51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

نحوه درست استفاده کردن یخچال الکترواستیل

به اشتراک بذارید

نحوه درست استفاده کردن یخچال الکترواستیل

نحوه درست استفاده کردن یخچال الکترواستیل، برای عمر بهتر یخچال باید، از تزاز بودن آن، قرار دادن دستگاه در جای مناسب و …. از دفترچه راهنما کمک بگیرید.

یکی از راه های کمک کردن و مشاوره گرفتن در خصوص یخچال، تماس با نمایندگی یخچال الکترواستیل در کرج است.

نحوه درست استفاده کردن یخچال الکترواستیل

چه اقداماتی  برای درست استفاده کردن یخچال الکترواستیل باید انجام داد؟

چون یخچال یکی از ضروری ترین وسیله هر خانه است، پس باید نسبت به نگهداری و نحوه درست استفاده کردن از آن را بلد باشید. در ادامه با بخشی از آن آشنا خواهیم شد:

  • قرار دادن یخچال در جای مناسب: اولین اقدام گذاشتن یخچال در محل مناسب یعنی، دستگاه باید دور از گرما و رطوبت باشد مانند اجاق گاز و سینگ ظرفشویی، فاصله یخچال تا دیوار و کابینت باید حدود 15 تا 20 سانتی متر باشد، یخچال را در جایی بگذارید که نزدیک پریز برق باشد.
  • چگونه راه اندازی و نصب یخچال الکترواستیل: بعد از اینکه یخچال را در جای مناسب خود قرار دادید، حالا باید با توجه به دفترچه راهنما دستگاه را نصب کنید. برای اینکه در نصب آن دچار مشکل نشوید بهتر است با نمایندگی تماس بگیرید.
  • تراز کردن یخچال الکترواستیل: یکی از اساسی ترین کار برای حفظ و نگهداری دستگاه، باید سطح زیر یخچال صاف باشد تا دستگاه لق نزند. در زیر یخچال پیچ هایی وجود دارد که از طریق آن ها می توانید دستگاه را تراز کنید.
  • استفاده درست از کلیدهای روی صفحه نمایش: این دکمه ها که برای تنظیم دما به کار رفته است، نقش مهمی در سلامتی یخچال دارد. باید به طور کامل با نحوه استفاده آن ها را آموزش ببینید تا دستگاه شما دچار آسیب نشود. چون هر کدام از این دکمه ها نشانگر کار خاصی در یخچال است.
  • تنظیم دمای یخچال الکترواستیل: یکی از مهمترین اقدامات در حفظ و نگهداری یخچال، تنظیم شدن دمای مناسب برای یخچال و فریزر می باشد. با توجه به اینکه این تنظیمات بر روی صفحه نمایشگر وجود دارد، باید آشنایی کامل نسبت به آن داشته باشید.
  • انتخاب درست درجه دما: یخچال و فریزر باید روی دمای استاندارد باشد. باید به این نکته توجه داشته باشید که، درجه دما در فصول هم باید تنظیم شود. مثلا در فصل تابستان که هوا گرم است، درجه یخچال الکترواستیل 4 درجه سانتی گراد و دمای فریزر باید حدود 19- باشد. حالا برای فصل زمستان یخچال الکترواستیل را در درجه دمای 2 و فریزر را در دمای 16- تنظیم کنید.
  • در وقت سفر یخچال الکترواستیل: یخچال وسیله ای است که همیشه باید به برق باشد. وقتی برای چند روز به جایی می روید، لازم نیست دستگاه را از برق خارج کنید. اما وقتی برای مدت زیادی قصد سفر دارید، بهتر است یخچال خود را از برق کشیده تمام قفسه های آن را با پارچه تمیز خشک و درب آن را باز بگذارید تا بو نگیرد.
  • درست جابه جا کردن یخچال موقع اثاث کشی: بیشتر خرابی یخچال موقع اثاث کشی نا درست انجام می گیرد. هنگامی که شما جابه جایی دارید، اول باید تمام مواد غذایی را از یخچال خارج بعد قطعات و طبقات آن را در بیاورید. درب ساید بای ساید را هم جدا کرده همه ی آن ها را با ضربه گیر ببندید. برای جلوگیری از خش و ضربه بدنه یخچال آن را داخل پتو بپوشانید.

نحوه درست استفاده کردن یخچال الکترواستیل

  • نحوه تمیز کردن یخچال
  • حتما ماهی یک بار پشت یخچال را تمیز کنید.
  • داخل یخچال خود را با جوش شیرین یا قهوه خوشبو کنید.

سخن آخر: عزیزانی که این مقاله را خواندید، روش های زیادی برای درست استفاده کردن یخچال است که ما بخشی از آن ها را مورد بررسی قرار دادیم. اگر مشکلی برای دستگاه شما پیش امد، بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج تماس بگیرید.

برای چرا یخچال فریزر الکترواستیل برفک می زند

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =