51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

بهترین یخچال ها در قیمت 20 تا 30 میلیون

به اشتراک بذارید

بهترین یخچال ها در قیمت 20 تا 30 میلیون

بهترین یخچال ها در قیمت 20 تا 30 میلیون از سوالات همیشگی است، یخچال یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی در هر خانه‌ای است. با توجه به تنوع بالای مدل‌ها و برندهای یخچال در بازار، انتخاب یک یخچال مناسب کار دشواری است. در این مقاله، قصد داریم 20 مدل از بهترین یخچال‌های موجود در بازار با قیمت 20 تا 30 میلیون را به شما معرفی کنیم.

 

20 معرفی بهترین یخچال در قیمت 20 تا 30 میلیون

 

مشخصات مورد توجه در خرید یخچال

قبل از شروع معرفی یخچال‌ها، بهتر است به چند نکته مهم در خرید یخچال اشاره کنیم:

  • ظرفیت: یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب یخچال، ظرفیت آن است. ظرفیت یخچال باید متناسب با تعداد افراد خانواده و میزان مصرف مواد غذایی شما باشد.
  • نوع یخچال: یخچال‌ها به دو دسته یخچال‌های فریزر بالا و یخچال‌های فریزر پایین تقسیم می‌شوند. یخچال‌های فریزر بالا فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی دارند، اما دسترسی به مواد غذایی در فریزر کمی دشوار است. یخچال‌های فریزر پایین دسترسی آسان‌تری به مواد غذایی در فریزر دارند، اما فضای کمتری برای نگهداری مواد غذایی دارند.
  • سیستم خنک‌کننده: یخچال‌ها از دو سیستم خنک‌کننده معمولی و نوفراست استفاده می‌کنند. سیستم خنک‌کننده معمولی نیاز به برفک‌روبی دستی دارد، اما سیستم خنک‌کننده نوفراست نیازی به برفک‌روبی ندارد.
  • برچسب انرژی: برچسب انرژی نشان‌دهنده میزان مصرف انرژی یخچال است. یخچال‌هایی با برچسب انرژی A+++ کمترین میزان مصرف انرژی را دارند.
  • قابلیت‌های اضافی: برخی از یخچال‌ها دارای قابلیت‌های اضافی مانند آبسردکن، یخساز، درب هوشمند و غیره هستند. این قابلیت‌ها می‌توانند کارایی یخچال را افزایش دهند.

معرفی یخچال‌ها

در ادامه، 20 مدل از بهترین یخچال‌های موجود در بازار با قیمت 20 تا 30 میلیون را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. یخچال فریزر بالا پایین ال جی مدل GR-B462GL

این یخچال با ظرفیت 462 لیتری، یکی از بزرگ‌ترین یخچال‌های موجود در این رنج قیمت است. این یخچال از سیستم خنک‌کننده نوفراست استفاده می‌کند و دارای برچسب انرژی A+++ است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به آبسردکن، یخساز، درب هوشمند و فیلتر بهداشتی اشاره کرد.

قیمت: 29 میلیون تومان

  1. یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ مدل RT46K6330S8

این یخچال با ظرفیت 468 لیتری، یکی دیگر از یخچال‌های بزرگ موجود در این رنج قیمت است. این یخچال از سیستم خنک‌کننده نوفراست استفاده می‌کند و دارای برچسب انرژی A+++ است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به آبسردکن، یخساز، درب هوشمند و فیلتر بهداشتی اشاره کرد.

قیمت: 28 میلیون تومان

  1. یخچال فریزر بالا پایین هیمالیا مدل 622-RF

با ظرفیت 622 لیتری، یکی از بزرگ‌ترین یخچال‌های موجود در این رنج قیمت است. این یخچال از سیستم خنک‌کننده نوفراست استفاده می‌کند و دارای برچسب انرژی A++ است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به آبسردکن، یخساز، درب هوشمند و فیلتر بهداشتی اشاره کرد.

قیمت: 27 میلیون تومان

 

20 معرفی بهترین یخچال در قیمت 20 تا 30 میلیون

 

  1. یخچال فریزر بالا پایین اسنوا مدل SN6-2750

با ظرفیت 625 لیتری، یکی دیگر از یخچال‌های بزرگ موجود در این رنج قیمت است. از سیستم خنک‌کننده نوفراست استفاده می‌کند.

  1. یخچال فریزر بالا پایین جی پلاس مدل GSS-L7515

 با ظرفیت 28 فوت، یکی از بزرگ‌ترین یخچال‌های موجود در این رنج قیمت است. از سیستم خنک‌کننده نوفراست استفاده می‌کند و دارای برچسب انرژی A+++ است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به آبسردکن، یخساز، درب هوشمند و فیلتر بهداشتی اشاره کرد.

  1. یخچال فریزر بالا پایین امرسان مدل BFN22D-M/TP

این یخچال با ظرفیت 22 فوت، یکی دیگر از یخچال‌های بزرگ موجود در این رنج قیمت است. این یخچال از سیستم خنک‌کننده نوفراست استفاده می‌کند و دارای برچسب انرژی A++ است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به آبسردکن، یخساز، درب هوشمند و فیلتر بهداشتی اشاره کرد.

  1. یخچال فریزر بالا پایین بلومبرگ مدل B5120

این یخچال با ظرفیت 512 لیتری، یکی از بزرگ‌ترین یخچال‌های موجود در این رنج قیمت است.  از سیستم خنک‌کننده نوفراست استفاده می‌کند و دارای برچسب انرژی A+++ است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به آبسردکن، یخساز، درب هوشمند و فیلتر بهداشتی اشاره کرد.

  1. یخچال فریزر بالا پایین یخچال فریزر بالا پایین کندی مدل KNF 5120

این یخچال با ظرفیت 512 لیتری، یکی دیگر از یخچال‌های بزرگ موجود در این رنج قیمت است. از سیستم خنک‌کننده نوفراست استفاده می‌کند و دارای برچسب انرژی A+++ است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به آبسردکن، یخساز، درب هوشمند و فیلتر بهداشتی اشاره کرد.

20 معرفی بهترین یخچال در قیمت 20 تا 30 میلیون

  1. یخچال فریزر بالا پایین اسنوا مدل SN6-2650

 ظرفیت 625 لیتری، یکی دیگر از یخچال‌های بزرگ موجود در این رنج قیمت است. این یخچال از سیستم خنک‌کننده نوفراست استفاده می‌کند و دارای برچسب انرژی A++ است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به آبسردکن، یخساز، درب هوشمند و فیلتر بهداشتی اشاره کرد.

  1. یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل مدل ES27

این یخچال با ظرفیت 27 فوت، یکی دیگر از یخچال‌های بزرگ موجود در این رنج قیمت است. این یخچال از سیستم خنک‌کننده نوفراست استفاده می‌کند و دارای برچسب انرژی A++ است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به آبسردکن، یخساز، درب هوشمند و فیلتر بهداشتی اشاره کرد.

حرف آخر

اینها تنها چند نمونه از بهترین یخچال‌های موجود در بازار با قیمت 20 تا 30 میلیون هستند. هنگام خرید یخچال، حتماً به نیازهای خود و خانواده‌تان توجه کنید و با بررسی مشخصات مختلف یخچال‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنیدهمچنین به یاد داشته باشید مجموعه سرد کرج انواع خدمات تعمیراتی در انواع برندها از جمله الکترواستیل و هیمالیا در اختیار شما قرار میدهد.

برای هیمالیا یا الکترواستیل اینجا کلیک کنید

 

 

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =