51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

علت باز نشدن قفل یخچال الکترواستیل

به اشتراک بذارید

علت باز نشدن قفل یخچال الکترواستیل

علت باز نشدن قفل یخچال الکترواستیل، یکی از علت های اصلی اطمینان به این که یخچال به برق متصل است یا نیست. نمایندگی یخچال الکترواستیل در کرج همیشه در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

علت باز نشدن قفل یخچال الکترواستیل

آیا باز نشدن قفل یخچال خرابی تلقی می شود؟

با توجه به اینکه تمامی لوازم برقی بعد از مدتی دچار خرابی می شوند، باز هم این مشکلات بسته به میزان استفاده و زمان داشتن وسیله برقی ایجاد می شود. قفل صفحه یخچال ممکن است، در بعضی مواقع باز نشود، که باعث نگرانی می شود. این مشکل خیلی نگران کننده نیست و نمی توان گفت یک عیب یا نقص در یخچال است، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

صفحه نمایش در یخچال الکترواستیل

صفحه نمایش که برروی یخچال الکترواستیل نصب شده است، این صفحه نمایشگر، تمام مشکلات مربوط به هر قسمت یخچال که بر روی آن نمایش داده شده است را می توانیم رفع کنیم. این تنظیمات چون به حالت دستی است، پس همه ی افراد می توانند به راحتی آن را انجام دهند. البته سعی کنید دکمه های صفحه نمایش را دست کاری نکنید، حتما با توجه به دفترچه راهنما این تنظیمات را انجام دهید، تا دستگاه شما طول عمر بیشتر پیدا کند.

راه های قفل کردن و باز کردن یخچال الکترواستیل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در یخچال ها، خیلی از مشکلات به آسانی قابل حل می باشد. یکی از این تکنولوژی ها در یخچال الکترواستیل صفحه نمایش است. با این صفحه نمایشگر می توان دکمه child lock  که برای کودکان طراحی شده است را غیر فعال کرد، یعنی با این کار دسترسی کودک به یخچال کم می شود.  راهکار قفل کردن و خارج کردن صفحه نمایشگر:

علت باز نشدن قفل یخچال الکترواستیل

  • یکی از این راه ها، فشار دادن دکمه صرفه جویی در مصرف انرژی است. این دکمه را به مدت 3 ثانیه نگه دارید، وقتی روی صفحه نمایشگر شکل قفل نمایش داده شد، می توانید این اطمینان را داشته باشید که صفحه قفل شده است.
  • حالا هر زمان خواستید قفل باز شود، مثل مرحله قبل یعنی دکمه صرفه جویی در انرژی را حدودا به مدت 3 ثانیه فشار دهید، وقتی قفل از روی صفحه برداشته شد یعنی قفل صفحه باز است.

علت باز نشدن قفل صفحه یخچال الکترواستیل

  • وصل نبودن یخچال به برق: در گام اول برای اینکه بفهمید علت چیست، باید اطمینان پیدا کنید که دستگاه به برق متصل است یا نه، اگر به برق وصل بود باید از سالم بودن دو شاخه و همچنین پریز مطمئن شوید. در صورت خراب بودن آن را تعویض کنید.
  • اشکال در سیم کشی یخچال الکترواستیل: وقتی صفحه نمایشگر قفل باشد و باز نشود، می توان به خرابی سیم ها اشاره کرد. ممکن است سیم ها دچار اتصال شده باشد و همین مشکل باعث شده که صفحه قفل آن باز نشود. برای حل آن باید یک تکنسین سیم کشی دستگاه و سیم کشی بین برد دیس پلی را بررسی ودر اسرع وقت آن را درست کند.

علت باز نشدن قفل یخچال الکترواستیل

  • خرابی در برد یخچال الکترواستیل: با توجه به اینکه برد مهمترین قسمت یخچال می باشد، اگر تمامی مراحل را مورد بررسی قرار دادید و مشکلی نبود، باز نشدن قفل یخچال می تواند مربوط به خرابی برد باشد. برای اطمینان از سالم بودن برد دستگاه، یخچال را از برق خارج کنید و بعد از 30 ثانیه مجدد به برق متصل کنید. اگر مشکل صفحه نمایش حل شد، که برد سالم است و گرنه در این صورت مشکل از برد یخچال خواهد بود.
  • خراب بودن خود صفحه نمایشگر در یخچال الکترواستیل: این خرابی در اثر فرسودگی یا آب خوردگی و همچنین ضربه خوردن هنگام جابه جایی یخچال اتفاق می افتد. راه حل آن تعویض دیس پلی می باشد.

علل های دیگر باز نشدن قفل یخچال الکترواستیل کدامند؟

  • خرابی در سوئیچ یخچال
  • نوسانات الکتریکی
  • قفل مکانیکی یخچال الکترواستیل

علت باز نشدن قفل یخچال الکترواستیل

کلام آخر: کاربر گرامی بهتر است، اگر دانش و علم لازم درباره تعمیر هر وسیله برقی را ندارید، بهترین راه تماس با تکنسین مجرب در همان زمینه می باشد.

برای علت روشن نشدن یخچال الکترواستیل  کلیک کنید

 

 

 

 

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =