51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

بهترین یخچال ایرانی در سال 1403

به اشتراک بذارید

بهترین یخچال ایرانی در سال 1403

بهترین یخچال ایرانی در سال 1403، با توجه به اینکه با تورم و تحریمات در کشور مواجع هستیم، یخچال هایی چون امرسان، هیمالیا، الکترواستیل و …. از بهترینا به شمار می روند.

هرگونه سوال یا مشاوره در خصوص با یخچال دارید، حتما با نمایندگی یخچال الکترواستیل در کرج تماس بگیرید.

بهترین یخچال ایرانی در سال 1403

در یخچال های ایرانی کدام بهتر است؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در صنعت یخچال فریزر، ایران در این صنعت جز یکی از بهترین ها است.  در زیر به چند مورد از بهترین یخچال های ایرانی اشاره خواهیم کرد:

  • اسنوا یخچال فریز مدل sna-2261ss : یکی از برندهای معتبر در ایران است. یخچال اسنوا تمامی آپشن هایی که یک دستگاه مدرن باید داشته باشد را دارا است. هم در طراحی و زیبایی و هم درعملکرد با دیگر رغبای خود برابری می کند. این مدل از مزایایی چون: دارا بودن آب سردکن و یخ ساز، تجهیز به صفحه نمایشگر و تشخیص دما، هنگام باز ماندن درب صدای هشدار داده می شود، دارای محفظه بار در قسمت درب یخچال و…
  • امرسان یخچال فریز مدل RH20D-FN20 : در این نوع دستگاه ایرانی، شما هرگونه امکاناتی را بخواهید می توانید در طراحی آن مشاهده کنید. این محصول بی نظیر دارای موتوری بی صدا، همچنین از فناوری نوفراست، مصرف انرژی کم، مجهز به قفل کودک و انجماد سریع برخوردار می باشد.
  • یخچال فریز هیمالیا مدل HRFN60504 : این نوع دستگاه یکی از بهترین و قدیمی ترین در ایران می باشد. ساید بای ساید هیمالیا، 27 فوت است که داخل آن بسیار بزرگ و به راحتی قابل چیدمان ظرف های بزرگ است. این مدل یخچال دارای یک سیستم عیب یابی هوشمند و کنترل و همچنین دارای یک محفظه بار است. جالب است بدانید این نوع یخچال قابلیت این را دارد که به اینترنت وصل شود.

بهترین یخچال ایرانی در سال 1403

  • الکترواستیل یخچال فریز دوقلو مدل Electro Unique es23: این برند یکی از بهترینا در صنعت لوازم خانگی مخصوصا یخچال فریز است. از مزایای خوب این مدل یخچال: یخ ساز و آب سرد کن در کنار مینی بار، دارای 5 طبقه بزرگ و جا دار، قیمت مقرون به صرفه، دارای سیستم نوفراست می باشد. تنها عیب آن، وزن زیاد و باز نشدن درب از هر دو قسمت است.
  • ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-MV625: این دستگاه 28 فوت به خاطر تنوع در رنگ و طراحی بی نظیرش از محبوبیت زیادی برخوردار است. از مشخصات آن بدنه ضد زنگ استیل و دارای مصرف انرژی A+ با بهترین کیفیت در نوع خود می باشد. از مزایای خوب آن، دارا بودن یک فناوری گردش هوای چندگانه، تجهیز به فیلتر تصفیه هوا و همچنین دارای سیستم Eco می باشد.
  • پاکشوما ساید بای ساید مدل pi90s: این مدل یخچال 19 فوت با بهترین فناوری روز دنیا می باشد. این نوع مدل از طراحی بسیار ساده همراه با برچسب مصرف انرژی ++A در بازار ایران عرضه می شود. سیستم گردش چند گانه در این مدل یخچال، دمای مناسب را با نوع کاربری تنظیم و پخش می کند.

بهترین یخچال ایرانی در سال 1403

حرف آخر: در این مقاله با چند برند خوب ایرانی آشنا شدیم. اما با توجه به پیشرفت ایران در صنعت لوازم خانگی می توانید، یخچال فریزر خود را با توجه به نوع و قیمت خریداری کنید.

برای ارور E6 در یخچال الکترواستیل چیست

 

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 15 =