51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

دمای یخچال الکترواستیل

به اشتراک بذارید

دمای یخچال الکترواستیل


تنظیم دمای مناسب برای یخچال الکترواستل بسیار مهم است. تصور کنید که به دنبال شیر برای غلات خود می روید و معلوم می شود که یک بلوک یخ بزرگ یا خراب تر از آن است. این یک تصور غلط رایج است که می‌توانیم دمای یخچال را در زمستان افزایش دهیم. با این حال، باید در محدوده بهینه نگهداری شود.
از این رو سرد کرج تامین کننده یخچال های تجاری درجه یک در کرج، پیشنهاد می کند که همیشه مراقب دمای داخل یخچال باشید تا از ثابت ماندن دما در طول زمستان اطمینان حاصل کنید. برای تنظیم دمای یخچال خود با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.


اولین سوالی که باید قبل از خرید یخچال از شرکت یخچال بپرسید این است که دستگاه تا چه دمایی تحمل می کند؟


برای تازه نگه داشتن گوشت، سبزیجات و میوه ها، دمای یخچال باید بین 0 تا 5 درجه سانتیگراد باشد. گاهی اوقات میکروب ها می توانند رشد کنند اگر درجه حرارت در یک سطح عجیب و غریب باشد، مثلاً در حدود 50 درجه سانتیگراد. در فریزر، دما باید در حدود -15 درجه سانتیگراد باشد.
گاهی اوقات، پر کردن فضای یخچال با کوزه های آب به تثبیت دمای یخچال و کاهش نوسانات دما از باز شدن درب کمک می کند. اگر یخچال در بسته باشد، غذا را حدود 4 ساعت سرد نگه می دارد. یک فریزر کامل حدود 48 ساعت (اگر نیمه پر باشد 24 ساعت) دمای خود را حفظ می کند. در اینجا برخی از اقدامات احتیاطی که باید در فصل زمستان رعایت کنید.

یخچال ها زمانی کار می کنند که دمای بیرون از یک سطح معین، معمولاً حدود 36 درجه سانتیگراد افزایش می یابد. تا زمانی که دمای بیرون به حالت عادی بازگردد، کار می کند. اگر دمای بیرون کاهش یابد و کمتر از این دمای تنظیم شده باقی بماند، یخچال شما از جمله قسمت فریزر کار نمی کند. تمام مواد غذایی منجمد ممکن است ذوب شوند. همه یخچال‌ها این کار را نمی‌کنند، اما یخچال‌هایی که دو دماسنج دارند کمتر با این مشکل مواجه می‌شوند. از این رو راکول، با بهترین یخچال های تجاری در کرج، تجربه ای بی دردسر را در اختیار شما قرار می دهد. تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج

دمای یخچال الکترواسیل

آیا یخچال الکترواسیتل در زمستان هم سرد می کند؟

آیا تا به حال متوجه شده اید که یخچال های بیرونی چگونه حتی در زمستان ها به کار خود ادامه می دهند؟ این نوع صنعتی دارای یک بخاری داخلی است که دمای یخچال الکترواستیل را کنترل می کند. یخچال‌هایی که برای مصارف خانگی استفاده می‌شوند معمولاً دارای بخاری هستند اما یکی از آنها را بررسی کنید.

مانند آنهایی که توسط الکترواستیل ساخته  شده است، اکثر یخچال ها دارای کیت های کویل بخاری هستند که می توانند به یخچال موجود اضافه شوند. وجود عنصر گرمایش داخلی برای کارکرد یخچال با دمای پایین در فضای باز ضروری است.در اکثر یخچال ها دماسنج در قسمت مواد غذایی قرار دارد. یک یخچال کاملاً کارآمد معمولاً دارای یک دماسنج و یک سیم پیچ داخلی است. این سیستم برای حفظ محدوده دمایی مناسب در داخل یخچال ضروری است.


نکات و ترفندهایی برای حفظ محدوده دما برای فریزرهای عمیق در کرج


قبل از اینکه غذایتان را در یخچال بگذارید تا دمای اتاق خنک شود.

برای جلوگیری از آلودگی، غذاهای خام را از غذاهای پخته دور نگه دارید.

غذای معمولی را در قسمت لبنیات قرار ندهید زیرا آن قسمت گرمتر است.

سرد کرج، ارائه دهنده بهترین فریزرهای عمیق در کرج، را برای نیازهای خنک کننده خود امتحان کنید. ما می دانیم که چگونه لوازم خانگی شما را در تمام زمستان کار کنیم. برای اطلاع از طیف وسیعی از محصولات و قیمت های امروز ما با ما تماس بگیرید.

دما یخچال الکترواستیل

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =