51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

بهترین مدل یخچال الکترواستیل 1403

به اشتراک بذارید

بهترین مدل یخچال الکترواستیل 1403

بهترین مدل یخچال الکترواستیل 1403، در کل یخچالی که هم از نظر کیفیت و جا و هم از نظر قیمت مناسب باشد را بهترین مدل می گویند.

اگر هرگونه مشکلی در مورد لوازم خانگی الخصوص یخچال خود پیش آمد، کافی است فقط یک تماس با نمایندگی یخچال الکترواستیل در کرج بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به آن اقدام کنند.

بهترین مدل یخچال الکترواستیل 1403

معرفی و شناخت شرکت الکترواستیل

همان طور که همه ما با این برند خوب در ایران آشنا هستیم، به همین دلیل به خاطر شناختی که از این کمپانی خوب داریم، دنبال بهترین مدل های یخچال این برند هستیم. در ایران الکترواستیل در زمینه لوازم خانگی از جمله یخچال، یکی از بهترین ها است. چون هم کیفیت و هم طراحی خوب را شامل می باشد.

ویژگی های یک یخچال خوب

زمانی یک مدل دستگاه را می گوییم خوب است که، از لحاظ کیفیت، طراحی، قیمت مرقون به صرفه، دارا بودن مصرف انرژی A ، دارا بودن فضای مناسب داخل کابین، بی صدا و همچنین بدون برفک و …. را شامل باشد.

یخچال های الکترواستیل چه مزایایی و ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه بتوانیم یک یخچال خوبی را خریداری کنیم، بهتر است قبل از خریدن آن در موردش تحقیقاتی انجام شود. مزایای یک برند خیلی مهم است، در یخچال فریزر های الکترواستیل کمپرسورخطی که صدای کمی دارد، طول عمر آن بالا خواهد بود. از دیگر ویژگی های آن، دارا بودن لاستیک دور درب که ضد باکتری هم می باشد در آن طراحی شده است. همچنین در این برند یخچال، از سیستم انجماد سریع به کار رفته، این برند خوب ایرانی از قطعاتی استفاده می کند که همگی با کیفیت و با دوام هستند و همچنین دارای انرژی مصرف A  و از استاندارهای جهانی پیروی می کند.

بهترین مدل یخچال الکترواستیل 1403

چند مدل از بهترین یخچال های الکترواستیل

در این مقاله سعی داریم شما عزیزان را با چند مدل یخچال الکترواستیل که بهترین هستند، آشنا کنیم:

  • یخچال فریزر دوقلو 38 فوت مدل Electro unique es23: در این مدل از یخچال الکترواستیل، ظاهری شبیه ساید بای ساید دارد، در رنگ های سفید یخچالی، سفید چرمی و همچنین سیلور تولید شده است. با توجه به ظاهر بزرگ و طراحی زیبای آن، در بیشتر آشپزخانه ها دیزاین می شود. از ویژگی های آن: دارا بودن نمودار مصرف انرزی A، فضای به عمق 57 سانتی متر، ارتفاع 189 و همچنین از نوع نوفراست یا همان بدون برفک می باشد.
  • یخچال دوقلو 30 فوت مدل الکتروکان ورت: در این مدل یخچال الکترواستیل که از طرفداران زیادی هم برخوردار است، دارای این ویژگی ها می باشد: این برند دارای نمودار مصرف انرژی A، فضای داخلی خوب، دارای یخ ساز و همچنین این مدل از نوع نوفراست است.
  • یخچال و فریزر 18 فوت مدل الکتروپرستیژ: این نوع یخچال برای خانواده های کم جمعیت یا آشپزخانه های کوچک طراحی و تولید شده است. از ویژگی های آن قیمت مناسب، دارا بودن مصرف انرژی A، از نوع نوفراست و همچنین دارای دور موتور بی صدا است.
  • یخچال و فریزر 25 فوت مدل Electro styl es35: در این مدل از یخچال الکترواستیل، دارای درب بالا که یخچال و درب پایین فریزر، دارای انرژی مصرف A، دارای خاصیت بدون برفک می باشد و همچنین مناسب خانواده های کم جمعیت است.

بهترین مدل یخچال الکترواستیل 1403

 

نتیجه گیری: کاربران عزیز، امروزه با توجه به شرایط بد اقتصادی، همه ما با توجه به بودجه خود برای خرید یخچال اقدام می کنیم. در این مقاله، چند مدل از یخچال الکترواستیل را که هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ ظاهری مناسب بودند را برایتان شرح دادیم.

برای انواع قطعات یخچال کلیک کنید.

 

 

 

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 14 =