51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

رده بندی یخچال های ایرانی

به اشتراک بذارید

رده بندی یخچال های ایرانی

منظور از رده بندی یخچال های ایرانی این نیست که کدام بهتر از آن یکی است. هر برندی از هر کمپانی تمام تلاش خود را می کند تا بهترین محصول را برای کاربران تولید نماید. ما قصد این را نداریم که بگوییم این برند خوب نیست، قرار است این محصولات از نظر کارایی و اقتصادی بودن. رده بندی و نظر مصرف کنندگان را در این رده بندی لحاظ نموده تا برای کسانی که می خواهند یخچال خریداری کنند، راهگشا باشد.

در بعضی موارد شنیده میشود که مصرف کنندگان میگویند: فلان برند به درد نمی خورد یا اصلا برند خوبی نیست. این اظهارنظر حرفه ای به نظر نمیرسد. هر برندی محاسن و مشکلات خود را دارد و نمی توان گفت که به درد نمی خورد! هر محصولی که تولید می­شود، باید از لحاظ آیتم های مختلف نظیر کارآیی، قیمت، میزان مصرف انرژی، زیبایی، گارانتی و خدمات پس از فروش و … با کالاهای در کلاس خود مقایسه و رتبه بندی گردد. گاهی مصرف کنندگان به دلیل عدم آگاهی در استفاده از یک محصول می گویند این برند خوب نیست و خریداری نکنید.

رده بندی یخچال های ایرانی

 

امروز با تعمیر یخچال در کرج و استان البرز میتوانیم یخچال­های ایرانی را رده بندی کنیم.

رده بندی یخچال های ایرانی:

  • یخچال فریزر اسنوا:

این یخچال فریزر باکیفیت در شهر اصفهان توسط گروه صنعتی انتخاب تولید می شود. اسنوا در مقایسه با 8 برنده مطرح ایران و همچنین دیگر برند های خارجی حرف­هایی برای گفتن دارد. نقطه قوت این کالا مصرف انرژی بایین آن است و یکی از یخچال های کم مصرف می باشد. از لحاظ ظرفیت با دارا بودن حدود 440 لیتر فضا، جز یخچال­های جا دار می باشد از جمله از ویژگی های این یخچال فریزر سیستم بدون برفک، فیلتر ضد بو، گردش هوای سه بعدی، سرمایش هوشمند، و یخ ساز اتوماتیک می باشد. شایان ذکر است این یخچال فریزر دارای قیمتی مناسب و رقابتی در میان هم ترازان خود، و از این حیث بسیار محبوب می باشد.

  • یخچال فریزر دوو:

از دیگر تولیدات گروه صنعتی انتخاب در اصفهان برند دوو می­باشد که در ابتدا تحت لیسانس کره جنوبی تولید می­شد. این یخچال فریزر دارای سیستم کنترل میزان مصرف و کنترل رطوبت بوده و همچنین دارای سیستم انجماد سریع و سیتم تهویه هوای سه بعدی می باشد که به تهویه همه­ی فضاهای داخلی یخچال کمک نموده و باعث تازه ماندن اقلام و مایهتاج می­گردد. از سیستم مدیریت مصرف انرژی حتی در هنگامی که در منزل تشریف ندارید می­توانید بصورت کنترل از راه دور استفاده نمایید. بصورت کلی و با اشاره به موارد بالا این یخچال جز 8 برند محبوب کشور قرار گرفته و به لحاظ قیمتی نیز به ارزانتر از برندهای سامسونگ و ال جی می­باشد.

  • یخچال فریزر امرسان:

یک یخچال فریزر ایرانی دیگر با کیفیت و قیمت مناسب و در حد رقابت با مدل های خارجی امرسان می­باشد. امرسال از سال 1360 در تولید یخچال فریزر ایرانی فعالیت نموده و بر اساس تجارب کسب شده، تاکنون به طراحی و کیفیتی مدرن دست یافته است. خریداران این برند معمولا از خرید خود راضی و خرید آنرا به دوستان خود توصیه می­نمایند. مصرف کم و برچسب انرژی با رتبه خوب نیز از دیگر ویژگی های این یخچال می­باشد.

  • یخچال فریزر هیمالیا:

این برند دوقلو آن بیشتر سر زبان ها است، ولی دلیل بر این نیست که مدل های دیگر از آن تولید نشود. این یخچال مصف انرژی کم و در حین حال قیمتی مناسب دارد، و کیفیت آن هم بی تاثیر نیست. 10 تا 15 سال این محصوال برای شما کار می کند. از بین هر فردی که این برند را خریداری می کند، اکثرا از این خرید راضی بوده اند. ویژگی های بارز این محصول می توان به کنترل الکترونیکی، سیستم عیب یاب، فیلتر تصفیه آب و گردش هوا اشاره کرد.

  • یخچال فریزر الکترواستیل:

این نوع یخچال هم در بهترین و با کیفیت ترین ردیف از نظر کاربران است، این یخچال از مصرف انرژی کم برخوردار است، این یخچال عیبی که دارد این است که ظرفیت آن کم می باشد ولی ظاهری بسیار زیبا دارد، که این عیب دیگر دیده نمی شود. این یخچال سیستم ضد برفک دارد و لاستیک ها دور درب آن ضد باکتری می باشد و انجماد سریع آن این برند را خاص می کند.

  • یخچال فریزر پارس:

این برند در سال 1354 تاسیس شد، و در سال 1359 به اوج تولید و خرید رسید. این کمپانی رضایت مشتری را مهمترین امر می دانند. این برند اول یخچال 12 فوت را تولید می کند، و در مرور زمان با توجه به نیاز مردم شروع به انواع دیگر یخچال می کند تا مصرف کنندگان را راضی نگه دارد.

رده بندی یخچال های ایرانی

و امروزه یخچال های جی پلاس، دیپوینت و سام هم تو بازار آمده.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 2 =