51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج

چیزهای کمی در دنیا وجود دارد که رضایت بخش تر از تعمیر سریع یخچال باشد. نگهداری صحیح می تواند سال ها عمر دستگاه شما را افزایش دهد. مهم است که بدانید یخچال شما چه زمانی نیاز به تعمیر دارد. ما فهرستی از علائم رایج خرابی یخچال ساید بای ساید را گردآوری کرده‌ایم که رو به رو شدن با این علائم باید در اسرع وقت با یک تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج تماس بگیرید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج

علائم خرابی یخچال ساید بای ساید

1. صداهای بلنداگر یخچال شما صداهای خراش دادن، ساییدن یا کوبیدن می دهد، این می تواند به این معنی باشد که فن کندانسور یا اواپراتور مسدود شده است. صدای کلیک، لرزش یا وزوز نشان‌دهنده مشکل یخ‌ساز است، در حالی که صدای جغجغه می‌تواند به این معنی باشد که دستگاه خیلی نزدیک به سطح دیگری است، هم سطح نیست یا یک ظرف تخلیه شل دارد. اگر صدای زمزمه یا وزوز بلندتر و بلندتر شود، کمپرسور ممکن است از کار بیفتد.

 2. غذا خیلی سریع خراب می شوداگر متوجه می‌شوید که محصول خیلی زودتر از آنچه باید فاسد می‌شود، یا متوجه می‌شوید که یک نوشیدنی زمان بیشتری برای سرد شدن دارد. دستگاه احتمالاً در حفظ دمای مناسب مشکل دارد. دمای نامناسب معمولاً با افزایش مصرف انرژی مطابقت دارد. در نتیجه، احتمالاً پول بیشتری را برای جایگزینی غذا هدر می دهید در حالی که قبض های انرژی بالاتری را پرداخت می کنید.

 3. فریزر یخ زده استمحفظه فریزر باید همیشه زیر صفر باشد، اما طبیعی نیست که همه چیز در آن با یخ پوشانده شود. می توانید یخ زدایی فریزر را امتحان کنید، اما اگر مشکل تکرار شد، احتمالاً یک مشکل کنترل دما وجود دارد که باید برطرف شود. اگر همه چیز را یخ زدید و چند روز بعد دوباره متوجه یخ زدگی شدید، با یک تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج

 4. یخچال نشتی دارداگر متوجه آب روی زمین نزدیک دستگاه شدید یا پس از جابجایی آن برای تمیز کردن زیر آن، فوراً با تعمیر یخچال در منزل خود تماس بگیرید. یکی دیگر از نشانه های نشتی تجمع یخ در کنار یا پشت دستگاه است. این مسائل می تواند منجر به آسیب آب شود. نشتی یخچال اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد، بنابراین یک یا دو بار در سال اطراف و زیر آن را بررسی کنید.

 5. تراکم در داخل یخچال شما ایجاد می شودمقدار کمی از تراکم دلیلی برای وحشت نیست. اما اگر مقدار زیادی وجود داشته باشد، ممکن است یخچال به درستی خنک نشود. ممکن است یک مشکل مکانیکی نیز وجود داشته باشد. گاهی اوقات، درزگیر لاستیکی فرسوده شده و به هوای سرد اجازه نفوذ می دهد. برای اطمینان از تعویض صحیح مهر و موم به یک نصاب حرفه ای نیاز است.

6. پشت یخچال احساس گرما می کندپشت دستگاه معمولاً گرمتر است، زیرا موتور در آنجا قرار دارد، اما اگر گرمای بیش از حد وجود داشته باشد، مشکلی وجود دارد. کویل های یخچال برای جلوگیری از انتشار گرما عایق بندی می شوند، بنابراین احساس گرما به این معنی است که کویل ها باید توسط یک تکنسین بررسی شوند. اگر یخچال شما در شرایط خوبی قرار دارد، سیم پیچ یا موتور قابل تعویض است.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج

 7. موتور همیشه در حال کار استبا توجه به نیاز به تنظیم دما، موتورهای یخچال روشن و خاموش می شوند. مگر اینکه در را مکرر باز و بسته کنید، موتور نباید همیشه روشن باشد. کار مداوم با حداکثر سرعت می تواند آن را بسوزاند و یخچال شما را غیرفعال کند. بنابراین مهم است که با یک متخصص برای گوش دادن و بررسی آن تماس بگیرید.

توجه به یک یا چند مورد از علائم بالا بیش از یک دلیل خوب برای تماس با ما است. تکنسین های ما در کارخانه آموزش دیده اند تا یخچال های ساید بای ساید را تعمیر کنند و بالاترین استانداردهای ما را برآورده کنند. کوشش، احترام، و دوره های آموزش مداوم تضمین می کند که آنها در آخرین تجهیزات و روش های تعمیر آگاه هستند و از لوازم خانگی و خانه شما محافظت می شود. بنابراین ما می‌توانیم یخچال شما را در مدت زمان کوتاهی تعمیر کنیم. برای درخواست خدمات، ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط