51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

یخچال سامسونگ را روی چه دمایی تنظیم کنم؟

به اشتراک بذارید

یخچال سامسونگ را روی چه دمایی تنظیم کنم؟

یخچال سامسونگ را روی چه دمایی تنظیم کنم؟اگر به نظر می رسد باقیمانده های شما بعد از یک روز خراب می شوند، یا اگر بستنی فقط در اولین باری که کارتن را باز می کنید تازه است، این نشانه واضحی است که دمای یخچال و فریزر شما باید تنظیم شود. خوشبختانه، بدون توجه به مدل یخچالی که دارید، تنظیم دما چندان دشوار نیست. در صورت نیاز می توانید دما را با استفاده از دماسنج نیز بررسی کنید.

یخچال سامسونگ را روی چه دمایی تنظیم کنم؟

دمای توصیه شده یخچال سامسونگ

توجه: برخی از مدل های یخچال دما را با استفاده از نوارها نمایش می دهند. در این مدل‌ها، تنظیم پیشنهادی سه میله روشن برای هر دو بخش یخچال و فریزر است.مواد غذایی در یخچال باید در دمای کمتر از 40 درجه فارنهایت و مواد غذایی منجمد زیر 0 درجه فارنهایت نگهداری شوند. یخچال و فریزر خود را در این دماها نگه دارید تا مطمئن شوید که غذای شما تازه باقی می ماند. فقط در صورتی که مواد غذایی را در یخچال یا فریزر نگهداری نمی کنید، می توانید دما را بالاتر تنظیم کنید. در اکثر مدل ها، تنظیم دمای ایده آل برای یخچال 38 درجه فارنهایت است. برای فریزر، دمای ایده آل 2- درجه فارنهایت است. با این حال، برخی از مدل ها ممکن است توصیه های متفاوتی در کنترل پنل داشته باشند. برای تعمیر یخچال سامسونگ در کرج با تیم سرد کرج تماس بگیرید.

چگونه دما را با دماسنج چک کنید

بررسی دمای یخچال با دماسنج ممکن است مشکل باشد، زیرا نمایشگر یخچال شما میانگین دمای محیط کل محفظه است. علاوه بر این، همیشه در قسمت پشت و پایین یخچال سردتر خواهد بود. وقتی در را باز می کنید هوای گرم روی مواد غذایی شما نیز تاثیر می گذارد.اگر همچنان می خواهید دمای یخچال خود را با استفاده از دماسنج بررسی کنید، می توانید این مراحل را برای بهترین نتیجه دنبال کنید:

1.دماسنج را در یک لیوان آب قرار دهید و سپس لیوان را تا جایی که می توانید به وسط محفظه نزدیک کنید.

توجه: برای بررسی دمای محفظه فریزر، دماسنج را بین چند بسته مواد غذایی منجمد قرار دهید. دماسنج را در لیوان آب قرار ندهید، زیرا ممکن است شیشه در اثر سرما خرد شود.

2. در صورت باز نشدن درها، خواندن دقیق ممکن است تا هشت ساعت طول بکشد.

3.اگر دمای یخچال شما بیشتر از 40 درجه فارنهایت است (یا فریزر شما گرمتر از 0 درجه فارنهایت است)، دما را کاهش دهید.

28.4 ساعت صبر کنید و سپس دوباره دما را بررسی کنید. اگر همچنان با مشکل خنک کننده یخچال خود مواجه هستید، به راهنمای عیب یابی ما برای مشکلات خنک کننده یخچال مراجعه کنید.تعمیر یخچال در کرج با ضمانت 90 روزه و از ارائه بهترین خدمات ما استفاده کنید.

یخچال سامسونگ را روی چه دمایی تنظیم کنم؟

بهترین دما یخچال برای بستنی

دمای نگهداری بستنی در فریزر بسته به ترجیح شما متفاوت است. برای مثال، اگر بستنی سفت‌تری می‌خواهید، فریزر را روی دمای خنک‌تر تنظیم کنید. به همین ترتیب، اگر می خواهید آن را کمی نرم تر کنید، از 0 درجه فارنهایت پایین نروید.

دو ترفند ساده وجود دارد که می توانید برای تازه و خامه ای نگه داشتن بستنی خود استفاده کنید:

بستنی را روی یا نزدیک دری که هر بار که در فریزر را باز می کنید، هوای گرم به آن برخورد می کند، نگهداری نکنید. وقتی بستنی آب می شود و دوباره یخ می زند، بافت خامه ای خود را از دست می دهد و طعم خوبی ندارد. قبل از قرار دادن درب ظرف، پوشش پلاستیکی را روی دهانه ظرف قرار دهید. این کار ظرف را می‌بندد و از سوختن فریزر جلوگیری می‌کند.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 10 =