51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

دمای یخچال سامسونگ در تابستان

به اشتراک بذارید

دمای یخچال سامسونگ در تابستان

دمای یخچال سامسونگ در تابستان آیا برای جبران گرمای تابستان باید تغییری در یخچال فریزر سامسونگ خود ایجاد کنم؟ یخچال فریزر سامسونگ شما در تابستان مانند هر فصل دیگری کار می کند. با این اوصاف، ممکن است بخواهید برای اطمینان از عملکرد بهینه آن در هوای گرم، چند تغییر ایجاد کنید. تغییراتی نیز وجود دارد که انجام آنها را توصیه نمی کنیم، حتی اگر به نظر ایده خوبی باشند. برای جزئیات به زیر مراجعه کنید:

دمای توصیه شده برای یخچال فریزر شما در تمام طول سال

شما باید دمای یخچال خود را در تمام طول سال روی 3 درجه سانتیگراد / 37.4 درجه فارنهایت تنظیم کنید و فریزر خود را روی -19 درجه سانتیگراد / -2.2 فارنهایت (یا -18 درجه سانتیگراد / – 0.4 فارنهایت، بسته به مدل خود) تنظیم کنید.

دمای یخچال سامسونگ در تابستان

نکات مهم در مورد دمای یخچال

اطمینان حاصل کنید که یخچال فریزر شما حداقل 5 سانتی متر از دیوارها در دو طرف و 10 سانتی متر از دیوار در عقب قرار دارد. اگر یخچال فریزر به این شکل تهویه خوبی نداشته باشد، دمای فریزر ممکن است افزایش یابد و زمانی که دمای محیط شروع به افزایش می کند، مواد غذایی شروع به یخ زدایی کنند. (بستنی و نان معمولاً اولین مواردی هستند که نرم می شوند.) در این صورت میله وسط بین یخچال و فریزر برای لمس کردن خیلی داغ است. یخچال فریزر نباید در باغ و یا در معرض نور مستقیم خورشید باشد. چنین مکان هایی در روزهای گرم آفتابی احتمالاً بیش از 40 درجه سانتیگراد خواهند بود.

چه کار های برای یخچال ضرر دارد؟

از عملکردهای power freeze یا power cool استفاده نکنید: این عملکردها برای تقویت سرمایش لازم نیستند و باعث ایجاد یخ زدگی و رطوبت بیشتر می شوند که باعث کاهش کارایی یخچال فریزر شما می شود. شما باید دمای یخچال خود را در تمام طول سال روی 3 درجه سانتیگراد / 37.4 درجه فارنهایت تنظیم کنید و فریزر خود را روی -19 درجه سانتیگراد / -2.2 فارنهایت (یا -18 درجه سانتیگراد / – 0.4 فارنهایت، بسته به مدل خود) تنظیم کنید.برای تعمیر یخچال در کرج با تماس بگیرید.

دمای یخچال سامسونگ در تابستان

توجه: عملکردهای خنک کننده برقی و انجماد برقی فقط زمانی باید استفاده شوند که مقادیر زیادی غذای تازه در یخچال یا فریزر قرار داده شود (مانند زمانی که در حال نگهداری از خواربارفروشی های هفته هستید). عملکرد برق باید 2 ساعت قبل از ورود غذا/نوشیدنی روشن شود و 5 ساعت پس از قرار دادن غذا/نوشیدنی در یخچال خاموش شود. بستنی، آب نبات یخی یا نان را در درهای فریزر یا قفسه بالای فریزر قرار ندهید: این قسمت‌ها سردترین قسمت‌های فریزر نیستند و بنابراین اگر در این قسمت‌ها نگهداری شوند، احتمالاً سریع‌تر یخ‌زدایی می‌شوند.

هوای گرم بر دمای یخچال فریزر من تأثیر می گذارد؟

یکی از روش‌های تست سازگاری دما در یخچال فریزر آزمایش زیر است: اطمینان حاصل کنید که دمای یخچال روی 3 درجه سانتی‌گراد تنظیم شده است و یک لیوان آب در یخچال در قفسه وسط یک شب بگذارید و سپس دمای آن را آزمایش کنید. کمی بعد از بیدار شدن صبح روز بعد آب دهید. دما باید بین 1 درجه سانتیگراد / 33.8 فارنهایت و 5 درجه سانتیگراد / 41 فارنهایت (3 درجه سانتیگراد به احتمال زیاد) باشد.

دمای یخچال سامسونگ در تابستان

 توصیه می‌کنیم دما را صبح زود اندازه بگیرید، زیرا احتمالاً بهترین زمان روز برای ثبت دمای متوسط ​​قابل اطمینان است. می توانید دما را در زمان دیگری از روز اندازه گیری کنید، اما لطفاً به خاطر داشته باشید که دما در طول روز در نوسان است، به خصوص زمانی که درب یخچال به طور مکرر باز شود. اگر پس از آزمایش دمای آب بالاتر از 5 درجه سانتیگراد یا کمتر از 1 درجه سانتیگراد است، لطفاً برای اطلاعات تماس برای خدمات پشتیبانی مشتری سامسونگ برای راهنمایی بیشتر اینجا را کلیک کنید زیرا ممکن است یخچال فریزر شما نیاز به تعمیر داشته باشد.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 13 =