51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

چگونه یخچال را جا به جا کنیم؟

به اشتراک بذارید

چگونه یخچال را جا به جا کنیم؟

چگونه یخچال را جا به جا کنیم؟چگونه یک یخچال را ایمن جابجا کنیم. در جابجایی‌های حرفه‌ای به مشکلاتی که ممکن است هنگام جابجایی لوازم اصلی مانند یخچال و فریزر به وجود بیاید، آشنا هستند. آنها می توانند نشت کنند، کف ها را از بین ببرند و دیوارها را خراش دهند – و اگر خودتان آن را جابجا کنید، خطر بیشتری برای همه موارد بالا وجود دارد. اگر مجبورید یخچال خود را جابه‌جا کنید، مطمئن شوید که این دستورالعمل‌ها را دنبال می‌کنید تا با خیال راحت این کار را انجام دهید.

چگونه یخچال را جا به جا کنیم؟

چگونه یخچال خود را برای جابجایی آماده کنیم؟

1. یخچال را خالی کنید

این ممکن است بد به نظر برسد، اما ابتدا باید همه چیز را از داخل یخچال خارج کنید. یک هفته یا بیشتر قبل از اینکه قصد جابجایی دستگاه را داشته باشید، تمام غذاهای یخچالی را که لزوما نمی خواهید با خود ببرید، مصرف کنید. فراموش نکنید که برای همه چیزهایی که نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید، فضای ذخیره سازی پیدا کنید، چه با به اشتراک گذاشتن آنها با شخص دیگری یا بسته بندی آنها در یک خنک کننده در حین جابجایی. سپس قفسه ها و کشوهای یخچال را بیرون بیاورید. برای تعمیر یخچال در کرج با تیم سرد کرج تماس بگیرید.

2. خطوط آب و سیم کشی را قطع کنید

هرچه یخچال جدیدتر باشد، از نظر فناوری پیشرفته تر است. اگر دارای صفحه های داخلی یا یخ یا آب پخش کننده است، خطوط آب و سیم کشی را جدا کنید. به خط آب توجه ویژه ای داشته باشید. معمولاً جدا کردن خطوط آب نسبتاً ساده است، اما به عنوان یک حرکت دهنده، کمی مردد هستیم که در مورد چیزی که شامل آب است سر و کار داشته باشیم.اگر به درستی خاموش نشود، می‌توانید آسیب زیادی وارد کنید. در برخی موارد ممکن است به یک لوله کش نیاز داشته باشید تا آن را به درستی خاموش کند.

3. در صورت لزوم یخچال را یخ زدایی کنید

برای جابجایی، لزوماً نیازی به یخ زدایی یخچال خود ندارید.اگر یخچال شما در حال ذخیره سازی است، باید آن را یخ زدایی کنید. اگر فقط یک حرکت محلی کوتاه است، نیاز به این کار بستگی به آب و هوا دارد. کوتاه یعنی بیش از شش یا هشت ساعت برای کل حرکت. در زمستان، مشکلی نخواهد بود. اما در تابستان، یخچال در کامیون شروع به یخ زدایی می کند و آب نشت می کند. اگر نیاز دارید یخچال خود را یخ‌زدایی کنید، مطمئن شوید که زمان کافی را قبل از جابجایی برای مراقبت از آن گذاشته‌اید.

یخچال قبل از جابجایی چه مدت باید خاموش باشد؟

یخچال بسته به اندازه می‌تواند ظرف چند ساعت یخ‌زدایی کند، اما شما باید در این مورد فعال باشید تا به طور غیرمنتظره‌ای به داخل کامیون نشت نکند و وسایل شما را خراب نکند. درها را باز کنید، یخچال خالی را با حوله‌های قدیمی پر کنید، آن را از برق بکشید و بگذارید 48 ساعت بماند. حوله ها را در صورت نیاز تعویض کنید تا همه چیز خیس نشود.

4. در صورت لزوم درها را بردارید

هنگامی که یخچال یخ زدایی شد و داخل آن خشک شد، احتمالاً باید درها را بردارید – چه روی یخچال و چه در خانه. یخچال های جدیدتر بسیار بزرگ هستند. برخی از آنها بزرگتر از اندازه استاندارد درب هستند و فقط بزرگتر می شوند. اگر نمی توانید به راحتی دستگاه را از در خارج کنید، درهای خود را از لولا خارج کنید.

چگونه یخچال را جا به جا کنیم؟

چگونه یخچال را از پله ها پایین ببریم

اگر چیدمان خانه شما منجر به پایین آوردن یخچال شما از هر نوعی می شود، باید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید. در حالی که یک نفر یخچال را با چرخ به جلو حرکت می دهد، شخص دیگر باید زیر آن باشد تا به کمک کند تا چرخ از پله ها یکی یکی پایین بیاید. ممکن است غیرقابل درک به نظر برسد، اما به جای اینکه یخچال خود را از پله ها پایین بیاورید، در حالی که در هر پله پایین می روید، چرخ را به سمت خود بکشید. در تمام مدت، یخچال را در زاویه 45 درجه قرار دهید. این به شما کمک می کند همیشه کنترل کامل چرخ را داشته باشید و از سقوط بیش از حد وزن یخچال به جلو جلوگیری کنید. فردی که در پایین قرار دارد باید مطمئن شود که یخچال همیشه در سمت پشت چرخ قرار می گیرد و به جلو متمایل نمی شود.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =