51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

مراحل تعمیر یخچال با استفاده از قطعات جدید

به اشتراک بذارید

مراحل تعمیر یخچال با استفاده از قطعات جدید

مراحل تعمیر یخچال با استفاده از قطعات جدید

حضور یخچال در هر خانه ای ضروری است، اگر نباشد مواد غذایی جایی برای ماندن ندارد در خانه ما را ندارند. پس محافظت از این دستگاه بسیار مهم است و باید سعی کنید یخچال را هر 6 ماه یکبار چک کنید. حال برای اینکه از مشکلات رایج تا حد امکان جلوگیری کنیم، تعمیر یخچال در کرج با جمع آوری نکاتی درباره یخچال سعی دارد مشکلات متداوم یخچال را برای شما غزیزان تا جایی که می شود کم کند. برخی از مشکلات یخچال به دست شما انجام نمی شود باید با تعمیرکار حرفه تماس گرفته تا این مشکل را برطرفکند که سرد کرج برای هرگونه خدمت رسانی به شما حاضر است.

مراحل تعمیر یخچال با استفاده از قطعات جدید

مشکلات رایجی که سلامت یخچال را به خطر می اندازند عبارت اند از:

  • خرابی لاستیک درب یخچال:

خرابی لاستیک یخچال یکی از مهمترین عمر برای خرابی مواد غذایی درون آن است، پس هنگام مواجه شدن با ان سریع با تعمیرکار حرفه ای تماس برقرار کرده تا سریعا این مشکل را حل کنند.

  • موتور یخچال بیش از حد اندازه داغ شده است:

هنگام بروز این مشکل باید سعی کنید سریع از آن جلوگیری کنید چون ممکن است، سایر قطعات یخچال را نیز درگیر کند پس برای تعمیر می توانید با سرد کرج تماس گرفته و بعد از مشکل تکنسین های ما برای تعمیر یخچال شما در محل شما حاضر می شوند.

  • یخچال به حد کافی سرد نیست؟

خب همانگونه که می دانید وظیفه اصلی یخچال سرد نگه داشتن و دوری از فساد مواد غذایی است، اگر این دستگاه به درستی سرد نشود، هیچ کار مربوط به خود را انجام نداده که باید رسیدگی شود تا از این مشکل جلوگیری کنند. هرچه سریع تر از این مشکل جلوگیری کنید آسیب رساندن آن به بقیه قطعات درجه کمتری دارد.

  • صدای غیر عادی یخچال:

یخچال در حالت عادی صدا کمی تولید می کند که موجب آزار ما نمی شود! ولی برخی مواقع آنقدر این دستگاه از خود صدا تولید می کند که نیاز به تعمیر و برسی جدی دارد. این مشکل معمولا در موقعی رخ می دهد که، بست های درون یخچال شل شده باشند که باید به حالت اولیه آن را برگرداند.

مراحل تعمیر یخچال با استفاده از قطعات جدید

راهکار های سرد کرج برای جلوگیری از تعمیر یخچال جیست؟

  • راهکار نخست:

برق های شهری دارا نوسانات بسیاری هستند، که این نوسانات می تواند به یخچال اسیب جدی برساند. سرد کرج برای مقابله با این مشکل پیشنهاد می کند، بر سر سیم برق محافظ بگذارید.

  • راهکار دو:

سعی کنید مواد غذایی گرم را درون یخچال قرار ندهید تا هوا دما یخچال دچار مشکل نشود.

  • راهکار سه:

یخچال نباید کنار وسایل گرما زا مثل فر یا گاز قرار گیرد حتی باید از نور خورشید نیز دور باشد! این نکته برای دداشتن یخچال سالم بسیار ضروری است.

  • راهکار چهار:

برای قرار دادن یخچال در جای خود باید این نکته را در نظر داشته باشید که، یخچال نباید نه از جلو ن از پشت و نه از کنار با دیوار برخورد داشته باشد حداقل 5 ال 8 سانت باید فاصله داشته باشد. می تواند برای یخچا لمشکلاتی فراهم سازد.

  • راهکار پنج:

هنگاl تمیزی یخچال باید آن را از برق کشیده بعد شروع به تمیزکاری کنید، بعد از اتمام کار می توانید یخچال را مجدد به برق بزنید.

  • راهکار شش:

برای مسافرت های کوتاه مدت و چند روزه بهتر است، ترموستات یخچال را در کمترین حالت خود قرار دهید و بعد از خانه خارج شوید. با این تعمیر یخچال خود را تا مدتی به تاخیر انداخته اید.

تمامی عکس های موجو در این صفحه متعلق به سایت دید می باشد.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =