51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

بزرگترین یخچال الکترواستیل چند فوت است؟

به اشتراک بذارید

بزرگترین یخچال الکترواستیل چند فوت است؟

بزرگترین یخچال الکترواستیل چند فوت است؟ یکی از معضل های ما برای خرید یک یخچال همین چند فوت بودن آن می باشد. قبل از انتخاب دستگاه مورد نظر خود ابتدا به فضای آشپزخانه خود نگاه بیندازید و با توجه به آن یخچال خود را تهیه کنید.

مجموعه خوب سرد کرج همیشه برای مشاوره به شما عزیزان آماده خدمات می باشد. اگر در یخچال خود به مشکلی برخوردید، بهترین کار تماس با نمایندگی یخچال الکترواستیل در کرج می باشد.

بزرگترین یخچال الکترواستیل چند فوت است؟

چند مدل از بزرگترین یخچال فریزر الکترواستیل

امروزه با توجه به کوچک بودن خانه ها، نمی توان از وسایل های بزرگ استفاده کرد. درست است که همه ما دوست داریم بزرگترین یخچال را در آشپزخانه خود داشته باشیم تا بتوانیم کل وسایل داخل آن ها جا دهیم. اما بهتر است آن را با توجه به محیط آشپزخانه و به تعداد افراد یک خانواده انتخاب و خریداری کرد. در زیر به چند مدل از یخچال های الکترواستیل اشاره خواهیم کرد:

  • یخچال فریزر دوقلو 40 فوت: این مدل از یخچال الکترواستیل که یونیک پلاس مدل Es23 می باشد را می توان یکی از بزرگترین آن ها دانست. از مشخصات خوب آن می توانیم به رنگ بندی، ارتفاع و عرض بسیار عالی، سیستم نوفراست، مصرف انرژی A، یخساز و دارا بودن آبریز متصا شده به آب شهری اشاره کرد.
  • یخچال فریزر الکترواستیل مدل پرستیژ ES35: این مدل از دستگاه 35 فوت که به خاطر طراحی نسبت بزرگ آن برای خانواده های 4 الی 5 نفره بسیار مناسب است. این سری محصول الکترواستیل به صورت فریزر بالا و یخچال پایین ساخته شده و از ویژگی های خوب آن می توانیم به جادار بودن، مجهز به سیستم نوفراست، بر روی درب یخچال هوم بار تعبیه شده برای دسترسی راحت به انواع نوشیدنی ها، دارای مصرف انرژی A و همچنین دارای ضمانت نامه 40 ماه می باشد.
  • یخچال فریزر ساید بای ساید مدل الکترو رویال Electro :royal یکی از پرفروشترین و بزرگترین مدل یخچال ها الکترواستیل با 39 فوت به حساب می آید. از مشخصات آن گنجایش 370 لیتر، از نوع نوفراست می باشد، تعداد طبقات آن 5 و دارای 2 کشو در پایین یخچال که یکی از آن ها مخصوص سبزیجات و میوه می باشد. از ویژگی های این مدل دستگاه می توانیم به فیلتر تصفیه آب، صدای بسیار کم، لامپ کم مصرف led، لاستیک دور درب ضد باکتری، صفحه نمایشگر لمسی، یخساز و آب سردکن اتوماتیک اشاره کرد.
  • یخچال فریزر دوقلو مدل پرایم پلاس Es24: این سری از محصول الکترواستیل 40 فوت و برای خانواده های پر جمعیت طراحی شده است. یکی از محصولات زیبا و با گنجایش بالا یکی از پرفروش ترین مدل شده است. از ویژگی های آن می توانیم به دستگیره مخفی، آبریز با مخزن داخلی که بدون نیاز به باز و بسته کردن درب یخچال به آسانی می توانید به آب خنک دسترسی داشته باشید. قفل کودک، صفحه نمایشگر کاملا لمسی و لاستیک ضد باکتری از دیگر ویژگی این سری از یخچال های الکترواستیل می باشد.

بزرگترین یخچال الکترواستیل چند فوت است؟

نکته: به این موضوع توجه داشته باشید که برند الکترواستیل دارای کمپرسور ساخت کشور ایتالیا با کمترین صدا در دستگاه می باشد.

مشخصات کلی یک یخچال بزرگ الکترواستیل

با توجه به فضای جا دار آن ها، 5 طبقه و همچنین 3 شلف در قسمت درب، طبقات همه شیشه ای و قابل تنظیم، در قسمت پایین یخچال 2 کشوی بزرگ که برای نگه داری میوه و سبزی جات درست شده است. در قسمت فریزر این گونه یخچال ها، شامل 9 کشو و 2 طبقه می باشد. کشو های آن طوری طراحی شده است که شفاف هستند و به راحتی می توانید مواد غذایی که بسته بندی کرده اید را پیدا کنید.

بزرگترین یخچال الکترواستیل چند فوت است؟

نتیجه گیری: مواردی که همه ما برای انتخاب یک یخچال در نظر می گیریم و به آن توجه می کنیم: قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و طراحی آن، صدای کم و خدمات پس از فروش می باشد.

برای بهترین برند های ایرانی یخچال در سال 1402 کلیک کنید.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =