51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در کرج

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در کرج مرکز تعمریرات یخچال فریزر اسنوا با تیم حرفه ای و متخصص سرد کرج آماده تعمیر یخچال و فریزر اسنوا شما در سریع ترین زمان ممکن در کرج می باشد. چنانچه قصد تعمیر یخچال اسنوا در کرج خود را دارید و نمیدانید که باید چه کرد می توانید با مشاوران رایگان ما ارتباط برقرار کرده و از آنان درخواست کمک کنید تا  تکنسین های ما با سریع ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر رسانده و بدون جا به جایی یخچال اسنوا شما آن را به بهترین روش ممکن تعمیر کند.

خدمات مرکز تعمیر یخچال فریزر اسنوا عبارت است از :

سرویس و نگهداری یخچال و فریزر اسنوا

عوض و درست کردن برد الکترونیکی یخچال فریزر اسنوا

عوض و درست کردن همه ی قطعه های یخچال فریزر اسنوا

تعمیرات یخچال فریزر اسنوا در محل

 تکنسین های سرد کرج متخصص در تعمیر یخچال فریزر اسنوا هستند و بهترین آموزش ها را در  برخور با هر مشکلی می دانند . تکنسین های سرد کرج در تلاش اند که تا جایی که امکان داشته باشد. قطعه ای که در یخچال فریزر اسنوا شما موجب مشکل شده را با بهترین متد های روز تعمیر کند ودرصورتی که آن قطعه غیر قابل تعمیر باشد  قطعه کاملا اورجینال را با بهترین قیمت با قطعه غیر قابل تعمیر جایگزین می کنند.برای تعمیر یخچال در کرج با تیم سرد کرج تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در کرج

مشکلاتی که برای یخچال فریزر اسنوا شما پیش می آید که ما آن را برطرف می کنیم

روشن نشدن یخچال

آب نشت کردن از یخچال

روشنایی داخل یخچال کار نمیکند

یخچال به اندازه کافی سرما تولید نمی کند

ایجاد صدای بلند و غیر معمول در یخچال فریزر

بدنه یخچال برق ندارد

موتور یخچال بیش از حد داغ می کند

انجماد در قسمت فریزر یخچال به خوبی شکل نمیگیرد

شنیده شدن صدای چک چک از یخچال

اپراتور برفک زیادی می زند

 و…

از خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تعویض لاستیک درب یخچال

تعویض المنت دیفراست

تعویض ترموستات\تعویض سنسور ها

تنظیم ترموستات

تعویض موتور

تعمیر برد

تعویض ترمودیسک

تعویض فیلتر تعمیر و تعویض شیر برقی

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر اسنوا سرد کرج

با توجه به اینکه مشکلات یخچال ممکن است برای هرکسی پیش بیاید  و نیاز به تعمیرداشته باشد . قصد داریم خدمات ویژه  سرد کرج را به شما معرفی کنیم اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر شما در کرج یکی دیگر از خدمات ویژه سرد کرج است .

تعمیرکار تمام تجهیزات لازم برای عیب یابی و بازررسی لوازم خانگی اسنوا را در دست داشته و در محلبا بررسی دستگاه در جهت تعمیر آن اقدام می نماید.

در صورت نیاز به تعمیر در تعمیرگاه ، دستگاه به محل تعمیرگاه در کرج انتقال داده می شود و در کمتر ازیک روز کاری پس از تعمیر بازگردانده می شود.

 تعمیرگاه مدرن سرویس به همه مشتریان مشاوره رایگان ارائه خواهد داد. در طی این مشاوره تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد روش های تنظیم دستگاه ، استفاده از آن ، نگهداری کردن از آن در اختیار مشتریان قرار داده می شود. با همین اطلاعات بسیاری از مشکلات ابتدایی لوازم خانگی اسنوا شما رفع می شود و اصلا نیازی به تعمیر وجود نخواهد داشت. در طی این مشاوره مشتری می تواند تصمیم بگیرد که آیا رفع مشکلات جدی دستگاه برای وی صرفه اقتصادی دارد و آیا می خواهد وسیله وی تعمیر شود

 

مطالب مرتبط