51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

بیشتر لوازم خانگی و آشپزخانه همه خانه ها از برند سامسونگ هست. ما یکی از نمایندگی های فعال و مجاز در تعمیر یخچال در کرج و حومه هستیم، و از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیر یخچال تان استفاده می کنیم. با تماس با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج از خدمات حرفه ای ما استفاده کنید.

عیب یابی یخچال توسط تعمیرکاران سرد کرج

اگر احساس می کنید که یخچال شما دارای مشکل است، از لحاظ  سروصدا،برفک زدن ، سرد نکردن، نگهداری از مواد غذایی مثل سابق نیست می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج تماس بگیرد. تا تعمیرکاران ما برای پیدا کردن مشکل یخچال و تعمیر آن در صورت نیاز به محل شما اعزام شوند. اگر یخچال شما داری مشکل جزئی داشت، با درست کردن آن می توانید از خسارت سنگین جلوگیری کنید و خیال تان بابت یخچال تان راحت شود.

سیستم یخچال چگونه کار می کند؟

یخچال ها به این ترتیب کار می کنند، که باعث می شوند مبرد در گردش در داخل آنها از مایع به گاز تبدیل می شود. این فرایند که تبخیر نامیده می شود، ناحیه اطراف را خنک می کند و اثر مورد نظر را ایجاد می کند. شما می توانید این فرآیند را با مصرف الکل و ریختن یک یا دو قطره  روی پوست خود آزمایش کنید. همانطور که تبخیر می شود، باید احساس سرما کنید. همان اصل اساسی به ما ذخیره غذایی ایمن را می دهد. اگر این سیستم پیچیده دارای ایراد سخت افزاری و نرم افزاری باشد با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید.کاری که یخچال انجام میدهد، برای تازه نگه داشتن مواد غذایی، باید دما پایینی در محیط اطراف حفظ شود تا سرعت تولید باکتری های مضر کاهش یابد یخچال برای انتقال گرما از داخل به بیرون کار می کند. به همین دلیل است که اگر دست خود را در قسمت پشت یخچال نزدیک لوله های فلزی قرار دهید احساس گرما می کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

چگونه سروصدای یخچال را بگیریم؟

راه حل اول: سطح یخچال شما دارای پایه های تراز هست. که اگر یخچال شما چندین سال در یک محل نصب باشد. همانطور که خانه شما پیر می شود و کف آشپزخانه شما پایین می آید، یخچال باید گهگاهی دوباره تراز شود. برای چرخاندن پاهای یخچال از آچار استفاده کنید. توصیه می شود که درها به خودی خود در هنگام باز شدن تا نیمه (45درجه) بسته شوند.

بنابراین،پایه ها را با در نیمه باز تنظیم کنید و تا زمانی که در بسته شود به تنظیم ادامه دهید.

راه حل دوم: یخچال را روی تشک عایق صدا قرار دهید تشک های فوم متراکم ویژه را می توانید خریداری کنید، و در زیر پایه ها قرار دهید. و لرزش های که از طریق پایه ها وارد می شود کاهش دهید. اگر همسایه طبقه پایین شما از این صدا شکایت دارند، این راه حل بسیار ارزش مند است.

 

دلایل خنک نشدن یخچال

اگر یخچال شما علیرغم اینکه به پریز برق وصل است و اصلا برق ندارد،احتمالا مشکل از منبع تغذیه یخچال هست. ممکن است کابل برق فرسوده و یا سیم کشی داخل آسیب دیده باشد.با تماس با تعمیر یخچال در کرج این ایراد در اولین فرصت حل می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

مطالب مرتبط