند استفاده کند اهمیت داده که در کنار زیبایی و کیفیت بالا به نیاز های مردم دقت کرده و یخچالی راحت و مناسب را تولید کرده است.

در یخچال های این برند سیستمی به نام InstaView نصب شده، که از باز ماندن درب یخچال جلوگیری می کند. وبا 2 بار ضربه زدن به شیشه یخچال درب آن را بع راحتی ببندید. و موجب می شود هوا گرم وارد یخچال نشود و این فابلیت را دارد که از مواد درون یخچال فهرست دریت کنید. و سیستم دیگری دارد یه نام Door-in-Door را دارا است که قابلیت، هوا سرد از یخچال خارج نشود را به این دستگاه می دهد، تمامی این مشخصات در مورد این برند کاری می کند که یخچال های ال جی منحصر به فرد دیده شوند.

این برند بدنه یخچال هایش را از استیل درست کرده که به هیج وجه زنگ نمی زنند، و به راحتی تمیز می شوند. و بر اثر خش هم یخچال را مقاوم می کنند. و حال جواب سوال شما که یخچال های ال جی خوب هستند یا خیر؟ باید بگویم یخچال های ال جی برای راحتی هر خانواده ای ساخته شده که هم زیبا باشد و هم زنگی را برای شما آسان می کند.

جدید ترین یخچال ال جی

سخن آخر و نتیجه گیری درباره این برند:

این برند در طراحی و کیفیت یخچال های خود حرف اول را می زند، و دارا گارانتی 5 ساله نیز می باشد که خیال شما را برای استفاده چندین ساله راحت می کند. و بهترین انتخاب یخچال ال جی است که هم مصرف انرژی کم دارد و در عین حال از فناوری پیشرفته ای برخوردار هستند.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 16 =