51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

یخچال دوو خوبه؟

به اشتراک بذارید

یخچال دوو خوبه؟

یخچال فریزر های دوو یکی از برند های با کیفیت و با اطمینان کشور کره است. یخچال های دوو دارای قیمت های مناسب و از دید مشتریان خدمات پس از فروش و کیفیت ساخت بسیار بالای دارند. با در این مقاله همراه باشید تا یخچال دوو خوبه؟ را برسی کنیم، و در مورد مزیا و معایب آن کمی گفت و گو کنیم.

دوو ساخت کدام کشور است؟

یکی از سوالات که بیشتر مشتریان و خریداران می پرسند این است که محصولات شرکت دوو ساخت کدام کشور است؟

دوو برند کشور کره جنوبی است،یخچال های دوو در اصفهان تحت نظر شرکت دوو تولید می شوند.یخچال های دوو قبلا به صورت وارداتی وارد ایران می شودند. و هم اکنون هم یخچال های دوو که از طریق مرزی از بانه و … وارد می شوند کره ایی هستند.

آیا یخچال دوو خوبه؟

بیشترین سوالاتی که پرسیده می شوند این است که یخچال فریزر دوو خوب است؟

کشور کره جنوبی در چندین دهه اخیر به بزرگترن کشور تولید کننده لوازم خانگی به خصوص یخچال های ساید بای ساید است.شرکت های بزرگ مانند سامسونگ و ال جی که از بزرگان صنعت هستند ساخت کشور کره هستند. بعضی از کمپانی یا همان شرکت های بزرگ دنیا مانند شرکت بوش و … برای متاژ یخچال فریزر و ساید بای ساید خود نیاز به این کشور دارد. برند های بزرگ مانند سامسونگ و ال جی هیچ خدمات را به ما ارائه نمی دهند و فعالیت های خورد را در ایران جمع کرده اند.

یخچال دوو خوبه؟

انوا یخچال فریزر های Deawo

برند یخچال های دوو به سه دسته تقسیم می شوند:

  • پهلو به پهلو یخچال های دو قلو
  • یخچال ساید بای ساید
  • کمبی یخچال بالا و پایین

شرکت دوو برای در دست گرفتن بازار تمامی نیاز ها و سلایقه های مشتریان را بر طرف می کنند و کالای با کیفیت تولید می کند به همین دلیل مورد استفاه تمام مردم جهان قرار می گیرند.

یخچال دو قلو دوو خوبه؟

یخچال های دو قلو به دلیل جا به جای راحت تر و فضایی بیشتر نسبت به یخچال های ساید بای ساید طرفداران زیادی بین مصرف کنندگان دارد. یخچال های دو قلو در یخچال کاملا جدا از هم هستند،به همین دلیل می توانید آن را راحت تر جا به جا کنید و به صورت جداگانه آن ها را نصب و راه اندازی کنید.برای تعمیر یخچال در کرج با ما تماس بگیرید.

یخچال دوو خوبه؟

 

چند مزایایی یخچال دو قلو دوو

  1. کم مصرف
  2. دارای گارانتی120 ماهه
  3. جا به جایی راحت تر
  4. فیلتر های قویی بوگیر
  5. طراحی شیک و مدرن
  6. کنترل سرمایش هوشمند
  7. فضای زیاد
  8. نصب به صورت جداگانه
  9. وصل شدن به شیر آب شهری

معایب یخچال دو قلو دوو

بیشترین یخچال های کره ایی با ارادات برد و فن یخچال فریزر رو به رو می شودند، که با گذشت زمان و بیشرفت تکنولوژی این ایرادات بسیار کم شده اند و همچو ایرادات کوچیکی از جمله نشتی گاز،شکستگی لوله ها و … گزارش می شوند.

یخچال ساید دوو خوبه؟

یخچال ساید بای ساید دوو طرفداران زیادی میان مشتریان دارد، یخچال ساید دوو با اندازه های مختلف تولید می شوند.بیشتر عروس و دوماد ها طراف دار یخچال ساید بای ساید هستند به دلیل اینکه بسیار شیک و فضایی بیشتری دارد.جا به جای یخچال ساید بای ساید بسیار مشکل است و به همین دلیل افردی که مستاجر هستند شاکی اند در این مورد یخچال دو قلو خوب است.یخچال های ساید بای ساید دوو با کیفیت بسیار بالایی و ظاهری بسیار شیک و دارای قیمت مقرون بصرفه است.یخچال فریزر ساید بای ساید دوو دو درب ، پارامو،سکرت و سری های پرایم و… که تولید می شوند در سال 1402 قیمت آن ها بین 40 تا 70 میلیون می باشد.

یخچال دوو خوبه؟

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =