51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

علت چشمک زدن درجه در یخچال هیمالیا چیست؟

به اشتراک بذارید

علت چشمک زدن درجه در یخچال هیمالیا چیست؟

علت چشمک زدن درجه در یخچال هیمالیا چیست؟ خوشبختانه با تولید یخچال های نسل جدید، مشکل خرابی به صورت ارور نشان داده می شود. علت چشمک زدن یخچال، دلایل مختلفی را به همراه دارد. که در این مقاله بخشی از آن را با شما مورد بررسی قرار می دهیم.علت چشمک زدن درجه دریخچال هیمالیا چیست؟

 

تنظیم نبودن دمای یخچال هیمالیا

یکی از دلایل اصلی چشمک زدن یخچال درجه دمای یخچال است. مثلا زمانی که برای اولین بار یخچال خود را نصب میکنید یا حتی زمانی که برق قطع می شود، به یکباره درجه دمای یخچال بالا می رود در حالتی که باعث نگرانی می شود، دراین صورت، درجه آن شروع به چشمک زدن می کند. این چشمک زدن تا زمانی که درجه یخچال به حالت معمول نرسد ادامه پیدا خواهد کرد.

  • ریست کردن یخچال هیمالیا

یکی دیگر از علل های چشمک زدن یخچال، ریست کردن آن است. با ریست کردن یخچال دمای آن دچار مشکل خواهد شد، و زمانی چشمک زدن خاموش می شود که درجه دمای یخچال به حالت استاندارد برسد.

اما در بعضی مواقع بعد از تنظیم دما باز هم درجه یخچال به حالت چشمک زدن می ماند، بهتر است، در این شرایط یخچال را به مدت نیم ساعت از برق بکشید و دوباره به برق بزنید.

حالا اگر با همه ی این مواردی که ذکر شد، دوباره چشمک زن خاموش نشد بهتر است، با نمایندگی یخچال هیمالیا در کرج تماس بگیرید، تا در اسرع وقت با بهترین تکنسین ها به محل شما اعزام شوند.

خراب شدن کدام قطعه در یخچال هیمالیا باعث چشمک زدن دما می شود؟

سنسور فریزر، سنسور یخچال: یکی از قسمت های مهم یخچال است که نقش آن یخ زدن محیط فریزر می باشد. حالا ممکن است، این قطعه خراب شود در نتیجه درجه دما یخچال به صورت چشمک زن نمایش داده می شود. این مشکل می توان مربوط به خود سنسور، وجود قطعی در مدار برد یا ایراد در اتصال ایجاد شود. در این شرایط بهتراست، با یک تکنسین تماس تا یخچال شما را عیب یابی کند و اگر نیاز به تعمیر دارد آن را درست کند.

علت چشمک زدن درجه دریخچال هیمالیا چیست؟

خرابی برد الکترونیکی: یکی دیگر از قطعه هایی که اگر دچار مشکل شود، باعث چشمک زدن درجه یخچال می شود برد الکترونیکی است. که این قطعه، چه تعمیر و چه تعویض نیاز به متخصص دارد.

علت چشمک زدن درجه دریخچال هیمالیا چیست؟

وجود نقص در سنسور برفک: وقتی سنسوراز 58- درجه فازنهایت پایین تر باشد و اینکه از درجه 150 فاز نهایت بالاتر و همچنین اتصال، قطعی سیم و بروز اختلال در سوکت سنسور باعث چشمک زدن درجه یخچال می شود.

بروز اختلال در سیستم برفک زدایی: حالا اگر برفک زدایی یخچال شما، از 80 ساعت بیشتر شود روی صفحه نمایش اروری نشان داده می شود. که در این صورت موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • سنسور دیفراست
  • ترموفیوز
  • ترمودیسک
  • برد الکترونیکی
  • فن

بروز ایراد در فن: در برخی از مواقع، چشمک زدن درجه یخچال مربوط به فن یخچال است. در صفحه نمایش پیام اخطار داده می شود. بعضی از علت ها می تواند باعث چشمک زدن درجه دمای یخچال از جمله: قطع بودن سیم، اتصال کوتاه، وجود ایراد در موتور فن باشد.

علت چشمک زدن درجه دریخچال هیمالیا چیست؟

نکته: همیشه سعی کنید اگر یخچال یا هر وسیله برقی شما دچار نقص و خرابی شد حتما با نمایندگی آن تماس بگیرید.

برای کد خطا یا ارور  یخچال الکترواستیل کلیک کنید

 

 

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =