51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در کرج:

اگر یخچال شما خراب و یا ایراد دارد، با نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در کرج تماس بگیرید که در اولین فرصت یکی از سرویسکاران ماهر و با تجربه ما برای تعمیر در خدمت شما باشد. تمامی خدمات ما پس از فروش بوده و هیچ نگرانی برای مشتری وجود ندارد، پس برای تعمیر یخچال در کرج با نمایندگی ما تماس بگیرید.

.خدمات پس از فروش و تعمیر نمایندگی امرسان در کرج

برای تعمیر یخچال، یخچال شما کارت ضمانت نامه داشته باشد، و گارانتی شما دارای اعتبار باشد، میتوانید در صورتی که یخچال یا هر وسیله دیگر مانند کولر گازی ، اجاق گاز، ماشین لباس شویی و غیره… ایراد داشته باشد، از گارانتی خود کمک بگیرید و با تماس با نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در کرج از ارائه خدمات رایگان ما استفاده کنید. اگر گارانتی شما تمام و یا گم شده باشد نمی توانید از خدمات رایگان پس از فروش استفاده کنید، و در این صورت با یکی از تعمیرکاران یخچال در کرج تماس گرفته و از ارائه خدمات ما استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در کرج

 

چگونه یخچال تان را خوش بو کنیم؟

ما با این روش ها می توانیم خوش بوی را به یخچال تان ارائه کنیم.

(بو زدایی با جوش شیرین)

مقداری جوش شیرین را در ظرفی بریزید و به مدت چند ساعت، در یخچال قرار دهید تا بوی خوب جاگزین بوی بد شود.

(بو زدایی با قهوه)

دانه های قهوه را در ظرفی بریزید ، و آن را 24 ساعت در یخچال قرار دهید.

نکاتی  که نشان می دهد یخچال تان دارای مشکل هست!

اگر یخچال تان به خوبی سرد نمی کند، دچار ایراد افت فشار شده است. و همچنان اگر یخچال به صورت یکسره کار می کند و کمپرسور اتوماتیک کار نمی کند و از یخچال صدا های عجیب و غریبی شنیده می شود هر چه سریع تر با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید.

اگر یخچال تان برفک می زند و یا بدنه یخچال تان برق دارد. با تعمیر یخچال هیمالیا تماس گرفته که درجه یخچال تان را تنظیم و به درستی کار کند.

چنانچه یخچال هیمالیا روشن و یا آب در زیر جا میوه ای و یا طبقات دیدی هر چه سریع تر با تیم سرد کرج تماس گرفته تا رفع ایراد خواهد شد.

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در کرج

 

 

 

مطالب مرتبط