51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

بهترین جای یخچال کجا است؟

به اشتراک بذارید

بهترین جای یخچال کجا است؟

بهترین جای یخچال کجا است؟ با توجه به اینکه مهمترین و کارآمدترین وسیله به حساب می آید، پس طبق مثلث کار بهتر است، در مجاور در ورودی آشپزخانه قرار بگیرد.

زمانی مشکل یا ایرادی در یخچال خود احساس کردید، بهترین و آسان ترین راه، تماس با نمایندگی یخچال الکترواستیل در کرج است.

بهترین جای یخچال کجا است؟

نکاتی قبل از قرار دادن یخچال

شاید در نگاه اول فکر کردن به جاهای لوازم آشپزخانه خیلی خنده دار به نظر بیاید، اما درست دیزاین کردن آشپزخانه هم در نمای آن هم در فضای آشپزخانه خیلی موثر خواهد بود. در ادامه این مقاله به نکاتی اشاره خواهیم کرد:

  • مثلث کار: یا همان مثلث آشپزخانه است که، از یک الگویی پیروی می کند و طبق آن لوازم چیدمان می شود. مثلث کار همان طور که از اسمش مشخص است، تشکیل شده است از سه نقطه در آشپزخانه مثل اجاق گاز، سینک ظرفشویی و یخچال می باشد. طبق الگو این سه نقطه باید از یکدیگر فاصله داشته باشد.
  • اجاق گاز: بهتر است برای امنیت در مجاور پنجره آشپزخانه قرار بگیرد.
  • قرار گرفتن یخچال: همان طور که گفته شد، بهترین مکان برای یخچال در مجاورت درب ورودی آشپزخانه است.
  • سینگ ظرفشویی: با مشخص شدن جای آن دو نقطه، به راحتی مکان سینگ هم مشخص خواهد شد.
  • مکان مناسب برای یخچال های بزرگ: در خانه های کوچک امروزی که آشپزخانه آن فضای کمی دارد، جا دادن یخچال های بزرگ مثل ساید بای ساید مقداری کار را سخت خواهد کرد. بهتر است در اینگونه آشپزخانه های کوچک، برای مکان یخچال کابینتی تعبیه شود. با این کار هم جای کمتری اشغال می شود هم فضای آشپزخانه را زیبا نشان می دهد.
  • نزدیک بودن یخچال به پریز برق: یکی از مهمترین نکات همین است که دستگاه کنار پریز برق باشد. اگر بین پریز و دستگاه فاصله داشته باشد، مجبور می شوید از سیم سیار بلند استفاده کنید، که ممکن است این سیم به علت بلندی به جایی گیر کند و باعث خطراتی شود.
  • نزدیک بودن دستگاه کنار لوله آب: اگر یخچال شما از نوع ساید بای ساید یا دارای آب سرد کن بود، بهتر است کنار لوله آب گذاشته شود. البته اگر آشپزخانه شما با کابینت دیزاین شده باشد، یعنی جای دستگاه با کابینت درست شده باشد، همه این موارد در آن قطعا تعبیه می شود.

بهترین جای یخچال کجا است؟

یخچال در چه مکان هایی نباید گذاشته شود

زمانی که می خواهید دیزاین آشپزخانه را درست کنید، و لوازم برقی خود را از جمله یخچال، باید به این نکات توجه داشته باشید: هیچ گاه دستگاه خود را کنار سینگ ظرفشویی، اجاق گاز یا هرگونه لوازم گرمایشی مثل سماور پکیج قرار ندهید، چون گرما تاثیر زیادی در نحوه کار کردن و سرمایشی یخچال خواهد داشت. نکته بعدی فاصله استاندارد بین دیوار با یخچال است این فاصله باید حدود 5 الی 10 سانتی متر باشد، با رعایت این فاصله گردش هوا به خوبی در جریان خواهد بود. همچنین بهتر است دستگاه خود را در دمای حدود 18 الی 24 درجه یعنی جایی که نور خورشید مستقیما به آن نتابد گذاشته شود.

بهترین جای یخچال کجا است؟

نتیجه گیری: با توجه به رعایت کردن نقطه مثلث، به راحتی می توانید جاهای دیگر لوازم خود را مشخص کنید. اگر یخچال خود را در جای مناسب قرار ندهید، ممکن است مشکلاتی برای دستگاه شما به وجود بیاید پس وقتی این موضوع را می دانیم، دیگر دچار اشتباه قرار دادن دستگاه نخواهید شد و می توانید سال ها از یخچال خود استفاده کنید.

برای جدید ترین یخچال ها سامسونگ کلیک کنید.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =