51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

دمای مناسب یخچال الکترواستیل در زمستان

به اشتراک بذارید

دمای مناسب یخچال الکترواستیل در زمستان

دمای مناسب یخچال الکترواستیل در زمستان، با توجه به اینکه دما در عملکرد دستگاه نقش مهمی دارد، بهترین دما در فصل زمستان دمای یخچال 4 تا 5 درجه پیشنهاد می شود.

اگر در یخچال شما مشکلی پیش آمد، بهترین کار تماس با نمایندگی یخچال الکترواستیل در کرج می باشد.

دمای مناسب یخچال الکترواستیل در زمستان

درجه دمای یخچال چیست و در حالت عادی درجه یخچال چند می باشد؟

مهمترین قسمت یک دستگاه می باشد که در یخچال های امروزه بر روی درب یخچال در صفحه نمایشگر نشان داده می شود. اگر دمای مناسب برای یخچال فریزر خود انتخاب نکنید، در عملکرد دستگاه اختلال به وجود می آید. دمای مناسب برای یک یخچال بین 3 الی 5 درجه سانتی گراد و همچنین بهترین درجه دما برای فریزر، 18- درجه سانتی گراد می باشد. بعد از نصب و تنظیم دمای یخچال فریزر حدود 24 ساعت زمان می برد که دستگاه خودش را با تغییرات به وجود آمده وفق بدهد.

تنظیم دما در فصل تابستان چگونه است

برای اینکه یخچال شما عمر مفیدتری داشته باشد، باید بدانید در چه فصولی از سال درجه دما را چگونه تنظیم کنید. مثلا در فصل تابستان که هوا بسیار گرم است، یخچال های دیجیتال را بر روی 3+ و همچنین فریزر را بر روی 20- تنظیم کرد.

نکته: توجه داشته باشید که در یخچال های غیر دیجیتال ( چرخان ) باید دما در آن بیشتر باشد. برای اینگونه یخچال ها در فصل تابستان بهترین دما 4+ پیشنهاد می شود.

تنطیم درجه دما در فصل زمستان چگونه است؟

همان طور که گفتیم برای عملکرد بهتر یخچال ها، باید دمای آن در هر فصل تنظیم شود. در فصل زمستان که هوا سرد است حتما باید درجه دما با فصل تابستان فرق داشته باشد. در این فصل از سال بهترین درجه دما برای یخچال الکترواستیل 3+ الی 4+ درجه سانتی گراد و در فریزر بهترین دما 16- و حداکثر 19- درجه سانتی گراد خواهد بود.

دمای مناسب یخچال الکترواستیل در زمستان

دمای یخچال چگونه اندازه گیری کنیم

برای اینکه از خنک بودن یخچال فریزر خود اطمینان پیدا کنیم، بهترین راه کمک گرفتن از یک دماسنج یا ترمومتر می باشد. برای تست کردن فریزر، دماسنج را داخل کیسه سبزی که یخ زده باشد قرار دهید و بعد از چندین ساعت دماسنج را بیرو آورده و دما را بخوانید. برای تست کردن دمای یخچال، دماسنج را درون یک بطری آب گذاشته و بعد از یک شبانه دمای روز آن را بخوانید.

چه زمان پی ببریم که درجه دمای یخچال فریزر مناسب نیست

با توجه به اینکه درجه دما نقش مهمی در عملکرد خوب یخچال دارد. اگر موارد زیر را در یخچال خود مشاهده کردید بهتر است، درجه دمای دستگاه خود را چک کنید:

  • زمانی که مشاهده کردید مواد غذایی درون کابین یخچال یخ زده است.
  • یا اینکه زمانی غذای داخل یخچال خود را به بیرون آورده ولی غذا خنک نیست و گرم است.
  • یخ زدن دیواره های یخچال الکترواستیل
  • تکه های یخ داخل فریزر آب شده و بر روی زمین پخش می شود.
  • خراب شدن مواد غذایی تاریخ دار
  • درون و خروج یخچال شما میعان رخ دهد.

دمای مناسب یخچال الکترواستیل در زمستان

نتیجه گیری: کاربران گرامی، در مقاله ها بخشی از مشکلات یخچال را مورد بررسی قرار می دهیم. اما برای اطمینان بیشتر بهتر است هنگام برخوردن مشکل دستگاه خود، با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج تماس بگیرید.

برای از بین بردن بوی بد یخچال کلیک کنید.

 

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =