51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

گرانترین یخچال های سال 1402

به اشتراک بذارید

گرانترین یخچالهای سال 1402 در ایران

 

امروز که داریم این مقاله گرانترین یخچال های سال 1402 را منتشر میکنیم قیمت دلار از مرز 40 هزار تومان هم عبور کرده است.

قطعا زمانی که شما این مقاله را میخوانید قیمت بالاتر هم میرود. . .

به هر حال قیمت یخچال هم مانند بقیه اجناس و لوازم خانگی سر به فلک کشیده. امروز تصمیم گرفتیم لیستی از گرانترین یخچالهای موجود در دیجی کالا را منتشر کنیم.

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD90VB204

قیمت : ۸۰,۷۹۰,۰۰۰ تومان

یخچال و فریزر مدل «KAD90VB204» یکی از محصولات باکیفیت ساخت شرکت «بوش» است که در دسته‌ی یخچال و فریزرهای سایدبای‌ساید قرار می‌گیرد. با برخورداری از دو در بزرگ سرتاسری فضای جادار و بزرگی را برای خنک‌سازی و انجماد مواد غذایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.از دیگر ویژگی‌های بارز و کاربردی این مدل وجود آبسردکن و یخساز بیرونی است که علاوه‌بر سهولت و سرعت‌بخشی به دسترسی به آب خنک و یخ، با جلوگیری از لزوم بازکردن در یخچال، به حفظ سرمای داخلی دستگاه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. یخساز این مدل قابلیت تولید یخ را به صورت خودکار دارد که می‌تواند برای تهیه‌ی انواع نوشیدنی‌های یخی استفاده شود.

از طریق پنل تنظیماتی که در مجاورت آبسردکن قرار دارد امکان تنظیم دمای یخچال و فریزر به صورت جداگانه فراهم شده است.

سیستم گردش هوای چندگانه نیز از دیگر خصوصیات این یخچال است که خنک‌سازی یکنواخت و سراسری قفسه‌های یخچال را موجب می‌شود. دستگاه KAD90VB204 از کلاس مصرف انرژی A+ بهره می‌برد و وسیله‌ای نسبتا کم‌مصرف محسوب می‌شود. قابلیت انجماد و سرمای سریع، سیستم هشدار بازماندن در و برخورداری از قفسه‌های نشکن شیشه‌ای از دیگر خصوصیات بارز این سایدبای‌ساید زیبا و خوش‌ساخت است.

 

یخچال ساید بای ساید ال جی 34 فوت مدل GR-J327PBS

قیمت :۹۴,۵۰۰,۰۰۰تومان

گرانترین یخچالهای ایران

یکی از اعضای سری بنتلی ال جی که در سال 2017 روانه بازار شده ساید بای ساید جی 327 « GR-J327 » می باشد. بی شک این ساید بای ساید همانند سایر اعضای خانواده بنتلی از طراحی بسیار زیبا و مدرن برخوردار هستند. ال جی با تولید سری بنتلی، توانایی خود را در ساخت ساید بای ساید ها به رخ رقیبانش کشیده. در این سری شاهد یک سری تغییرات چشمگیر در طراحی خواهید بود، به عبارت دیگر بر روی بدنه خبری از دستگیره های معمولی و هوم بار نیست.

ال جی از دستگیره های توکار افقی در این ساید بای ساید بهره گرفته که موجب می شود یخچال جلوه ای مدرن و مرتب به خود بگیرد. به جای استفاده از هوم بار نیز از قابلیت درب روی درب « Door-In-Door » استفاده کرده؛ در این ویژگی، بر روی درب اصلی یخچال فضای زیادی برای ذخیره سازی اقلام پر مصرف در نظر گرفته شده که موجب دسترسی سریع به این گونه مواد غذایی می شود.

همچنین این مدل مجهز به آبسرد کن و یخسار اتوماتیک می باشد، برای هر کدام از این قابلیت ها خروجی جداگانه تعبیه شده تا به راحتی آب سرد و یخ مورد نیاز کاربران تامین شود. در بالای این آبریز شاهد کنترل پنلی تمام لمسی خواهید بود، به کمک این کنترل پنل می توانید به اعمال تنظیمات مختلف بر روی بخش های یخچال و فریزر بپردازید.

یخچال ساید بای ساید ال جی J327 با ظرفیت مناسب 34 فوت در اختیار کاربران قرار گرفته، پس با این میزان ظرفیت و وجود قفسه ها و محفظه های متعدد می توانید حجم بالای مواد غذایی را نگه داری نمایید.

برای این که مواد غذایی دیرتر خراب شوند از یک سری تکنولوژی های مختلف استفاده شده . یکی از این تکنولوژی ها جریان هوای چند گانه « Multi Air Flow » می باشد؛ وجود دریچه های متعدد در بخش های داخلی موجب شده هوای سرد در تمام بخش های داخلی به طور یکنواخت پخش شود. فناوری نو فراست « No Frost » نیز به دلیل این که از یخ زدگی مواد غذایی جلوگیری می کند، طراوت و ماندگاری مواد غذایی را فراهم می کند. برای رهایی از بوی بد مواد غذایی فاسد شده، ال جی از فیلتر بهداشتی « Hygiene Fresh » بهره گرفته. این سیستم در 4 مرحله فیلترینگ قادر است تا 99.99٪ درصد باکتری ها و قارچ های مضر داخل یخچال را از بین ببرد.

 

یخچال و فریزر 32 فوت سامسونگ مدل ROSSO2

قیمت :  96.500.000 تومان

گرانترین یخچال های ایران

 

نمودار مصرف انرژی

A++

 

نوع یخچال

ساید بای ساید

 

وزن

۱۳۸ کیلوگرم

 

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

 

گنجایش یخچال

۴۸۳

 

یخچال و فریزر 25 فوت سامسونگ مدل HM34

قیمت : ۹۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان

گرانترین یخچالهای ایران

یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید سامسونگ مدل HM34 گنجایش معمولی و امکانات متنوعی دارد. ظرفیت کل این محصول سامسونگ 25 فوت است که برای قراردادن موادغذایی متوسطی کافی است. نمودار مصرف انرژی این یخچال +A است که بازدهی زیادی دارد. کمپرسور اینورتر دیجیتال، مصرف انرژی یخچال را کم کرده اما قدرت خوبی را برای آن فراهم می‌کند. از طریق پنل کنترلی نصب‌شده روی بدنه‌ی آن می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید. سیستم خنک‌کننده‌ی دوگانه‌ی هوا در این یخچال باعث می‌شود هوای سرد یخچال و فریزر از یکدیگر جدا باشند و بوی موادغذایی با یکدیگر مخلوط نشوند. آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک این یخچال باعث می‌شود نیازی به تهیه‌ی آب‌سردکن جداگانه نداشته باشید. در ادامه توضیح بیشتری در رابطه با این یخچال خوش‌ساخت ارائه می‌کنیم.

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوت مابه مدل MEM 30 VHDC WW

قیمت : ۱۰۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

گرانترین یخچال های ایرانی

ساید بای ساید 30 فوت مابه مدل MEM30VHDC WW از محصولات جدید روانه شده به بازار می باشد. Mabe یکی از شرکت های معتبر در کشور مکزیک می باشد که به تولید لوازم خانگی باکیفیت مشغول است.

از محصولات تولیدی این شرکت یخچال و فریزر های باکیفیت با استاندارد عالی در ساخت و کیفیت قطعات و مونتاژ قدرتمند که طول عمر بالایی را برای محصولات به همراه دارد. ساید بای ساید مابه مدل MEM30VHDC WW بسیار باکیفیت و ایده آل می باشد.

ظرفیت این ساید بای ساید 30 فوت می باشد. این مدل از ساید بای ساید مابه با دارا بودن طبقات و کشوهای متعدد در قسمت یخچال و فریزر ، امکان ذخیره سازی حجم بالایی از مواد غذایی مختلف را به کاربر می دهد.

این ساید بای ساید مدرن با طراحی و رنگ زیبایی که دارد متناسب با انواع دکوراسیون آشپزخانه بوده و جذابیت محیط آشپزخانه را دوچندان می کند.

وجود قابلیت هوم بار Home Bar برای این مدل از یخچال ساید بای ساید علاوه بر زیبایی محصول کاربری آن بسیار آسان تر بوده و همچنین برای جلوگیری از اتلاف انرژی بوسیله این درب نیاز به باز و بسته کردن مکرر درب ساید بای ساید نیست و با درب بار می توان از نوشیدنی ها و… را استفاده کرد.

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش 27 فوت مدل KAG90AI204

قیمت : ۱۲۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان

گرانترین یخچالهای ایران

یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204 دارای بدنه استیل ضد لک می باشد این مدل در محصولات سری 6 شرکت بوش قرار دارد که در کشور کره تحت لیسانس آلمان مونتاژ می شود این یخچال ساید بای ساید بوش دارای برچسب انرژی +A بوده که در لیست لوازم خانگی کم مصرف قرار می گیرد که این تنها یکی از مزیت های آن بحساب می آید.

در ادامه که بیشتر با قابلیت ها و مشخصات فنی آن آشنا شوید بهتر متوجه خواهید شد که قیمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204 به نسبت کیفیت و قابلیت هایی که دارد در مقایسه با دیگر برندها بسیار مناسب است این ساید بای ساید بوش با ظرفیت 522 لیتر مناسب خانواده های متوسط و حتی پرجمعیت است

که در بازار با ظرفیت 25 فوت و یا 27 فوت به مشتریان معرفی می شود و این اختلاف عدد در فوت به دلیل این است که واحد ظرفیت یخچال بر اساس لیتر است و ظرفیت آن در دفترچه نیز بر اساس لیتر نوشته شده اما به دلیل اینکه به اشتباه واحد فوت برای اندازه گیری یخچال در میان مردم ایران جا افتاده است فروشندگان نیز برای رضایت مشتری عددی را به عنوان فوت یعنی اندازه یخچال اعلام می کنند که معمولاٌ درست نیست.

به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم هیچ گاه از فوت برای به دست آوردن ظرفیت یخچال استفاده نکنید؛ ظرفیت یخچال در این ساید بوش معادل 359 لیتر می باشد که دارای 3 طبقه و 3 کشو می باشد جنس طبقات در یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204 از پیرکس نشکن بوده که زیبایی آن را چند برابر کرده است، دو کشو Vita Fresh که برای نگهداری میوه و سبزیجات است که با تنظیم رطوبت و دمای مناسب می تواند میوه و سبزیجات را به مدت طولانی تازه نگه دارد و یک کشو که با داشتن دمای صفر درجه می تواند گوشت، مرغ و ماهی را بدون فریز کردن به مدت حداقل ده روز برای شما نگه دارد اما اگر بخواهید می توانید این کشو را برای نگهداری میوه و سبزیجات تنظیم کنید، این یخچال از نور LED برای روشنایی داخل استفاده می کند.

بر روی درب این یخچال یک مینی بار وجود دارد که می توان با قرار دادن نوشیدنی به راحتی و بدون باز کردن درب یخچال به آن دسترسی داشت.علاوه بر آن یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204 دارای فریزری با گنجایش 177 لیتر بوده که ظرفیت زیادی را برای فریز کردن مواد غذایی به شما می دهد.

 

همه یخچالهای بالا در تعمیر یخچال در کرج تعمیر میشوند.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =