51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

دمای یخچال ال جی در زمستان

به اشتراک بذارید

دمای یخچال ال جی در زمستان

اگر متوجه شدید که بستنی یا پیتزای یخ زده شما نرم است یا شیر شما در یخچال گرمتر از حد معمول است، لطفاً برای عیب یابی یخچال ال جی خود این دستورالعمل ها را دنبال کنید دمای یخچال ال جی در زمستان.

بررسی کنید تا ببینید یخچال شما روی تنظیمات بهینه خود تنظیم شده است.ال جی دمای 37 درجه را برای یخچال و 0 درجه را برای فریزر توصیه می کند.در صورت نیاز به خنک کننده اضافی، با کاهش چند درجه دما شروع کنید تا به دمای دلخواه خود برسید.

مطمئن شوید که دریچه های خنک کننده شفاف و عاری از هرگونه مانعی هستند.گردش ضعیف می تواند از خنک شدن مناسب یخچال ال جی شما جلوگیری کند.در صورت مشاهده هرگونه مانع، موارد را دوباره سازماندهی کنید تا از جریان هوای خوب اطمینان حاصل کنید.

بررسی کنید که درها و کشوهای یخچال به درستی بسته شوند.بررسی کنید که فلپ مولیون به درستی جمع شده است و از مهر و موم خوبی برای درها اطمینان حاصل کنید.

دمای یخچال ال جی در زمستان

اطمینان حاصل کنید که قفسه ها و کشوها بیش از حد بارگذاری نشده باشند و مانع از محکم بسته شدن درها شوند.

درهای فریزر را به طور کامل فشار دهید تا هر گونه ناهماهنگی را اصلاح کنید و در صورت بسته بودن شکاف را بررسی کنید.

تسطیح مناسب برای اطمینان از مهر و موم محکم واشر بسیار مهم است.

در نهایت، غذای ترش در فریزر نیز ممکن است به دلیل چرخه یخبندان باشد. پس از اتمام یخ زدایی، فریزر شما به دمای عادی باز می گردد.

اگر احساس می کنید که یخچال شما اصلا خنک نمی شود، مطمئن شوید که دستگاه در حالت نمایش یا دمو قرار ندارد.

اگر متوجه شدید که صفحه کنترل شما حروف O F F را نشان می دهد، با یک تکنسین تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید، تا مشکل شما را بر طرف کند.

 

دمای یخچال ال جی در زمستان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه خود یا هر محصول ال‌جی، با تیم تعمیر یخچال ال جی در کرج سرد کرج تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنید و امیدواریم از تجربه LG خود لذت ببرید.

تنظیم دمای یخچال ال جی در زمستان

هیچ تغییری برای حفظ دمای یخچال تجاری شما بین 1 تا 7 ایجاد نشده است. روی صفحه، علاوه بر OFF، هفت درجه حرارت مختلف برای انتخاب وجود دارد. هنگامی که کمپرسور با خاموش کردن دکمه دما بر روی OFF خاموش می شود، دما روی “1” و کمپرسور روی “7” تنظیم می شود. قبل از اینکه دما را مطابق با ترجیحات خود تغییر دهید، ترموستات باید به مدت 24 ساعت روی “4” تنظیم شود. اگر می‌خواهید سردترین حالت را در یخچال خود تنظیم کنید، چند قانون اساسی وجود دارد. آنها به شرح زیر است:

با نگاه کردن به صفحه دمای آن، می توانید متوجه شوید که یخچال چقدر قدرت مبرد دارد.تنظیم دمای یخچال 1 تا 7 می تواند یخچال شما را سردتر کند و این باعث می شود تا حد ممکن سرد شود.

دمای مورد نیاز برای نگهداری مواد غذایی

برای نگهداری مواد غذایی، دمای 0 درجه (18- درجه سانتیگراد) بهینه است، در حالی که دمای 10- درجه (23- درجه سانتیگراد) برای انجماد مواد غذایی بهینه است. از حدود 7+ درجه فارنهایت تا -10 درجه فارنهایت، دما متفاوت است. زمانی که دما پنج درجه فارنهایت افزایش می یابد، زمان توصیه شده برای نگهداری کالاهای فاسد شدنی در سردخانه کوتاه می شود.

اگر غذا در دمای بالاتر از 0 درجه فارنهایت نگهداری شود، مواد مغذی بیشتری از بین رفته و کیفیت آن کاهش می یابد. غذایی که سریعتر یخ می زند، کریستال های یخ کوچکتری تولید می کند. اگرچه کریستال های یخ کوچکتر هنگام ذوب غذا وجود دارند، اما بافت و طعم اصلی خود را حفظ می کنند. وقتی درجه حرارت یخچال شما بالاتر است، معمولاً می توانید انتظار داشته باشید که سردتر شود.

دمای یخچال ال جی در زمستان

اگر نوشیدنی ها و وعده های غذایی شما آنقدر که می خواهید سرد نیستند، ممکن است لازم باشد ترموستات خود را یک درجه بالاتر تنظیم کنید. با استفاده از این روش می توانید به راحتی دمای یخچال یا فریزر سالاد بار خود را کنترل و کنترل کنید.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یازده =