51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

علت مشکل یخساز یخچال هیمالیا

به اشتراک بذارید

 علت مشکل  یخساز  یخچال هیمالیا

علت مشکل یخساز یخچال هیمالیا، یکی از علت های که می توانیم به آن اشاره کنیم، جمع شدن برفک در مخزن یخساز یخچال هیمالیا می باشد. دراین مقاله با علت های بیشتر آشنا خواهیم شد با ما همراه باشید:

 علت کار نکردن یخساز  یخچال هیمالیا

خاموش بودن دستگاه: زمانی که متوجه شدید یخ از مخزن یخساز خارج نمی شود، بهتر است، در اولین مرحله از روشن بودن دکمه دستگاه یخساز مطمئن باشید. چون ممکن است، دکمه پاور که بر روی یخچال نصب است، دست خورده و دستگاه خاموش شده باشد.

مقدار آب یخساز کافی نباشد: در بیشتر مواقع پیش می آید، که در طولانی مدت آب در یخساز یخچال هیمالیا کم شده و همین باعث مشکل در خارج شدن یخ از یخساز می شود. حالا برای اطمینان، یخچال را از برق بکشید آن را از دیوار فاصله بدهید، حالا شیری که در پایین یخچال قرار گرفته که خط انتقال آب است را ببندید. لوله انتقال آب از شیر برقی یخچال را جدا کنید، بررسی کنید که چه چیزی مانع عبور آب از لوله شده است.

 علت کار نکردن یخساز  یخچال هیمالیا

یخ زدگی لوله کوچک انتقال آب: یکی دیگر از علت های خرابی یخساز یخچال هیمالیا، لوله کوچک انتقال آب دچار یخ زدگی شده باشد. در این مواقع بهتر است با نمایندگی یخچال هیمالیا در کرج تماس بگیرید، تا در اسرع وقت با بهترین و مجرب ترین تکنسین های خود در محل حاضر شوند.

مشکل در فیلتر یخچال هیمالیا: با توجه به اینکه آب شهری همیشه تمیز نیست وممکن است، آلودگی یا دوده وارد فیلتر شده باشد و مانع آب به درون لوله شود. برای رفع این مشکل بهتر است ماهی یکبار فیلتر را از یخچال جدا و آن را تمیز کنید. سعی کنید فیلتر را با احتیاط درون یخساز قرار دهید تا به آن ضربه وارد نشود. در یعضی مواقع لازم است فیلتر کامل تعویض شود.

نقص در عملکرد مدول یخساز: از آنجا که یک یخچال، بتواند به راحتی یخ بسازد، باید بخش های دیگر با هم همکاری کنند. حالا اگر یکی از قسمت ها دچار مشکل شود، یخساز به خوبی کار نخواهد کرد. یکی از قطعات مهم در یخساز مدول است، که با یک موتور کار می کند و منجر به حرکت یخساز می شود. با حرکت آن، قالب های یخ ازیخسازبیرون و به داخل محفظه یخ ریخته می شود. حالا اگر مدول یخساز دچارمشکل شود، آب یخچال پر نمی شود و در نهایت یخ درست نخواهد شد.

خرابی در ترموستات یخچال هیمالیا

یکی دیگر از قطعات مهم در یخساز یخچال ترموستات است. برای اینکه بفهمیم این قطعه سالم است یا نه، از یک مولتی متر ساده استفاده کنید. در بعضی از مواقع نیاز به تعویض ترموستات می باشد.

 علت کار نکردن یخساز  یخچال هیمالیا

خرابی در قفل درب یخچال هیمالیا

وقتی قفل درب یخچال خراب شده باشد باز و بسته شدن درب دچار مشکل می شود. وقتی درب یخچال باز بماند، یخساز از کار می افتد. برای اینکه از سالم یا خراب بودن آن پی ببرید، با یک مولتی متر یا ولت متر، سوئیچ درب را بررسی کنید.

پر شدن حجم یخساز در یخچال هیمالیا

در بعضی مواقع مخزن یخساز پر شده از قالب های یخ، این یخ ها به علت سرما به هم می چسبند و مانع از خارج شدن یخ از یخساز می شود. برای حل این مشکل فشار آب را مورد بررسی قرار دهید. فشار آب حدود psi 20 است. اما بعضی مواقع ممکن است، فشار آب خوب باشد، که در این صورت باید شیر ورودی را چک و در صورت نیاز تعویض شود.

جمع بندی مطالب: در این مقاله تا حدودی شما را از علت های مشکل یخساز در یخچال هیمالیا آشنا کردیم. ولی باز هم برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، با نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج  تماس بگیرید تا از خدمات آن ها بهرمند شوید.

برای آموزش منوی یخچال الکترواستیل کلیک کنید

 

 

 

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دوازده =