51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

یخچال سازی در کرج

یخچال سازی در کرج اگر به تازگی متوجه شده اید که یخچال خانه شما دیگر به درستی کار نمی کند؟ اگر یک وسیله وجود دارد که باید روزانه روی آن کار کنید، احتمالاً یخچال شما است. با گذشت زمان، گرد و غبار و کثیفی جمع می شود و به درستی کار نمی کند. بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر یخچال موجود دیگر کار نمی کند، باید یک یخچال جدید بخرند. با این حال، لزوماً اینطور نیست. ممکن است بتوانید تعمیرات یخچال خانگی را انجام دهید که به افزایش عمر آن تا چندین سال کمک می کند. فقط به یاد داشته باشید که اگر در مورد درست  بودن یا نبودن آن ابهامی دارید، استفاده از دستگاه هرگز ایده خوبی نیست.

یخچال ساز در کرج

دلایل خرابی یخچال

ترموستات معیوب که تنظیم دما را برای شما سخت می کند. 

خازن استارت معیوب که از روشن شدن یخچال جلوگیری می کند.

در صورت پایین بودن سطح مایع خنک کننده، دوباره پر کنید.  

  تمیز کردن کویل های کندانسور کثیف برای بهبود کارایی تعمیر کمپرسور معیوب (کمپرسور چرخه تبرید را انجام می دهد تا یخچال شما را در دمای تعیین شده نگه دارد).

   ولتاژ ناکافی حتی زمانی که مدار خانه درست کار می کند.

یک موتور معیوب که از روشن شدن یخچال جلوگیری می کند یا باعث خاموش شدن فوری آن می شود. 

یخ ساز به اندازه کافی کار نمی کند یا آب را خنک نمی کند، یخچالی که غذا را به اندازه کافی خنک نمی کند. 

هنگام کار یخچال صداهای بلند از یخچال می آید.

موتور با گذشت زمان داغ می شود. 

 در فریزر شما یخ جمع شده است.

نحوه کارکرد یخچال

اگرچه ظاهر و گزینه‌های یخچال‌های مکانیکی از زمان اختراع آن‌ها در سال 1899 بسیار پیموده است، اجزا و مکانیسم‌های موجود در کار تقریباً مشابه بیش از یک قرن پیش هستند:

یخچال‌ها با استفاده از مواد شیمیایی تبخیری مبرد خنک می‌مانند. در فرآیند تبدیل از مایع به گاز از طریق تبخیر، دمای مبرد کاهش می یابد و جعبه ای که غذای شما در آن نگهداری می شود نیز سرد نگه می دارد.

برای کار موثر، سیستم به کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، لوله مویین، ترموستات و جعبه یخچال مهر و موم شده نیاز دارد تا بتوان دما را کنترل کرد. اگر هر یک از این قسمت ها کار نکند، کل فرآیند تبرید ممکن است دچار مشکل شود.

یخچال ساز در کرج

بهترین خدمات یخچال سازی در کرج 

در دنیای امروزی، افراد وابستگی بالایی به یخچال خود دارند و حتی یک اختلال کوچک در آن ممکن است تأثیر زیادی بر روال روزانه آنها داشته باشد. وقتی مردم مراکز یخچال سازی در کرج را جستجو می کنند، ما ارائه دهندگان خدمات قابل اعتمادی هستیم.خدمات سرویس و تعمیر یخچال را برای تمامی برندهای اصلی انجام می دهد. ما شبکه گسترده ای از پایگاه مشتری در منطقه کرج و اطراف آن داریم.

ما همچنین از طریق تماس تلفنی، ایمیل و بازدید در صورت نیاز پشتیبانی می کنیم. ما تجربه زیادی در تعمیر یخچال در کرج داریم. ما راه حل تخصصی تعمیرات تخصصی را برای تمامی برندهای یخچال درب منزل شما ارائه می دهیم، اعم از یخچال تک در، یخچال دو درب، یخچال ساید بای ساید یا مدل فرانسوی.تعداد کمی از مارک های محبوب ثابت شدند.

تعمیرکار حرفه ای یخچال

در کرج اهمیت سرویس یخچال به خوبی شناخته شده است. اما حتی برای دستگاهی که به طور موثر 24 ساعته کار می کند، ممکن است خراب شود که برای آن به خدمات تعمیر یخچال نیاز دارید. ما تیمی داریم که از کارشناسان مجرب برای تعمیر هر نوع یخچال و فریزر با یک تماس در دسترس هستند.

یخچال ساز در کرج

مطالب مرتبط