51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

مدرن کردن خانه با یخچال های هوشمند

به اشتراک بذارید

مدرن کردن خانه با یخچال های هوشمند

مدرن کردن خانه با یخچال های هوشمند

آشپزخانه مدرن دارا اجزای منحصر به فردی می باشد، که یخچال هوشمند از بهترین آنان است. این یخچال دارای آپشن های جدیدی می باشد، که برای هوشمند سازی خانه بسیار مناسب است. با ورود این محصول فوق العاده دید مردم نسبت به یخچال تغییر کرده، از قابلیت هایی برخوردار است، که هم از نظر ابتکار هم خلاقیت و همچنین فناوری پیشترفته ای که دارد با بقیه یخچال ها قابل مقایسه نیست. حال با تعمیر یخچال در کرج با این محصول آشنا شده و مزایا آن را شناخته تا خریدی به صرفه و دقیق داشته باشید. سوال های متعددی که درباره این یخچال پرسیده و در ادامه این مطلب با آنها آشنا می شوید عبارت اند از:

مدرن کردن خانه با یخچال های هوشمند

  • بهترین یخچال هایی هوشمند
  • یخچال هوشمند چیست؟
  • عوامل تاثیرگذار بر قیمت یخچال های هوشمند
  • کاربرد متنوع این یخچال
  • برسی ویژگی های یخچال هوشمند
  • مزایا یخچال هوشمند و تاثر آن در زندگی امروزی ما

یخچال هوشمند اصلا چیست؟

این یخچال از سیستم هایی برخوردار است که موجب می شود، این محصول از سایر محصولات متمایز شود. خصوصاتی مثل ارتباط بی سیم یا متصل شدن آن به اینترنت از ویژگی های این یخچال می باشند. این یخچال با موبایل می توان درجه حرارت را تنظیم کرد، اگر محصولی تاریخ انقضای آن رو به اتمام بود شما را مطلع می کند تازه اگر نیازمند مواد غذایی بودید شما را باخبر می کند، حتی می توانید آن را کجا خریداری کنید هم به اطلاع شما می رساند.

از یخچال هوشمند چگونه استفاده کنیم؟

یخچال از مجموع دوربین ها و سنسور ها به وجود آمده است، ولی برای یخچال های هوشمند این سنسور ها دوربین ها بیشتر بوده به اضافه اتصال آن به اینترنت از قابلیت های یخچال هوشمند است. با وجود امکانات پیشرفته ی این محصول خدمات متفاوت تری هم به مصرف کنندگان آن عرضه می شود. مهمترین و خفن ترین مزیتی که این محصول دارد، کنترل آن از راه دور می باشد که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. پس برای استفاده از قابلیت این دستگاه اول آن را به برق بزنید و بعد از تنظیم کردن دمای مناسب برای آن می توانید از کارایی و آپشن های آن بهره ببرید. برای دسترسی به اطلاعات ذخیره شدن اول باید اپلیکیشن مربوطه را روی دستگاه نصب کنید تا، بتوانید اصلاعاتی مثل دما یخچال، تاریخ انقضا محصولات درون و .. را به صورت آنلاین مشاهده و برسی کنید. حتی می توانید میزان انرژی که این محصول مصرف می کند را چک کرده و در صورت نیاز، تعمییر یا … با سرد کرج تماس حاصل فرمایید.

امکانات یخچال های هوشمند:

این یخچال ها دارا ویژگی های بارزی هستند که همه یخچال های هوشمند را در بر می گیرد ولی بعضی از قابلیت های آن بستگی به برند و شرکتی که خریداری می کنید دارد.

  • سنسورهای متنوع:

این یخچال دارا سنسور های متنوع و زیادی است، هنگامی که درب یخچال باز است صدایی از خود تولید می کند تا شما را مطلع کند. و هنگام شنیدن پا سنسور ها شروع به هشدار باز ماند درب، فاسد شدن مواد یا نزدیک شدن آنها به خرابی یا سنسور های دما از دیگر قابلیت این یخچال پیشرفته

می باشد.

  • صفحه لمسی چندکاره:

مهمترین قابلیت این دستگاه صفحه لمسی آن است. این صفحه نمایشگر لمسی، به شما کمک می کند تا بدون باز و بسته کردن درب یخچال از محتویات داخل آن با خبر شوید. برای برسی تاریخ انقضا یا گذاشتن نوشته برای بقیه افراد خانواده از دیگر قابلیت این یخچال با صفحه لمسی است.

  • درب اتوماتیک:

در بعضی از خانواده هایی که بچه دارند یا افراد سالمند با آنها زنگی می کند این یخچال ها کاملا به صرفه هستند، چون هنگامی که درب را یخچال باز باشد حال به دست بچه یا فرد سالمند به جز ارور دادن این یخچال خود به خود درب آن بسته می شود و از وارد شدن هوا گرم به یخچال جلوگیری کرده تا مواد داخل آن فاسد نشوند.

  • دوربین های هوشمند:

این دوربین های داخل یخچال به هوشمند سازی یخچال کمک زیادی کرده است، با اتصال آن به موبایل همراه خود می توانید داخل یخچال را به راحتی برسی کنید. ای امر موقعی به کار می آید که برای خرید به سوپر مارکت رفته اید و یادتان نمی آید چه چیزی در خانه دارید و چه چیزی را نیاز دارید خریداری کنید، در این حین با موبیل چک کرده و بعد خرید می کنید.

مدرن کردن خانه با یخچال های هوشمند

بهترین یخچال های هوشمند کدامند؟

امروزه برند های زیادی از یخچال هوشمند استقبال کرده اند مانند سامسونگ، هوآوی و ال جی از که از این یخچال رونمایی کرده اند. از بهترین آنها می توان به:

  • یخچال اسمارت GE Cafe:

این یخجال دارا سیستمی به نام Keuring است که به عنوان قهوه ساز نیز از آن می توان استفاد کرد. صفحه نمایشگر LED  این محصول به کاربر این امکان را می دهد که دما یخچال را برسی و تنظیم کند.

  • یخچال ال جی هوشمند InstaView:

صفحه نمایش لمسی که دارد، این امکان را می دهد که درون یخچال را ببینید و از تاریخ انقضا مواد با خبر شوید. حتی خود دستگاه به شما اعلام می کند که کدام مواد در حال خراب شدن هستند.

  • یخچال فریزر هوشمند سامسونگ Family Hub:

این دستگاه هنگامی که مواد در یخچال رو به اتمام است خود به خود آن را سفارش می دهد. با صفحه نمایشگر لمسی که دارد این اجازه را می دهد که لیست خرید یا تقویم را چک و مدیرت کنید.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =