51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

سیستم جریان هوا و چرخشی در یخچال چگونه است؟

به اشتراک بذارید

سیستم جریان و هوا و چرخشی یخچال،به عنوان یکی از مهمترین  قسمت های یخچال، برای حفظ و نگهداری مواد غذایی در شرایط بهداشتی و سالم بسیار مهم است. در این سیستم،هوا بصورت یک جریان پویا در داخل یخچال جابه جا می شود می شو.د و با شیب دادن سردی هوا به سمت پایین، منجر به خنک کردن تمامی مواد غذایی در داخل یخچال می شود

وجود دارد که یکی evaporatorدر این سیستم،دو فنجان در بالای یخچال و دیگری در قسمت پایین قرار دارد.هوا به وسیله فن با استفاده از فنجان بالایی به پایین قرار دارد. و ر همین حین سرعت دادن به هوا باعث تقویت جریان هوا شده و هوا به خوبی در سراسریخچال جابجا می شود.

سیستم جریان هوا و چرخشی در یخچال چگونه است؟

در این سیستم،فنجان ها دارای یک ماده خنک کننده مثل فرآین هستند که به وسیله یک کمپرسور در حال تحرک در fron سیکل خنک کننده،جابجا میشود.این سیکل شامل فرآیند های تبخیر،فسرده سازی، مایع شدن و بخار شدن است که در نتیجه حرارت را از داخل یخچال به بیرون منتقل می کند و سبب خنک شدن داخل یخچال می شود.

در کل، سیستم جریان  و هوا و چرخشی یخچال،با استفاده از فنجان ها و ماده خنک کننده،هوا را بصورت پویا داخل یخچال میشود.همچنین،این سیستم با استفاده از سیکل خنک کننده،حرارت را از داخل یخچال به بیرون منتقل میکند و درنتیجه باعث خنک شدن داخل یخچال می شود.

و توزیع یکنواخت دمای داخل یخچال و جلوگیری  از تجمع یخ در یخچال طراحی شده اند با این حال نحوه کار سیستم جریان هوا و چرخشی در هر یخچال ممکن است متفاوت باشد در اکثر یخچال ها یک فن در قسمت عقب یخچال قرار داده شده است که هوا را از طریق پوسته داخلی یخچال به سمت بالا و پایین جابجا می کنند. این عمل باعث توزیع یکنواخت دمای داخل یخچال میشود و درنتیجه از تجمع  یخ جلو گیری می شود.

در برخی یخچال ها،سیستم چرخشی نیز موجود است که باعث چرخشی کامل سبد یا قفسه های داخل یخچال می شود، این عمل  با عث توزیع بهتر هوا و دما در سطح بیشتری از یخچال می شود و در نتیجه به کاهش مصرف انرژی کمک می کند.

سیستم جریان هوا و چرخشی در یخچال چگونه است؟

به طور کلی سیستم جریان هوا و چرخشی در یخچال ها باعث بهبود عملکرد و کارایی یخچال میشود و درنتیجه به صرفه جوبی در مصرف انرژی و دراز کردن عمر یخچال کمک می کند

لطفا برای تعمیر یخچال خود با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید.

سیستم جریان هوا و چرخشی در یخچال برای نگهداری مواد غذایی در داخل یخچال می باشد و محافظ دمای یخچال است.

این سیستم شامل یک فن و چرخشییی پران  در داخل یخچال است که هوا را از طریق داخل یخچال است که هوا را از طریق داخل یخچال به صورت یک جریان نامتناوب به حرکت در می آورد.با این کار میتوان از تمرکز داغی و سردی در داخل یخچال جلوگیری کرد و دمای. یکنواختی را داخل یخچال حفظ کرد.

علاوه بر این،سیستم جریان هوا و چرخشی  کمک می کند تا هوای داخل یخچال بطور مداوم تجدید شود و بوی  مواد غذایی در داخل یخچال کاهش یابد. این سیستم باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش عمر مفید یخچال نیز می شود.

تمامی عکس های موجود در این مقاله برای سایت دید می باشد.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =